Perfect two - del 4 ♥


''ska vi åka och köpa pizza nu?'' frågade Justin och alla nickade, ''förlorarna betalar ju..'' retades Ryan och såg på oss två.
Jag fnös åt honom, sedan så såg jag ut genom fönstret.
Justin satte på radion och direkt kom det en Taylor Swift låt, jag log stort och börjde sjunga med i hennes låt Mine.
Alla skrattade.
''jävla tönt som gillar Taylor Swift!'' sa Ryan och jag vände mig om sedan pekade jag fingret åt honom.
Justin skrattade sedan så började han sjunga med mig, jag visste inte att han kunde låten!
''Justin du sjunger första meningen, sedan fortsätter jag på den andra o.s.v!'' log jag och Justin nickade, så började jag medans jag såg på Justin, ''do you remember we were sitting there by the water? You put your arm around me for the first time...'' sjöng jag och Justin försökte se mig i ögonen men det gick inte så bra för att han körde samtidigt.
''You made a rebel of a careless man's careful daughter'' sjöng han, och sedan så sjöng vi båda ''you are the best thing that's ever been mine..'' sedan så såg vi på varandra i någon sekund innan han slog ned blicken och började le för sig själv, sen dess vågade han inte se på mig och jag vågade inte möta hans blick igen.
När vi kom fram till Pizzahut så beställde alla en Hawaii medans jag och Justin inte ville ha.
''Ska du med och beställa?'' frågade Justin och såg på mig, och då mötte jag hans blick, hela min kropp blev varm och utan tvekan så log jag stort och nickade.
Sedan så gick jag bakom honom mot kassan, vi beställde och sedan när vi skulle gå tillbaka så gick jag först och jag svär, jag kännde att han kollade på min kropp! Och då så blev jag lite varm och vände mig om och mötte hans ansikte.
Han log mot mig.
Justins perspektiv.
Jag tror hon kom på mig, det var kanske därför hon vände sig om.
Jag kollade på hennes rumpa och bet mig i läppen, sedan så vände hon sig om och då var jag tvungen att le för att inte vara så nervös.
''ska vi... eh, fånga mjukisdjur?'' frågade hon och jag nickade, och eftersom vi gick bredvid varandra så ville jag lätta lite på stämningen så jag puttade till henne åt sidan och då så brydde hon sig inte att jag puttade henne, utan hon la en arm runt min midja.
Mitt hjärta ville hoppa från mitt bröst! Åh... hon är så vacker så...
Sluta tänk så! Hon är din bästavän, det är meningen att ni ska vara vänner.
Men ändå så la jag min arm runt hennes midja, och det kändes skönt.
Hon såg upp mot mig.
''Du är en bra bästavän..'' sedan så lutade hon sitt huvud mot min arm, mitt hjärta sjönk.
Inse det Justin hon ser dig bara som en bästavän, get over it..

Kort jag vet, men jag ville skriva en del innan jag ger mig iväg till tjej cafét!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it!!

2011-05-23 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0