Perfect two - del 2 ♥


När vi var hemma hos mig igen fick vi en ordentlig utskällning och jag stod bakom Justin hela tiden, jag hatade när pappa skrek på mig.
''Klockan är halv 12 vart har ni varit?'' skrek Pattie och Justin svalde.
''uhh... vi var på stranden. Pratade bara, kom igen.. ni behövde inte varit oroliga.'' sa Justin medans han backade bak.
Jag tog ett grepp om hans midja och drog honom närmare mig, han la sina händer på mina händer och pappa kollade konstigt på oss.
''aah... ni har väl rätt. Jag kommer ihåg när jag var i er ålder, jag var densamma. Så jag fattar hur ni känner, ni kan gå nu'' log pappa och jag släppte Justin och gick fram och kramade pappa.
''tack...'' sa jag och han la armarna om mig också, sedan så kramade jag Pattie och jag och Justin gick upp till mitt rum.
Vi satte oss på min säng och jag pustade ut.
''fan vad nervös du var'' sa han och petade mig åt sidan, jag fnissade.
''men det var ju läskigt...'' sa jag och såg upp mot honom, ''men du fanns ju där också, dig räknar jag alltid med.''
Han log och puttade mig så att jag la mig ned i sängen.
''fan va barnslig du ska vara'' flinade jag och han himlade med ögonen.
''En riktig barnrumpa..'' sa jag och skrattade högt åt vad jag hade sagt.
''det borde du aldrig sagt!'' sa han och satte sig på mig, sedan började han kittla mig och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Jag försökte kittla honom men det gick inte så bra eftersom jag skrattade non-stop.
Men sedan fick jag kontrollen igen och puttade bort honom från mig så att han hamnade bredvid mig, jag andades tungt och det gjorde han med.
Sedan så vände han sitt huvud mot mig och jag vände mitt huvud mot honom, våra ansikten var ungefär 5 centimeter ifrån varandra och jag vände mig försiktigt med hela kroppen mot honom.
Han gjorde desamma och log åt mig.
''Audrey... jag skulle aldrig ge upp dig för någon annan, du är bäst.'' sa han och jag rodnade, han la en arm runt min midja och drog mig närmre, sedan så omfamnades jag av hans armar och kände hans underbara doft.
Justin luktade alltid gott.
Jag kramade honom tillbaka och smekte hans rygg medans.
''inte jag heller..'' sa jag och Justin suckade av glädje.
Sedan så släppte vi varandra och såg på varandra en stund, hela tiden så tänkte jag vad lycklig jag är. 
Jag har den bästa bästavännen någonsin, och han sa nyss att han aldrig skulle ge upp mig för någon annan.
Det knackade på dörren och båda satte sig upp.
Dörren öppnades och Pattie kom in, hon log mot oss.
''Hej sötnosar...'' sa hon och såg på oss båda, sedan vände hon sig till Justin. ''vi ska gå hem nu.'' sa hon och Justin nickade.
Dom gick ned till hallen och drog på sig skorna sedan så gick dom, jag gav pappa en godnatt-puss, sedan så pussade jag mammas bild och viskade jag älskar dig.
Sedan så gick jag upp till mitt rum satte på mig en t-shirt och ett par mjukis-shorts.
Jag la mig ned i sängen och lät lampan vara på, pappa kom oftast in och stängde av den, för utan lampan kunde jag inte sova.
Om inte någon var bredvid mig, vilken nu ingen var.
Jag tog fram min mobil och messade Justin.
Konversationen

Audrina: Sover du..? :o

Justin: Nää... ligger och tänker bara, jag trodde du sov. Du brukar alltid lägga dig tidigt, det är sent gå o lägg dig ;)

Audrina: Äsch sluta, jag lägger mig väll aldrig tidigt! Vad tänker du på..? 

Justin: Vad jag tänker på? De du...

Audrina: Okej. Du behöver inte berätta, jag tror det är Selena.. Hihih :) 

Justin: Selena? Ne.. jag tror faktiskt att det är slut. Vi bråkade ju över dig och så tog det slut, eller hon ja lämnade mig. Hon var ändå bara ute för kändisskap!

Audrina: Men allt är mitt fel! Det är alltid jag som skapar problem, varför kan jag inte bara dö?! :(

Justin: Nej, sötan. Inte alls. Ingenting är ditt fel, tänk inte så... det blev bara såhär. ♥

Audrina: Okej.. men jag ska sova nu underbaraste&finaste bästavänn. ♥

Justin: Godnatt vackraste, ses imorgon! Och oroa dig inte för mig jag är okej.. ♥

Jag la mobilen under kudden och slöt mina ögon, sedan så somnade jag med Justin i mina tankar.
Den underbaraste&finaste bästavännen...

Äntligen klar, vad tyycks? :)

Kommentarer
Postat av: emma

du skriver asbra!!!! snälla mer :D

2011-05-22 @ 13:15:36
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-26 @ 00:57:48
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0