Perfect two - del 11 ♥


Några timmar senare så var vi ute i köpcentret för att shoppa lite, Justin föreslog det eftersom han ville köpa någon slags ny keps. Jag gick hem och bytte kläder, men pappa var inte hemma, han jobbade säkert. 
Och när vi kom tillbaka från köpcentret skulle jag prata med honom och försöka lösa allting, han är ju trots allt min älskade pappa som alltid har stått upp för mig. Han var en axel att gråta mot när mamma dog, han tog mig alltid till någon glass-bar för att få mig på bättre humör, han skämtade med mig och försökte få mig och glömma. 
Det gick i någon halvtimme innan minnet av mamma kom upp i huvudet och vi var tvungna att åka hem så att jag kunde gråta färdigt. Min pappa grät också ibland med mig, men för det mesta så hörde jag honom i sovrummet. 
Då brukade jag smyga in i sovrummet och krama om honom för att han går igenom samma situation som jag, så ja. Vi var där för varandra när vi behövde varandra som mest. Och nu behöver jag min pappa, och jag vill verkligen inte förlora honom. 
Pattie märkte att jag kom ut från Justins sovrum idag och frågade en massa, men vi sa sanningen. 
Inte hela sanningen, men att jag kom hit under natten och att jag behövde tröst, och Justn fanns där. 
Vi berättade aldrig om att vi nästan låg med varandra, då skulle hon få spader säkert. 
Hon skulle fått en hjärtattack!  
Vi gick in i en såndär keps affär, där det fanns en massa olika kepsar. Justin hade svårt att välja även om han kunde köpt hela affären. 
Hans mamma gav honom bara hans vecko-peng, vilket bara var 200 dollar. 
När vi kom ut ur huset så små-skrattade jag åt honom vilket han bara log åt och vi skyndade oss till bilen för att kyssas lite innan vi åkte iväg. 
Och under hela resan så höll Justin sin hand på mitt lår och jag blev helt varm i kroppen och la min hand på hans, men ibland så behövde han växla eller lägga båda händerna på ratten. 
Förutom det så hade han handen kvar och sa en massa söta saker till mig, och jag sa att jag älskade honom mer än jag har älskat någon annan kille. 
''Är den här bra?'' frågade Justin och avbröt mina tankar, han hade på sig en New York Yankees keps som var blå på baksidan och vit där framme, den var ganska snygg på honom. 
Jag nickade och han räckte den till mig, ''här prova den..'' sa han och räckte mig kepsen, jag tog emot den och satte den bakåt-vänt på mitt huvud. 
Justin nickade och gjorde någon konstig pose där han han drog tummen och pekfingret på hakan, jag skrattade och posade åt honom. 
Han skrattade.
Justin skulle ta en annan keps som låg överst på hyllan när han snuddade vid min midja, jag rodnade och han kysste mig snabbt på kinden vilket fick mig att rodna ännu mer. 
''Justin! Inte här...'' sa jag och han suckade, ''förlåt... jag kan inte hjälpa att du är så jävla vacker och kyssbar!'' klagade han och jag suckade.
Efter en stunds letande så tog han ändå kepsen jag provade. 
Sedan så gick vi runt i den stora gallerian, det var många som fotade oss, men vi såg ju ut som bästavänner.
Och alla visste att jag var hans bästavän, så det gjorde ju ingen skillnad om vi shoppade tillsammans, eller hur?
Men ändå så viskade jag ''du vet väl att alla fotar och att detta kommer upp på internet,'' han nickade och log mot mig. 
''men vi är ju bästavänner. Ingen märker något, sötnos'' sa han och blinkade åt mig, jag nickade och vi gick in forever 21. 
Justin ville verkligen inte gå in dit, men jag tvingade honom. 
Jag kollade runt på olika plagg och hittade en tröja som var i large, då blev jag irriterad och la tillbaka den slarvigt. 
Sedan så gick jag till skorna och kollade på olika skor, det fanns ett par riktigt fina klackar som jag skulle prova när Justin sprang fram till mig och höll upp en svart spets tröja som var ganska fin. 
''Prova den!'' sa han och räckte mig den, sedan så drog han in mig i ett provrum och gick ut ur det. 
''jag kollar på något så länge, ropa när du är klar!'' sa han och jag ropade tillbaka ett okej. 
Först så kollade jag i spegeln på mig själv, gud som jag såg ut! Håret var i en enda röra och mascaran hade runnit lite.
Jag torkade snabbt bort det och drog av mig tröjan som jag hade på mig, tur för mig att jag hade svart BH på mig, annars hade det gått illa för mig. 
Fort så drog jag på mig spetströjan och rättade till den, sedan så såg jag mig i spegeln och drog fram håret så att det hängde ner över brösten. Jag log åt mig själv att den passade så bra. 
Efter ungefär 3 min så stack jag ut huvudet lite och ropade på Justin och han kom snabbt som ögat. 
Jag öppnade den lilla provrumsdörren och visade spetströjan, hans mun var öppen och jag log åt hans reaktion. 
''vad tycks?'' säger jag och snurrar runt igen, han ler och ser sig omkring sedan så puttar han in mig och stänger den lilla dörren. 
Han puttar sakta in mig i väggen och kysser mig långsamt, jag ryser i hela kroppen och drar mina händer in i hans tröja och över hans axlar. 
''You are so damn sexy...'' viskar han i mitt öra och kysser min hals, jag lägger armarna om honom och han gör detsamma. 
''varför tar du inte av den igen?'' säger han och ler stort, sedan så kysser han mig igen. 
Jag besvarar kyssen och säger åt honom att gå ut igen för att jag ska dra på mig den andra tröjan, han går ut motvilligt och springer någonstans där ingen kan se honom. 
Jag drar på mig den andra tröjan och går ut igen med spetströjan i handen, sedan så letar jag rätt på Justin. 
Vi går till kassan och bråkar om vem som ska betala men till slut så puttar jag undan honom och betalar med mina egna pengar. 
Sedan så går vi jämnsides med varandra, jag bär påsen i handen och lägger plånboken i min väska. 
''jag kunde lätt betalat det där...'' suckar han och jag rycker på axlarna, ''tyvärr. Jag ville betala.'' sa jag. 
''Jag kan väll åtminstonde få bära din påse?'' frågar han och jag ser på han, sedan så ger jag honom påsen och han ler stort. 
''tack'' sa han och jag log mot honom, sedan så gick vi till en glass-bar och köpte varsinn glass. 
Vi satte oss ute i solen och åt vår glass, Justin höll min påse riktigt nära sig och jag såg undrande på honom. 
''varför håller du påsen så nära för?'' frågade jag honom och han ser lite nere ut. ''För att jag inte kan hålla om dig..'' 
Jag små skrattar och sätter mig lite närmre honom, ''du kan ändå lägga armen om mig?'' säger jag och Justin gör det. 
Han håller mig löst om axlarna och vi viskar att vi älskar varandra.
Det kom fans d och då som ville ta en bild med Justin, och han ställde gärna upp. 
Sedan så ville dom ta en bild med mig också! Jag som trodde jag bara störde och var i vägen, men dom ville också ha ett sparat foto med mig. 
Sedan så kom det ett fan som ville ta en bild med oss två tillsammans bara. 
Vi ställde såklart upp och Justin la armen om min midja och jag la armen om hans midja, sedan så lutade jag mitt huvud mot hans axel och log stort mot kameran. 
Hon sa tack och gav oss båda en kram sedan så stack hon.
Justin vände sig till mig, ''ska vi dra finaste?'' jag nickade och han tog min påse igen. 
''Kom då, snygging.'' sa jag och vi gick ut ur köpcentret till bilen och körde hem. 
När vi parkerade på Justin's uppfart så sprang han snabbt till andra sidan av bilen för att öppna dörren till mig. 
''vilken gentleman!'' skrattade jag och Justin log. 
Vi skulle precis gå in till han när jag ångrade mig.
''Du?'' sa jag och han vände sig till mig, ''ja?'' sa han och såg mig i ögonen. 
''jag måste dra hem, prata med pappa.. reda ut det här.'' sa jag och Justin nickade, sedan log han. 
''Jaså... jaha, okej. Men visst, vi ses ikväll, eller?'' sa han och jag rodnade igen. Han ville ses! 
''hehe, uh. Ja.. om du vill, alltså'' sa jag och Justin skrattar.
''Du är så söt när du är nervös,'' sa han och tog ett steg närmre mig. ''jag skulle vilja kyssa dig...'' mumlar han men sedan så kramar han mig och håller mig hårt vid midjan, när vi släpper varandra så går han in i huset och vinkar. 
När jag är tillbaka så öppnas dörren igen och Justin kommer springandes till mig, ''jag älskar dig!'' säger han och springer in igen, jag ler stumt och förvånat och går raka vägen hem. 
Fan vad underbar han är, och han får mig att må så bra!
Jag kom in i huset tog av mig skorna och gick in i köket, där var han inte. 
Jag gick in i hans kontor och där hittade jag honom, han satt på kontorsstolen och jobbade. 
''Hej pappa'' sa jag och han såg på mig, jag log och gick in i kontorsrummet.
Sedan så satte jag mig ned på skrivbordet på sniskan.
''Hej, gumman.'' sa han och la ifrån sig sina papper. 
''förlåt för allting... allt, jag sa igår. Jag menade det inte.'' sa jag och han nickade och log. 
''det gör inget... men jag har jobb att göra, så om du ursäktar mig..'' sa han och pekade på dörren, jag nickade och kramade om honom sedan så gick jag ut ur kontorsrummet, men skyndade mig snabbt in igen.
''...och pappa?'' sa jag och han mm:ade, ''jag älskar dig'' log jag, sedan så gick jag uppför trappan och in till mitt rum där jag la mig i min säng och suckade lyckligt. 

Förlåt att kapitlerna kommer så sent, men det tar ju tid och skriva, och jag gör massa annat också. Så det blir som det blir, men jag ska försöka bättra mig. :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aabra

2011-06-01 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0