Just another loove story - del 4

Justin kom ner och sa ''hon kommer inte, hon orkade inte sa hon'' jag kollade på honom och han nickade. Någonting stämde inte riktigt..

''nehe, gud vad synd..'' sa jag och Justin nickade satte sig bredvid Christian och la fötterna på bordet. Jag himlade med ögonen och reste mig upp. ''vart ska du?'' frågade Christian och jag såg mig omkring i huset. ''till toaletten..'' sa jag. ''aha, du kan ta toaletten här nere men.. gör inte det. Ta den där uppe istället'' skrattade han och jag nickade gick upp och låste in mig i toaletten, ringde Cassie och efter ett tag svarade hon. ''Ringde Justin dig?'' sa jag snabbt innan hon ens sa något. ''Lugna ner dig'' sa hon och jag hörde musik i bakgrunden. ''Ringde han dig?'' upprepade jag. ''vänta!'' sa hon och stängde av musiken. ''Nej, det gjorde han inte. Varför?'' sa hon och jag insåg att Justin inte ville ha Cassie här, men varför inte..? Vad fan var det som pågick här. ''Aimee, varför?'' frågde hon och jag suckade. ''inget.. men skulle du kunna komma till Justin?'' sa jag och jag såg hennes leénde framför mig. ''ja visst! Men måste bara ta på mig något snyggt, liksom hallå det är Justin Bieber?!'' sa hon och lät överlycklig. ''ta bara på dig ett par mjukisbyxor och kom hit'' sa jag stressat och hörde knackningar på dörren. ''Okej, jag sätter på mig mjuikisbyxor.. kommer om 5 min.'' sa hon och la på. Jag stoppade mobilen i fickan och låtsades spola, satte på vattenkranen och lät vattnet rinna. ''Aimee, jag måste på toa skynda dig'' sa Justin och jag såg mig i spegeln ett tag sedan låste jag upp dörren och öppnade dörren, där ser jag en kissnödig Justin. Jag går förbi honom och ner till Christian igen. ''du tog lång tid på dig'' sa han och jag log lite och satte mig bredvid honom. Vi pratade lite ända tills Justin kom ut då satt jag helt tyst. Justin & Christian började spela något spel på Justins X-box. Det knackade på dörren och jag lös upp. ''det är säkert Cassie, jag öppnar'' sa jag och Justins blick förvånades, likaså med Christian. ''Hej Cassie'' sa jag när jag öppnade dörren och där stod hon precis som jag hade föväntad mig i gråa mjukisbyxor, blått linne, och mobilen i handen. Hon steg in drog av sig skorna och tittade lite undrande på mig. ''Hej!'' sa Christian och vände sitt huvud mot henne. ''hej, Chris. Mår du bättre nu?'' frågade hon och han nickade. Hon skulle precis gå runt Justin när jag puttade henne så att hennes huvud kom på hans knä. De såg på varandra och båda började skratta. ''Hej, Justin'' sa hon och hennes leénde blev större. Han svarade inte utan bara log. Hon ställde sig upp och vi gick in i köket. ''Vafan gjorde du så för?!'' ''nu har jag totalt gjort bort mig..'' sa hon och la händerna framför sitt ansikte. ''flörta lite med honom, visa att du är intresserad.'' sa jag och hon skrattade. ''jag är intresserad.. men han är svår. Det verkar som han inte gillar mig'' svarade hon lite sorgset och jag gick fram till henne och la min hand på hennes axel. ''klart han gör.. han tror säkert att du inte gillar honom, så gå och visa det'' ljög jag och hon nickade, tog ett djupt andetag och vi gick ut igen. De spelade spel fortfarande och Cassie satte sig bredvid Justin och jag bredvid Christian som vanligt. ''kan inte du möta Justin, Cassie?'' frågade jag henne och hon skakade på huvudet lite lätt. ''kom igen'' chansade Justin och hon skrattade lite och nickade. ''okej då.'' sa hon och de började spela. Till min förvånad var Cassie riktigt bra, men inte lika bra som Justin. Varje gång hon förlorade så kramade Justin om henne och jag log.
Min plan skulle nog funka, Cassie skulle flörta med honom mycket och han skulle nog falla för henne. Jag menar hon har ju allt en kille skulle vilja ha, kroppen, leéndet och de fina bruna lockarna som gungade på hennes axlar medans hon gick. Jag märkte inte att jag log stort och Christian smekte min kind jag såg på honom och blinkade med ena ögat sedan så la jag mig på hans bröstkorg och han kysste mitt hår sedan böjde han sitt huvud lite åt höger och viskade ''de är på g..'' orden gick igenom mig som en vind. De var på g och det var min förtjänst. Jag hade lyckats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0