Addicted to love - del 14


Nästa dag vaknade jag av att Justins mobil plingade till, jag öppnade ögonen försiktigt och gäspade stort. Jag vände på mitt huvud och såg Justin ligga på mage och hade händerna under kudden, hans hår var  ruffsigt och munnen var öppen. Det plingade till igen och jag tog tag i Justins mobil, ville kolla smsen men.. det skulle kanske vara fel?
Äsch, nu gör jag det tänkte jag och gick in på inkorgen och tittade vem det var ifrån. Det var från någon Caitlin, vem var det? I smset stod det ''Justin.. jag saknar dig, förlåt men jag är fortfarande förälskad i dig'' när jag läste smset gapade jag stort, vadå förälskad. Vem fan var hon? Jag reste mig upp trött som jag var och gick in till mitt badrum och läste nästa sms. ''snälla svara, känner du lika starkt som jag..?'' stod det och jag rynkade mina ögonbryn, den här tjejen har inte Justin berättat någonting för mig om. Jag klickade på konversationer och sen på Caitlin där hade även Justin skrivit.
Caitlin: Justin, jag klarar mig inte utan dig..
Justin: Vadå? Vad har hänt, du vet att jag ångrar mig.
Caitlin: Jag saknar dig för mycket, det går bara inte längre!
Justin: Jag saknar dig också, fortsätt kämpa jag kommer och hälsar på snart.
Caitlin: Och när är snart? Nästa år eller, så mycket som du har lovat..
Justin: Det är fan inte lätt! Jag kan ju inte bara skita i allting och komma hem som om ingenting har hänt. Eller hur?
Caitlin: äsch, skit it det. Säg bara att du älskar mig
Justin: Jag älskar dig, var det det du ville höra? Det har jag alltid gjort.
Caitlin: Jag älskar dig också, det här distansförhållandet plågar mig.
Justin: Mig också, jag vill ha dig här
Caitlin: Samma här, saknar dina kyssar, kramar, ditt hår allt som har med dig & göra.
Justin: Jag saknar allt med dig älskling, du är hela min värld kom igen.. jag hälsar på snart så får vi vara med varandra. Bara du och jag ensamma på en strand.. låter det bra?
Caitlin: Det låter super! bara du och jag.. älskar dig.
Justin: Älskar dig med.
Jag blev chockad.. hade Justin ett till förhållande med den här Caitlin? Var han inte med mig, eller kanske han aldrig älskat mig. Mitt i mina tankar kom Justin in i badrummet, när han såg mig hålla på med hans mobil tog han den ifrån mig låste den och la den någonstans där ute, sedan gick han in till mig igen och log trött. ''hej älskling'' viskade han och kramade mig. ''rör mig inte'' sa jag puttade honom och gick in till mitt rum igen, tog hans skor, hans tjocktröja och slängde ut de genom fönstret. Justin kom in i rummet, kom fram till mig la sina händer hårt på min midja och sa lungt ''vad är det med dig?'' Vad det var med mig? Han tror han kan göra som han vill, va? Nu kan jag göra som jag vill! ''ut!'' sa jag och pekade mot fönstret. Han stod där utan tröja och såg chockat på mig ''vad har jag gjort? Baby, kom igen..'' viskade han och gick närmre mig. Jag puttade undan honom ifrån mig och pekade mot fönstret, just nu äcklade han mig. ''älskling..'' började han och tog tag i mina händer såg på mig och kysste mig. Jag kämpade mig igenom kyssen, var stark nu. Säg emot. ''snälla.. bara gå'' sa jag och puttade honom ifrån mig, såg på honom sårat medans han såg på mig och inte förstod någonting. ''aja.. om det är det du vill'' sa han suckande, han tog sin mobil och gick nerför brandstegen. ''Och kom aldrig mer tillbaka!'' skrek jag och stängde fönstret hårt, gick tillbaka till sängen med min mobil i handen. Varför just jag? Varför skulle jag bli tillsammans med honom och tvingas bli sårad. Han hade ett distansförhållande med en brud vid namn Caitlin. Jag som alltid trodde att han var trogen, att han bara hade ögon för mig, men jag var bara någon tjej han kunde ha som sällskap medans han saknade sin Caitlin. Jag tittade upp i mitt tak och där hade jag lagt upp en bild på mig och Elina, vi umgicks inte så mycket nu. Eller inte alls, hon hade hittat någon ny bästavän från Paris som kunde prata engelska och hon följde med henne hit till ATL. Sen dess har hon totalt glömt mig, jag som var hennes bästavän den hon kunde säga allt till och jag skulle hålla käften, men nu så har hon hittat någon annan. Jag får väll ta det och gå vidare. Natalie och jag hade börjat umgås ända sen sommarlägret, vi umgicks varje dag nästan, så fort vi hade tid. Och vi gick också i samma skola, så det var ju ett plus. Jag vände mig på mage och begravde mitt huvud i kudden. Ville inte börja gråta, allt var bara för mycket just nu, mamma och nu det med Justin. Fuck allt.
Nästa dag vaknade jag av att Justins mobil plingade till, jag öppnade ögonen försiktigt och gäspade stort. Jag vände på mitt huvud och såg Justin ligga på mage och hade händerna under kudden, hans hår var  ruffsigt och munnen var öppen. Det plingade till igen och jag tog tag i Justins mobil, ville kolla smsen men.. det skulle kanske vara fel?
Äsch, nu gör jag det tänkte jag och gick in på inkorgen och tittade vem det var ifrån. Det var från någon Caitlin, vem var det? I smset stod det ''Justin.. jag saknar dig, förlåt men jag är fortfarande förälskad i dig'' när jag läste smset gapade jag stort, vadå förälskad. Vem fan var hon? Jag reste mig upp trött som jag var och gick in till mitt badrum och läste nästa sms. ''snälla svara, känner du lika starkt som jag..?'' stod det och jag rynkade mina ögonbryn, den här tjejen har inte Justin berättat någonting för mig om. Jag klickade på konversationer och sen på Caitlin där hade även Justin skrivit.
Caitlin: Justin, jag klarar mig inte utan dig..

Justin: Vadå? Vad har hänt, du vet att jag ångrar mig.

Caitlin: Jag saknar dig för mycket, det går bara inte längre!

Justin: Jag saknar dig också, fortsätt kämpa jag kommer och hälsar på snart.

Caitlin: Och när är snart? Nästa år eller, så mycket som du har lovat..

Justin: Det är fan inte lätt! Jag kan ju inte bara skita i allting och komma hem som om ingenting har hänt. Eller hur?

Caitlin: äsch, skit it det. Säg bara att du älskar mig

Justin: Jag älskar dig, var det det du ville höra? Det har jag alltid gjort.

Caitlin: Jag älskar dig också, det här distansförhållandet plågar mig.

Justin: Mig också, jag vill ha dig här

Caitlin: Samma här, saknar dina kyssar, kramar, ditt hår allt som har med dig & göra.

Justin: Jag saknar allt med dig älskling, du är hela min värld kom igen.. jag hälsar på snart så får vi vara med varandra. Bara du och jag ensamma på en strand.. låter det bra?

Caitlin: Det låter super! bara du och jag.. älskar dig.

Justin: Älskar dig med.
Jag blev chockad.. hade Justin ett till förhållande med den här Caitlin? Var han inte med mig, eller kanske han aldrig älskat mig. Mitt i mina tankar kom Justin in i badrummet, när han såg mig hålla på med hans mobil tog han den ifrån mig låste den och la den någonstans där ute, sedan gick han in till mig igen och log trött. ''hej älskling'' viskade han och kramade mig. ''rör mig inte'' sa jag puttade honom och gick in till mitt rum igen, tog hans skor, hans tjocktröja och slängde ut de genom fönstret. Justin kom in i rummet, kom fram till mig la sina händer hårt på min midja och sa lungt ''vad är det med dig?'' Vad det var med mig? Han tror han kan göra som han vill, va? Nu kan jag göra som jag vill! ''ut!'' sa jag och pekade mot fönstret. Han stod där utan tröja och såg chockat på mig ''vad har jag gjort? Baby, kom igen..'' viskade han och gick närmre mig. Jag puttade undan honom ifrån mig och pekade mot fönstret, just nu äcklade han mig. ''älskling..'' började han och tog tag i mina händer såg på mig och kysste mig. Jag kämpade mig igenom kyssen, var stark nu. Säg emot. ''snälla.. bara gå'' sa jag och puttade honom ifrån mig, såg på honom sårat medans han såg på mig och inte förstod någonting. ''aja.. om det är det du vill'' sa han suckande, han tog sin mobil och gick nerför brandstegen. ''Och kom aldrig mer tillbaka!'' skrek jag och stängde fönstret hårt, gick tillbaka till sängen med min mobil i handen. Varför just jag? Varför skulle jag bli tillsammans med honom och tvingas bli sårad. Han hade ett distansförhållande med en brud vid namn Caitlin. Jag som alltid trodde att han var trogen, att han bara hade ögon för mig, men jag var bara någon tjej han kunde ha som sällskap medans han saknade sin Caitlin. Jag tittade upp i mitt tak och där hade jag lagt upp en bild på mig och Elina, vi umgicks inte så mycket nu. Eller inte alls, hon hade hittat någon ny bästavän från Paris som kunde prata engelska och hon följde med henne hit till ATL. Sen dess har hon totalt glömt mig, jag som var hennes bästavän den hon kunde säga allt till och jag skulle hålla käften, men nu så har hon hittat någon annan. Jag får väll ta det och gå vidare. Natalie och jag hade börjat umgås ända sen sommarlägret, vi umgicks varje dag nästan, så fort vi hade tid. Och vi gick också i samma skola, så det var ju ett plus. Jag vände mig på mage och begravde mitt huvud i kudden. Ville inte börja gråta, allt var bara för mycket just nu, mamma och nu det med Justin. Fuck allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0