Addicted to love - del 6

Nellies perspektiv.
Jag stod och skällde ut honom när han plötsligt kysste mig, först så stod jag helt stilla men sedan slappnade jag av och kysste tillbaka, han la sina händer hårt på min midja och tryckte mig intill honom. Jag drog mina händer i hans hår och vi fortsatte att kyssas. När jag sedan drog mig undan och log mot honom, för bara någon sekund sen var jag rasande nu.. var jag bara glad. Och han fick mig att bli det, var han på riktigt? ''jag var tvungen.. du skällde ju ut mig.'' sa han och torkade sig om munnen. Jag såg bara på honom utan att säga något, hade jag känslor för honom.. ja det hade jag nog och de gick nog inte att dölja. ''förlåt, jag förstår att du inte vill ha något med mig.. men jag bara'' sa han men jag avbröt honom ''håll käften och kyss mig'' sedan drog jag i hans nacke och våra läppar möttes igen. Det var annorlunda med Justin, han var annorlunda än de andra killar jag dejtat. Och de killar jag dejtat.. var bara dåliga för mig. Vänta, varför tänker jag på det nu när jag står och kysser Justin. Jag drog mig undan lite för att få luft och han skrattade lågt. Jag skämdes lite och rodnade, han tog tag i min haka löst och gjorde så att jag kollade upp mot honom. ''du är bara så söt.. ville bara säga det'' sa han och jag log stort. ''berätta mer om dig själv'' sa jag och vi gick längs stranden. ''något annat mer än att jag är känd och har en massa skrikande tjejer efter mig?'' sa han och jag puttade honom löst på armen. Han skrattade och tittade upp lite. ''jag älskar att få folk att le, gillar att ha ananas på pizzan, föredrar brunnetter än blondiner. Men hårfärgen spelar ingen roll ändå.. umm, jag älskar Beyoncé och på min data står det ''i like you better naked'' han hann inte fortsätta innan jag dog av garv. ''i like you better naked?'' sa jag och han nickade lite skämtsamt. ''fånigt eller hur?'' sa han och jag samlade mig. ''gulligt, om jag får säga det själv'' jag tittade på honom och han såg på mig lite och sa ''du då?'' frågade han och jag kvicknade till. ''jag vet inte.. jag är nog bara vanlig.'' sa jag med en axel ryckning. ''kom igen något spännande måste du väll berätta?'' sa han och jag skakade på huvudet. Även om min största rädsla var att åka flygplan eller att åka berg och dal bana. Det var så himla läskigt! Fattar inte hur folk vågar och kan tycka det är kul? Jag är rädd för att fastna där uppe och börja lipa som en liten 10-åring. ''jag gillar inte att åka flygplan eller ber och dal bana. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det, fattar inte hur dom kan tycka det är kul. Det skrämmer ju vettet ur en'' sa jag och höll på med mina fingrar. ''flygplan? Skojar du med mig'' sa han och jag skakade på huvudet lite och han skrattade lite. ''gud vad sött.. då har du ju någon som håller om dig, när du någon gång åker flygplan eller berg och dal bana.'' sa han och vi började prata om en massa saker, det kändes verkligen som om jag verkligen lärde känna honom bra. Vi pratade i timmar och missade även lunchen, jag som var så hungrig. Justin drog in mig i sitt rum och puttade ner mig i sängen. ''jag märkte att du var hungrig, jag har godis'' fnittrade han och jag skrattade. ''Du älskar verkligen godis va?'' sa jag medans jag tog en från hans godispåse. ''självklart, skulle inte klara mig utan det. Är det gott?'' jag nickade och han satte sig bredvid mig. Vi satt där under tystnad och bara tuggade på hans godis som han bjöd mig på. Han sa inget och jag sa inget, tills Chaz kom in i rummet och såg oss. ''jahaja.. jag ska nog inte störa'' skrattade han och skulle precis gå när jag ställde mig upp. ''nej, du behöver inte gå. Jag skulle precis gå'' sa jag och såg på Justin. Han rynkade sin panna och jag log mot honom. ''okej, så bieber blev dissad?'' sa han skämtsamt men det var väldigt irriterat. Jag gick förbi honom utan att säga ett ord. Jag gick in på mitt rum och försökte ringa Elina.. men som vanligt så svarade hon inte. Varför var min fråga, jag sa ju att jag skulle ringa henne men hon svarar inte. Jag la mig i min säng och tänkte på Justin och vår kyss, hände verkligen det där? Det kändes så rätt.. han är bara så snäll. Fattar inte varför jag puttade undan honom förrut. Jag bytte om till shorts och en vanlig T-shirt och gick sedan ut till de andra, såg mig omkring i hopp om att se Justin. Vilket jag inte gjorde, jag såg bara Chaz, Ryan & Natalie.
''Hej!'' sa jag när jag kom fram till dom. De såg på mig och log. ''letar du efter Justin?'' frågade dom och jag skakade på huvudet förvånat. ''nej, bara för att jag hälsar så betyder det inte att jag letar efter Justin?'' ljög jag. Jag letade efter Justin, ville vara med honom just nu i denna stunda att vi skulle fortsätta vår kyss. ''men om du undrar så är han uppe på sitt rum och gör väll något'' sa Chaz och sedan gick alla 3. Jag sprang upp och in till Justins rum, men först knackade jag. Men ingen öppnade så jag öppnade dörren försiktigt och såg Justin ligga där i sängen helt utmattad med godispåsen på magen sovandes. Jag skrattade lite lågt för mig sjäv och stängde dörren löst, sedan drog jag bort hans godispåse och la mig bredvid honom. Han sov som en stock, han var så söt även med hans fina ögon stängda. Jag la min haka på hans bröstkorg och såg på honom. Han märkte säkert att jag inte var här så jag sjöng för honom. Jag lekte med hans fingrar och sedan sammanflätade jag våra händer och låg med mitt huvud mot hans bröstkorg slöt mina ögon och försökte somna.
2 timmar senare.
Jag kände en tyngd ovanpå min kropp och öppnade mina ögon försiktigt där jag möttes av ett par hasselbruna ögon som stirrade på mig. ''du har vaknat'' sa en röst som jag kände igen och jag vaknade helt. ''hur länge sov jag?'' frågade jag och gäspade. ''jag vet inte, när kom du hit?'' frågade han och jag ryckte på axlarna. ''fan vet jag'' han smekte min kind och vi såg varandra i ögonen. Sedan kysstes vi men jag drog mig undan lite. ''kom igen..'' gnällde han, men jag hade verkligen ingen lust. ''orkar inte'' sa jag och puttade bort honom. Han la sig ner bredvid med en suckning. Han tog min hand och sammanflätade den i sin. Jag vände mitt huvud mot honom och han såg på mig med kärlek i blicken. ''vad betyder det här?'' frågade han och jag kysste hans hand. ''äkta kärlek'' sa jag. Han log gick närmre mig gav mig en snabb kyss på läpparna.

Nellies perspektiv.
Jag stod och skällde ut honom när han plötsligt kysste mig, först så stod jag helt stilla men sedan slappnade jag av och kysste tillbaka, han la sina händer hårt på min midja och tryckte mig intill honom. Jag drog mina händer i hans hår och vi fortsatte att kyssas. När jag sedan drog mig undan och log mot honom, för bara någon sekund sen var jag rasande nu.. var jag bara glad. Och han fick mig att bli det, var han på riktigt? ''jag var tvungen.. du skällde ju ut mig.'' sa han och torkade sig om munnen. Jag såg bara på honom utan att säga något, hade jag känslor för honom.. ja det hade jag nog och de gick nog inte att dölja. ''förlåt, jag förstår att du inte vill ha något med mig.. men jag bara'' sa han men jag avbröt honom ''håll käften och kyss mig'' sedan drog jag i hans nacke och våra läppar möttes igen. Det var annorlunda med Justin, han var annorlunda än de andra killar jag dejtat. Och de killar jag dejtat.. var bara dåliga för mig. Vänta, varför tänker jag på det nu när jag står och kysser Justin. Jag drog mig undan lite för att få luft och han skrattade lågt. Jag skämdes lite och rodnade, han tog tag i min haka löst och gjorde så att jag kollade upp mot honom. ''du är bara så söt.. ville bara säga det'' sa han och jag log stort. ''berätta mer om dig själv'' sa jag och vi gick längs stranden. ''något annat mer än att jag är känd och har en massa skrikande tjejer efter mig?'' sa han och jag puttade honom löst på armen. Han skrattade och tittade upp lite. ''jag älskar att få folk att le, gillar att ha ananas på pizzan, föredrar brunnetter än blondiner. Men hårfärgen spelar ingen roll ändå.. umm, jag älskar Beyoncé och på min data står det ''i like you better naked'' han hann inte fortsätta innan jag dog av garv. ''i like you better naked?'' sa jag och han nickade lite skämtsamt. ''fånigt eller hur?'' sa han och jag samlade mig. ''gulligt, om jag får säga det själv'' jag tittade på honom och han såg på mig lite och sa ''du då?'' frågade han och jag kvicknade till. ''jag vet inte.. jag är nog bara vanlig.'' sa jag med en axel ryckning. ''kom igen något spännande måste du väll berätta?'' sa han och jag skakade på huvudet. Även om min största rädsla var att åka flygplan eller att åka berg och dal bana. Det var så himla läskigt! Fattar inte hur folk vågar och kan tycka det är kul? Jag är rädd för att fastna där uppe och börja lipa som en liten 10-åring. ''jag gillar inte att åka flygplan eller ber och dal bana. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det, fattar inte hur dom kan tycka det är kul. Det skrämmer ju vettet ur en'' sa jag och höll på med mina fingrar. ''flygplan? Skojar du med mig'' sa han och jag skakade på huvudet lite och han skrattade lite. ''gud vad sött.. då har du ju någon som håller om dig, när du någon gång åker flygplan eller berg och dal bana.'' sa han och vi började prata om en massa saker, det kändes verkligen som om jag verkligen lärde känna honom bra. Vi pratade i timmar och missade även lunchen, jag som var så hungrig. Justin drog in mig i sitt rum och puttade ner mig i sängen. ''jag märkte att du var hungrig, jag har godis'' fnittrade han och jag skrattade. ''Du älskar verkligen godis va?'' sa jag medans jag tog en från hans godispåse. ''självklart, skulle inte klara mig utan det. Är det gott?'' jag nickade och han satte sig bredvid mig. Vi satt där under tystnad och bara tuggade på hans godis som han bjöd mig på. Han sa inget och jag sa inget, tills Chaz kom in i rummet och såg oss. ''jahaja.. jag ska nog inte störa'' skrattade han och skulle precis gå när jag ställde mig upp. ''nej, du behöver inte gå. Jag skulle precis gå'' sa jag och såg på Justin. Han rynkade sin panna och jag log mot honom. ''okej, så bieber blev dissad?'' sa han skämtsamt men det var väldigt irriterat. Jag gick förbi honom utan att säga ett ord. Jag gick in på mitt rum och försökte ringa Elina.. men som vanligt så svarade hon inte. Varför var min fråga, jag sa ju att jag skulle ringa henne men hon svarar inte. Jag la mig i min säng och tänkte på Justin och vår kyss, hände verkligen det där? Det kändes så rätt.. han är bara så snäll. Fattar inte varför jag puttade undan honom förrut. Jag bytte om till shorts och en vanlig T-shirt och gick sedan ut till de andra, såg mig omkring i hopp om att se Justin. Vilket jag inte gjorde, jag såg bara Chaz, Ryan & Natalie.
''Hej!'' sa jag när jag kom fram till dom. De såg på mig och log. ''letar du efter Justin?'' frågade dom och jag skakade på huvudet förvånat. ''nej, bara för att jag hälsar så betyder det inte att jag letar efter Justin?'' ljög jag. Jag letade efter Justin, ville vara med honom just nu i denna stunda att vi skulle fortsätta vår kyss. ''men om du undrar så är han uppe på sitt rum och gör väll något'' sa Chaz och sedan gick alla 3. Jag sprang upp och in till Justins rum, men först knackade jag. Men ingen öppnade så jag öppnade dörren försiktigt och såg Justin ligga där i sängen helt utmattad med godispåsen på magen sovandes. Jag skrattade lite lågt för mig sjäv och stängde dörren löst, sedan drog jag bort hans godispåse och la mig bredvid honom. Han sov som en stock, han var så söt även med hans fina ögon stängda. Jag la min haka på hans bröstkorg och såg på honom. Han märkte säkert att jag inte var här så jag sjöng för honom. Jag lekte med hans fingrar och sedan sammanflätade jag våra händer och låg med mitt huvud mot hans bröstkorg slöt mina ögon och försökte somna.
2 timmar senare.
Jag kände en tyngd ovanpå min kropp och öppnade mina ögon försiktigt där jag möttes av ett par hasselbruna ögon som stirrade på mig. ''du har vaknat'' sa en röst som jag kände igen och jag vaknade helt. ''hur länge sov jag?'' frågade jag och gäspade. ''jag vet inte, när kom du hit?'' frågade han och jag ryckte på axlarna. ''fan vet jag'' han smekte min kind och vi såg varandra i ögonen. Sedan kysstes vi men jag drog mig undan lite. ''kom igen..'' gnällde han, men jag hade verkligen ingen lust. ''orkar inte'' sa jag och puttade bort honom. Han la sig ner bredvid med en suckning. Han tog min hand och sammanflätade den i sin. Jag vände mitt huvud mot honom och han såg på mig med kärlek i blicken. ''vad betyder det här?'' frågade han och jag kysste hans hand. ''äkta kärlek'' sa jag. Han log gick närmre mig gav mig en snabb kyss på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0