Perfect two - del 24 ♥

Tidigare:


Mitt snor och mina tårar kom på Justins tröja och samma sak på min morgonrock. Men ingen av oss brydde sig, vi bara satt där och kramades.
Jag drog mig ur hans grepp och såg på hans ansikte. Kinderna var röda snoret rann och tårarna forsade nerför de ros-röda älskade kinderna. ''lovar du att vara med mig föralltid?'' frågade Justin och höll gråten i halsen. ''föralltid, ... ja'' sa jag och log mot honom.

2 dagar senare.
''vi sitter väll långt ifrån fönstret?'' sa Hailey med en blick på Justin.
''Va? Varför det.. det är ju en bra sittplats där.'' sa Justin och Chaz petade honom åt sidan, ''hon menar papparazzin...'' sa han lågt och Justin suckade, ''jag vet att ni tycker det är jobbigt men jag vill också känna mig så normal som möjligt...'' sa han och jag klappade honom på ryggen, ''Justin, bro. Vi gör som du vill. Vart du än vill sitta sitter vi... gör bara inte det här till en stor grej,'' sa Ryan och suckade. ''det är redan en stor grej pucko.'' sa jag och slog till honom på huvudet, han flinade åt mig och sedan så slog han till mig löst på huvudet.
Hailey kom till Justin igår och vi fick rätt bra kontakt igen, hon tyckte det var så kul och träffa mig igen och ville spendera varenda dag med mig. Det fick mig att trivas. Ingen annan har sagt så till mig och nu får jag en kompis som gillar mig för mig. Och hon är tjej!
Vi hittade ett bord tillslut och satte oss ned, det låg vid hörnet långt ifrån ingången och fönstrena så ingen såg oss.
Innan maten kom så skojade vi med varandra och lekte med maten. Justin la upp en bild på sin twitter där han hade en sked på sin näsa sedan så skrev han #spoonswaggin'.
Jag tyckte han var så het på bilden att jag bet mig i läppen, sedan så sparkade jag på Justins fot under bordet och han såg på mig. De andra pratade om någonting annat som inte intresserade oss så deras uppmärksamhet var någon annanstans.
''you're hot'' mimade jag med läpparna, han förstod ingenting och gjorde en grimas.
Jag skrattade lågt. ''You are. HOT'' sa jag och gjorde en liten gest med händerna, han förstod och nickade med huvudet. Sedan så log han, men han tog han fram sin mobil, han höll på med den i några sekunder och i nästa sekund så plingade min mobil till.
''Ryan! Du kan ju inte skylla på Chaz... han är ju gay!'' sa Hailey och alla 4 brast ut i skratt utom Chaz. ''inte kul.'' sa han irriterat och himlade med ögonen.
''Kom igen... Justin gillar brunnetter eller svarthåriga, Ryan gillar blondiner och du.. du är gay!'' sa jag och flinade åt honom.
Jag tog upp min mobil och läste smset från Justin.
Sedan så såg jag på ringen Justin gav mig, den var så fin... precis som han.
Woah there baby.. ska vi inte gå någonstans mer privat? Som... toaletten. ;) Jag log och såg på honom han blinkade och våra skopetsar nuddade varandra, med ett leende knappade jag in: Sure... vi lurar dom och säger att vi ska gå och klaga på att servetrisen är sen. Men istället så drar vi till toaletten. ;) Visst babe, allt för dig. Jag la tillbaka min telefon och reste mig upp, ''Eftersom ni har ert lilla snack så drar jag och Justin och kollar vart vår mat är!'' sa jag och började gå, Justin reste sig upp, ''ja, vi kommer tillbaka snart.'' han drog upp sina byxor och sprang ifatt mig. ''snyggt fixat, honey'' sa han och vi gick mot toaletterna. Vi gick in på männens avdelning. Tänk om det kommer en belieber och ser oss 2... vi skulle bli busted. Vi kollade alla bås och ingen var där, så vi gick in i ett bås längst bak och jag låste om oss. Jag log och bet mig i läppen och vågade inte vända mig om och möta hans blick, det här var för skämmigt, tänk att vi rymde från dom andra! Plötsligt känner jag ett par varma händer på min midja, han ställer sig aldelles bakom mig med händerna fortfarande på min midja. Jag började andas nervöst och Justin tog bort mitt hår som vilade på min axel, sedan så började han kyssa mig på halsen löst och jag blundade. Det ska vara skönt tänkte jag igen, och det var skönt. Det kändes rätt. Efter ett tag så slutade han och då märkte han att händerna var innanför mitt linne. Han skrattade i mitt öra och det lät som ping-pong pollar, han har ett sånt skratt som jag älskar. Ett skratt som jag föll för.''jag älskar ditt skratt.'' log jag och Justin vilade sitt huvud på min axel, ''jag älskar dina ögon.'' sa han och jag log. Han öppnade båset och jag möttes av min egna spegelbild, och Justin som stod bakom mig. Jag suckade, och sänkte blicken. Han drog bort händerna från mitt linne och vände mig mot sig. ''vad är det älskling?'' sa han bekymrat. Ja, vad var det? Du måste berätta hela sanningen om din lilla natt med Nicole och vad min pappa sa till mig, varför ska du alltid såra mig och sedan blir vi tillsammans igen. Varför? Det hade jag velat säga, men istället sa jag ''inget. Ska vi gå tillbaka till dom andra?'' sa jag och log, han ryckte på axlarna och drog tillbaka mig in i båset. ''justin....'' suckade jag och han bet sig i läppen, ''jag tänkte att vi kunde stanna här, du och jag.. ingen stör.'' 

Sedan böjde han sig ned och kysste mig, jag kysste tillbaka lite men drog mig sedan undan. Kände mig äcklad på något vis, och jag började tänka på Nicole och Justin... tillsammans, i en säng. Kunde det bli värre?! ''jag är seriös. Kan vi gå tillbaka?'' sa jag och släppte taget om honom, han såg på mig och öppnade båsdörren. ''jag trodde... du gillade det?'' sa han och såg på mig. Vi stod en halv meter ifrån varandra. Nej, det gjorde jag inte. Inte när jag vet om Nicole, kan du inte bara säga sanningen så att jag slipper fråga?! ''nej... eller jo. Förlåt jag har bara lite humörsvängningar.'' ljög jag och han nickade, sedan så harklade han sig.''får jag kyssa dig nudå?'' frågade han oskuldsfullt och jag skrattade, ''jaja okej visst.'' Han tog ett steg och såg sig omkring, ett steg till och gjorde samma sak. Jag skrattade, men sedan så la han en hand på min rygg och den andra runt min hals. Sakta, sakta så masserade hans läppar mina. Tänk att han har gjort det här med Nicole också... han brydde sig inte om mig då. Han har inte ens berättat. ''justin..'' mumlade jag mot hans, men han kysste mig intensivare och jag blev indragen in det. Jag la händerna i hans hår och han tryckte upp mig mot väggen, sedan gjorde jag små stöningar när vi stod och strulade. Jag la mitt ben runt om Justin och han höll fast det. Nicole. Hans händer sänktes ned till min midja. Nicole. Justin var så försiktig...Nicole. Jag puttade bort Justin och hämtade andan. Jag fick tårar i ögonen och när jag minst anade det så landade dom på min kind. ''älskling...'' sa han försiktigt och frågande. Sedan så gick han mot mig men jag vände på huvudet och ville inte se på honom. Jag svalde. ''varför...? varför.. ja..'' men jag kom av mig. Jag kunde bara inte få ut det. Han tog mig i handen och kysste den, men.. han gjorde det bara svårare. Tårarna rann och jag torkade dom. ''Varför, vadå?'' frågade han och lyfte upp min haka. Jag puttade bort honom, han såg sårat på mig. ''Varför låg du med Nicole?!'' skrek jag rakt i ansiktet på honom, han stirrade på mig, och fick tårar i hans ögon också.. Han skulle säga något men ångrade sig snabbt. Istället så bara såg vi på varandra. Dörren öppnades och Ryans huvud syntes. ''där är ni.'' Han steg in, ''hörrni, dom är här borta!'' några sekunder senare så kom Hailey och Chaz in. ''varför tar det så lång tid? Vad är det som händer?'' sa Hailey och såg på mig. Jag torkade mina tårar och drog in underläppen i munnen, ''fråga äcklet som står framför mig.'' sa jag och gick förbi alla och ut ur toaletten. Dom förstor inte. Ingen förstår. 
Och där kom sanningen fram... hur tror ni Justin kommer förklara sig? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-08-07 @ 00:44:40
Postat av: sofia

OH MY GOD! fyfasen va bra! mer mer mer mer mer. har ju blivit beroende av din novell ;)

2011-08-07 @ 11:40:51
Postat av: Thi

AWESOME!



LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA KAPITEL.

Kan du skriva mer mer mer.

<3<3<3

2011-08-07 @ 12:15:25
Postat av: Felicia

Mer!

2011-08-07 @ 12:29:29
URL: http://escate.blogg.se/
Postat av: Emma

helt gryyymt kapitel asså! du skriver sååååå bra! längtar redan tills nästa kommer! kanske idaq? :D <3 mera mera mera!

2011-08-07 @ 13:42:14
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/
Postat av: Felicia

MER MER MER! :D

2011-08-07 @ 14:29:41
URL: http://escate.blogg.se/
Postat av: Felicia

MER MER MER! :D

2011-08-07 @ 14:29:44
URL: http://escate.blogg.se/
Postat av: Emma

Helt fucking awesome, me love;)

2011-08-07 @ 19:37:00
URL: http://beautifulbieber.blogg.se/
Postat av: Nattha

Awesome! Mer! ;)

2011-08-07 @ 20:09:16
URL: http://natthah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart tog världens bästa uppdatering vägen? orkar inte vänta meeer, måste få reda på vad som händer ju! meeeeeer :D

2011-08-09 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0