Perfect two - del 21 ♥

Han närmade sig mig och jag andades nervöst och bara såg in i dom bruna ögonen som jag i hemlighet hade längtat efter. Jag hade försökt att inte tänka på Justin men lyckades inte så bra eftersom han var med i nästan varenda tidning. Det kom fler och fler nyheter om Justin och Selena och jag hade blivit så avundsjuk.
Och jag hade drömt så många drömmar om honom. Men när jag vaknat sedan så hade jag skakat på huvudet och tänkt på något annat.
Jag hade till och med tvingat mig själv till att dejta andra snygga killar för att glömma Justin, och jag skojar inte. Dom var skit snygga, hade en fin kroppsbyggnad och snälla, ibland var det några som bara var ute efter att få mig i säng. Då bad jag dom att gå och aldrig mer komma tillbaka, och sedan när dom har gått så hade jag snabbt rusat upp till rummet och tagit Justins bild och tryckt upp det mot bröstet, jag viskade att jag saknade honom och att jag älskade honom.
Jag lovade mig själv att aldrig dejta någon mer igen, men ändå så gjorde jag det för att komma över honom.
Men Justin smsade, ringde till mig. Kom och plingade på mig, då smet jag bara ut genom fönstret i badrummet och till trädgården där han aldrig skulle komma. Så han har aldrig sett mig sen jag bad honom att gå. Han gjorde det inge lättare för mig.
Och nu ... nu står han här framför mig, och jag är glad. Glad över att få se honom.
''finaste...'' viskar han och kupar sin ena hand runt min ena kind, jag småler och lägger min hand runt hans nacke..
''finaste'' fnissar jag lågt och han lägger en varm hand på min rygg. Jag lägger mina händer på hans axlar och så händer det.
Han lutar sig och kysser mig ömt på läpparna, jag kysser tillbaka och njuter av denna stunden.
Där står vi framför alla och kysser varandra. Det blir knäpptyst hör vi men vi bryr oss inte, utan vi avslutar kyssen och ser varandra än en gång i ögonen.
Han fick förklara sig senare om det där med Nicole, men jag vill ge honom en till chans, bara för att.
Vi får se om han sumpar den chansen eller inte. Om han gör det är det slut för alltid men han betyder något för mig och jag är inte redo att ge upp något som betyder något så mycket som Justin  Drew Bieber Mallette gör för mig.
Mina tankar avbröts av hans lilla syster Jazmyn som sprang fram till oss och pekade på Justin, ''dom pussades på munnen, blää!'' sa hon med hennes alldeles söta röst och alla skrattade.
Justin tog upp henne och bar henne till mig, jag log mot Jazmyn och frågade om hon kom ihåg mig och hon nickade.
''aueey!'' sa hon och skrattade och Justin nickade, ''jaa, juste. Audrey'' sa han och såg på mig. Länge, och vi fastnade med blicken på varandra.
Jag gick fram till Justin och han bar Jazmyn med ena armen och räckte ut den andra så att han kunde lägga armen om mig. Jag log mot honom och han kysste mig på kinden, sedan så stannade han kvar ett tag och nosade på mig, ''jag älskar dig..'' viskade han och jag rös. Jag har längtat efter dem där orden.
''gud vad jag har längtat efter dom där orden...'' viskade jag och vände hans ansikte mot mitt jag log mot honom snabbt. Sedan så orkade jag inte vänta längre utan kysste honom, han ställde försiktigt ned Jazmyn på golvet och la armarna om mig istället. ''jag älskar dig... jag älskar dig.... fan vad jag älskar dig. Bara dig!'' mumlade han mot mina läppar och jag avslutade kyssen och kramade om honom.
Jag kände för att gråta. Men jag höll tårarna inne så gott som möjligt.
Efter att vi kramats klart så insåg vi att hela familjen kollade på oss, jag rodnade och tog Justins hand.
Jag mötte pappas blick och han skakade på huvudet och såg argt på mig, jag gömde mitt huvud i Justins bröstkorg och han kramade om mig samtidigt som han kysste mitt huvud.
'''så...'' började Justins pappa Jeremy, min pappa harklade sig och suckade surt.
''ni två...'' sa han och jag lyfte upp huvudet. ''hur länge..?'' frågade han och blinkade snabbt. Pappa var sur och jag kunde märka det. Varje gång han blev arg eller irriterad eller något så blinkade han snabbt. Farmor visste det också.
''sen september pappa..'' sa jag och Justin nickade. ''jag älskar henne,'' sa han och såg på min pappa. Han skakade på huvudet. ''men det här går ju inte...'' sa pappa och la händerna för ansiktet. Jag tror nog att han svor något ohörbart.
''Varför går det inte?'' sa min farmor och allas blickar vändes till henne. ''min son... dom är ju helt förälskade i varandra, titta bara på dom...'' sa hon och allas blickar vändes till oss två.
Utom pappas blick.
''men.... dom är ju som syskon... fan, dom är ju bästavänner!'' sa min pappa och jag suckade. Kan han inte bara förstå att det fanns något där hela tiden! Bara det att ingen av oss ville till nästa level.
''Det fanns nog alltid något mellan dom... något sorts band som drog samman dom. Och kolla...'' hon vände blicken till mig och jag nickade tacksamt mot henne.
''Victor. Du vill det inte eftersom din pappa inte ville att du och Adriana skulle vara tillsammans. Men vill du verkligen utsätta Audrey för samma sak? Hon är dödskär i Justin, och han i henne. Dom hör ihop... och om du inte låter dom vara tillsammans så kommer ena av dom säkert ta livet av sig för att dom saknar varandra för mycket. Jag är nog säker på det''
Min pappa reste sig upp och såg på varenda en i rummet, ''tycker ni att dom borde vara tillsammans?'' hela min familj nickade och Justins också. Alla samtyckte.
''då.... då borde jag väll också acceptera att ni är ett par.'' log han och såg på mig. Jag spärrade upp ögonen och trodde inte på vad han sa, sedan så sprang jag fram till honom och gav honom en stor bamsekram.
''är du lycklig nu?'' frågade han när jag släppte greppet om honom. Jag skrattade. ''Ja, överlycklig!'' sa jag och såg på honom. ''tack. Verkligen pappa.'' sa jag och log ett snett leende han kramade om mig igen med ett lite hårdare grepp nu. ''
Justin öppnade sina armar och jag hoppade upp och slog benen om hans midja. Han kramade mig hårt. Sedan så bar han iväg mig till lekrummet som farmor hade fixat för de små, Jazzy, Elli, Noah, och Elias kom efter oss.
Elli och Elias var min fastersbarn, och Noah var min kusins barn. Min kusin Yohanna var bara 18 men hon hade ett 2 årigt barn.
Snabbt så stängde vi dörren och han släppte ned mig på den mjuka mattan, sedan så la han sig över mig och kysste mig passionerat.Jag puttade bort honom och pekade på små barnen som kollade på oss intresserade.
''vad gör ni..?'' sa Noah med sin gulliga röst.
''dom pussas!'' skrattade Jazmyn och Justin reste sig upp och bar upp Jazmyn, ''nää! Vem pussas?!'' skrattade Justin och Jazmyn pekade på oss två.
''ni tvåå!'' sa hon och båda ryckte på axlarna och skakade på huvudet.
''nej... vi pussades aldrig.'' sa jag och la händerna på Justins axlar.
Justin ställde ned Jazmyn bredvid Noah och sedan så vände han sig om mot mig, la armarna om min midja och såg på mig med ett stort leende.
''ni är kära...blääää!'' sa Elias och gjorde en grimas, jag nickade och smekte Justins kind.
''och förälskad.'' log jag och Justin böjde sig än en gång ned för att kyssa mig.
Sedan så gick vi ut till de vuxna. Vi satte oss emellan Jeremy och Erin.
Justin hade armen om mina axlar och jag hade armen om hans midja. Vi satt och pratade med våran familj om oss, gamla minnen, Justins pengar och hur han ska investera dom.
Pattie var inte här. Hon ville inte komma eftersom Jeremy var här. Men Justin kom med sin pappa och Erin.
''varför har du inte sagt något tidigare, va? Att du fått en sådan het tjej!'' sa Jeremy och gav honom en dunk i ryggen, Justin skrattade och ryckte på axlarna.
''vi ville inte berätta till någon..'' sa han och såg på mig, jag nickade.
''Justin vill inte att hans fans ska veta eftersom... äsch, jag vet själv inte. Jag ville berätta. Tro mig, men Justin ville det inte..'' jag sa sanningen, jag ville att alla skulle veta och att han skulle berätta allt nu.
''varför min pojke?'' sa farmor och såg på Justin som såg på min pappa som såg på mig. Jag fattade först ingenting.
''umm... det var pågrund av fansen, ja.'' sa han och drog en djup suckning efter meningen.
Men sedan efter en stunds tankar om blickarna så förstod jag.
Min pappa måste ha sagt något till Justin, vad vet jag inte men jag ska få reda på det snart.Tidigare:
Tidigare:
Jag öppnar balkongdörren och någon öppnar den samtidigt som jag så att det går snabbt. 
Snabbt som ögat snubblar jag på stubben och ramlar i någons armar, men det luktade bekant på något sätt. 
Försiktigt så säger jag förlåt och när jag ska se efter vem det är så är det någon jag känner mycket väl. Någon som jag inte ville träffa. Någonsin mer. 
Han står nu framför mig med ett stort leende på läpparna och händerna på min midja, jag står bara och ser på honom. Som en idiot. 
''Gotcha..!'' viskar han och småler, sedan så biter han sig i läppen och ser på mitt ansikte, och in i mina ögon igen.

Han närmade sig mig och jag andades nervöst och bara såg in i dom bruna ögonen som jag i hemlighet hade längtat efter. Jag hade försökt att inte tänka på Justin men lyckades inte så bra eftersom han var med i nästan varenda tidning. Det kom fler och fler nyheter om Justin och Selena och jag hade blivit så avundsjuk.
Och jag hade drömt så många drömmar om honom. Men när jag vaknat sedan så hade jag skakat på huvudet och tänkt på något annat.
Jag hade till och med tvingat mig själv till att dejta andra snygga killar för att glömma Justin, och jag skojar inte. Dom var skit snygga, hade en fin kroppsbyggnad och snälla, ibland var det några som bara var ute efter att få mig i säng. Då bad jag dom att gå och aldrig mer komma tillbaka, och sedan när dom har gått så hade jag snabbt rusat upp till rummet och tagit Justins bild och tryckt upp det mot bröstet, jag viskade att jag saknade honom och att jag älskade honom.
Jag lovade mig själv att aldrig dejta någon mer igen, men ändå så gjorde jag det för att komma över honom.
Men Justin smsade, ringde till mig. Kom och plingade på mig, då smet jag bara ut genom fönstret i badrummet och till trädgården där han aldrig skulle komma. Så han har aldrig sett mig sen jag bad honom att gå. Han gjorde det inge lättare för mig.
Och nu ... nu står han här framför mig, och jag är glad. Glad över att få se honom.
''finaste...'' viskar han och kupar sin ena hand runt min ena kind, jag småler och lägger min hand runt hans nacke..
''finaste'' fnissar jag lågt och han lägger en varm hand på min rygg. Jag lägger mina händer på hans axlar och så händer det.
Han lutar sig och kysser mig ömt på läpparna, jag kysser tillbaka och njuter av denna stunden.
Där står vi framför alla och kysser varandra. Det blir knäpptyst hör vi men vi bryr oss inte, utan vi avslutar kyssen och ser varandra än en gång i ögonen.
Han fick förklara sig senare om det där med Nicole, men jag vill ge honom en till chans, bara för att.
Vi får se om han sumpar den chansen eller inte. Om han gör det är det slut för alltid men han betyder något för mig och jag är inte redo att ge upp något som betyder något så mycket som Justin  Drew Bieber Mallette gör för mig.
Mina tankar avbröts av hans lilla syster Jazmyn som sprang fram till oss och pekade på Justin, ''dom pussades på munnen, blää!'' sa hon med hennes alldeles söta röst och alla skrattade.
Justin tog upp henne och bar henne till mig, jag log mot Jazmyn och frågade om hon kom ihåg mig och hon nickade.
''aueey!'' sa hon och skrattade och Justin nickade, ''jaa, juste. Audrey'' sa han och såg på mig. Länge, och vi fastnade med blicken på varandra.
Jag gick fram till Justin och han bar Jazmyn med ena armen och räckte ut den andra så att han kunde lägga armen om mig. Jag log mot honom och han kysste mig på kinden, sedan så stannade han kvar ett tag och nosade på mig, ''jag älskar dig..'' viskade han och jag rös. Jag har längtat efter dem där orden.
''gud vad jag har längtat efter dom där orden...'' viskade jag och vände hans ansikte mot mitt jag log mot honom snabbt. Sedan så orkade jag inte vänta längre utan kysste honom, han ställde försiktigt ned Jazmyn på golvet och la armarna om mig istället. ''jag älskar dig... jag älskar dig.... fan vad jag älskar dig. Bara dig!'' mumlade han mot mina läppar och jag avslutade kyssen och kramade om honom.
Jag kände för att gråta. Men jag höll tårarna inne så gott som möjligt.
Efter att vi kramats klart så insåg vi att hela familjen kollade på oss, jag rodnade och tog Justins hand.
Jag mötte pappas blick och han skakade på huvudet och såg argt på mig, jag gömde mitt huvud i Justins bröstkorg och han kramade om mig samtidigt som han kysste mitt huvud.
'''så...'' började Justins pappa Jeremy, min pappa harklade sig och suckade surt.
''ni två...'' sa han och jag lyfte upp huvudet. ''hur länge..?'' frågade han och blinkade snabbt. Pappa var sur och jag kunde märka det. Varje gång han blev arg eller irriterad eller något så blinkade han snabbt. Farmor visste det också.
''sen september pappa..'' sa jag och Justin nickade. ''jag älskar henne,'' sa han och såg på min pappa. Han skakade på huvudet. ''men det här går ju inte...'' sa pappa och la händerna för ansiktet. Jag tror nog att han svor något ohörbart.
''Varför går det inte?'' sa min farmor och allas blickar vändes till henne. ''min son... dom är ju helt förälskade i varandra, titta bara på dom...'' sa hon och allas blickar vändes till oss två.
Utom pappas blick.
''men.... dom är ju som syskon... fan, dom är ju bästavänner!'' sa min pappa och jag suckade. Kan han inte bara förstå att det fanns något där hela tiden! Bara det att ingen av oss ville till nästa level.
''Det fanns nog alltid något mellan dom... något sorts band som drog samman dom. Och kolla...'' hon vände blicken till mig och jag nickade tacksamt mot henne.
''Victor. Du vill det inte eftersom din pappa inte ville att du och Adriana skulle vara tillsammans. Men vill du verkligen utsätta Audrey för samma sak? Hon är dödskär i Justin, och han i henne. Dom hör ihop... och om du inte låter dom vara tillsammans så kommer ena av dom säkert ta livet av sig för att dom saknar varandra för mycket. Jag är nog säker på det''
Min pappa reste sig upp och såg på varenda en i rummet, ''tycker ni att dom borde vara tillsammans?'' hela min familj nickade och Justins också. Alla samtyckte.
''då.... då borde jag väll också acceptera att ni är ett par.'' log han och såg på mig. Jag spärrade upp ögonen och trodde inte på vad han sa, sedan så sprang jag fram till honom och gav honom en stor bamsekram.
''är du lycklig nu?'' frågade han när jag släppte greppet om honom. Jag skrattade. ''Ja, överlycklig!'' sa jag och såg på honom. ''tack. Verkligen pappa.'' sa jag och log ett snett leende han kramade om mig igen med ett lite hårdare grepp nu. ''
Justin öppnade sina armar och jag hoppade upp och slog benen om hans midja. Han kramade mig hårt. Sedan så bar han iväg mig till lekrummet som farmor hade fixat för de små, Jazzy, Elli, Noah, och Elias kom efter oss.
Elli och Elias var min fastersbarn, och Noah var min kusins barn. Min kusin Yohanna var bara 18 men hon hade ett 2 årigt barn.
Snabbt så stängde vi dörren och han släppte ned mig på den mjuka mattan, sedan så la han sig över mig och kysste mig passionerat.Jag puttade bort honom och pekade på små barnen som kollade på oss intresserade.
''vad gör ni..?'' sa Noah med sin gulliga röst.
''dom pussas!'' skrattade Jazmyn och Justin reste sig upp och bar upp Jazmyn, ''nää! Vem pussas?!'' skrattade Justin och Jazmyn pekade på oss två.
''ni tvåå!'' sa hon och båda ryckte på axlarna och skakade på huvudet.
''nej... vi pussades aldrig.'' sa jag och la händerna på Justins axlar.
Justin ställde ned Jazmyn bredvid Noah och sedan så vände han sig om mot mig, la armarna om min midja och såg på mig med ett stort leende.
''ni är kära...blääää!'' sa Elias och gjorde en grimas, jag nickade och smekte Justins kind.
''och förälskad.'' log jag och Justin böjde sig än en gång ned för att kyssa mig.
Sedan så gick vi ut till de vuxna. Vi satte oss emellan Jeremy och Erin.
Justin hade armen om mina axlar och jag hade armen om hans midja. Vi satt och pratade med våran familj om oss, gamla minnen, Justins pengar och hur han ska investera dom.
Pattie var inte här. Hon ville inte komma eftersom Jeremy var här. Men Justin kom med sin pappa och Erin.
''varför har du inte sagt något tidigare, va? Att du fått en sådan het tjej!'' sa Jeremy och gav honom en dunk i ryggen, Justin skrattade och ryckte på axlarna.
''vi ville inte berätta till någon..'' sa han och såg på mig, jag nickade.
''Justin vill inte att hans fans ska veta eftersom... äsch, jag vet själv inte. Jag ville berätta. Tro mig, men Justin ville det inte..'' jag sa sanningen, jag ville att alla skulle veta och att han skulle berätta allt nu.
''varför min pojke?'' sa farmor och såg på Justin som såg på min pappa som såg på mig. Jag fattade först ingenting.
''umm... det var pågrund av fansen, ja.'' sa han och drog en djup suckning efter meningen.
Men sedan efter en stunds tankar om blickarna så förstod jag.
Min pappa måste ha sagt något till Justin, vad vet jag inte men jag ska få reda på det snart.

YEEEEES! :D Jag lyckade fixa min dator efter 12763276 år. 
Jag har plågats den här veckan av att veta att jag inte kan skriva någonting! 
Men nu har jag ÄNTLIGEN skrivit del 21, hope u like it beliebers! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASBRA

2011-08-04 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0