Byta...

Hej, alla underbara... till att börja med så har jag haft det skitkul att blogga på den här bloggen. Det har varit en fantastisk upplevelse. Ni är så bäst! Utan er hade jag inte kommit någonvart. Men nu så ska jag blogga på den HÄR bloggen, så jag är tvungen att avsluta min novell. Jag har ju bara kommit in i novellen men nu måste jag avsluta den... hoppas ni förstår. Självklart kommer jag ju inte att sluta blogga, kommer bara byta blogg! Så kolla in den andra bloggen istället, vetja. Jag älskar hur ni kan relatera till min novell och hur ni bara vill har mer, mer, mer! Det gör mig bara så mer engagerad i novellen! Älskar er alla, #Beliebersgohard! ♥

Tumblr_lpivdoibic1qhuz0io1_500_large

Kommentarer
Postat av: lollo

seriöst, blir ju ledsen :(

2011-08-15 @ 10:32:04
Postat av: bella

omb, kom igen blogga bara här den här novellen var bäst <3

2011-10-09 @ 13:59:10
Postat av: bella

omb, kom igen blogga bara här den här novellen var bäst<3

2011-10-09 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0