Addicted to love - del 38



Nästa dag.

Jag vaknade av att någon dörr smälldes till, jag vände mig om och såg på klockan 11:23.
Sedan gäspade jag och ställde mig upp, inte förens då insåg jag att jag var naken.
Så jag sprang in i badrummet, låste om mig, gick in i duschen och duschade.
Hände det där verkligen igår? Blev jag av med min oskuld? Men med vem? Det visste jag inte.
Hur kunde jag vara så dum och ha sex med någon kille som jag inte visste vem det var..?
Det kom bara så plötsligt, hans händer innanför min tröja, hans kyssar, allt gick så snabbt, men ändå på samma sätt så långsamt.
Och jag kände mig trygg hos honom, sedan när vi somnade så hade han sina armar runt om mig och jag sammanflätade våra fingrar.
Jag kände igen handen.. handflatan, huden.
Men.. jag kunde inte sätta fingret på vem det var?
Tankarna gjorde mig galen!
Vem fan var det jag gav min oskuld till?!
Vad skulle Justin säga om han fick veta att jag inte var oskuld längre?
Att jag var otrogen, han skulle nog tycka att jag var en hora som sket i honom.
Varför skulle han ens bry sig för? Det är slut nu, mellan mig och han, allting.
Jag tvättade mitt hår och sedan så gick jag ut ur duschen, svepte en handduk runt min kropp och torkade mig.
Sen så öppnade jag min väska och drog ut en vit magtröja och ett par mjukisbyxor, lätt och bekvämt att resa i.
Jag drog på mig strumpor och ett halsband, samt matchade jag halsbandet med ett likadant armband.
Sedan så gick jag in i badrummet igen, fönade håret, borstade tänderna, fixade mig helt enkelt.
Jag såg mig i spegeln en lång stund.
''vem fan har fått röra dig nellie?'' sa jag och såg ned i handfatet.
Jag visste inte ens vem som hade fått röra mig! Åh.. vafan ska jag ta mig till nu?!
Efter några minuter gick jag ut där alla andra var med min väska, alla kollade på nyheterna på tv:n typ, tråkigt? -Ja!
Men där satt även Justin i hans fina vita t-shirt och sitt silkeslena hår, usch, fyfan vad jag kommer sakna det här.
Hatar att erkänna det men, ja jag kommer sakna honom.
''Ska du ha något att äta gumman?'' frågade Pattie mig, jag satte mig ned på en stol och blundade i några sekunder.
Sedan så öppnade jag ögonen och nickade, hon gjorde french toast, sedan ropade hon på Justin som satte sig mitt emot mig.
Jag gav honom inga blickar och han gav inte mig några, eller, inte vad jag vet iallafall.
Efter att jag hade ätit så skulle jag säga en sak till Pattie när jag och Justin pratade i mun på varandra.
Jag skrattade och det gjorde han också, men sedan när vi såg på varandra försvann leendet.
''har ni bokat biljetten?'' frågade jag och dom nickade.
''Planet åker klockan 3, men vi åker 2.. så två timmar kvar'' sa Scooter medans hans blick fortfarande var på tv;n.
''är du säker att du vill åka.. vi kommer sakna dig väldigt mycket. Speciellt Justin'' sa Pattie och la händerna på Justins axlar.
Jag rodnade, han skulle sakna mig..
''kommer jag inte alls det, klarar mig finfint utan henne!'' sa Justin irriterat och gick in i 'vårt rum' och smällde sedan dörren efter såg HÅRT.
Pattie log mot mig.
''han kommer sakna dig... enormt'' viskade Pattie och jag nickade, ställde undan skålen och bestämde mig för att ringa morsan, har inte hört från henne på evigheter känns det som.
Signalerna gick och hon svarade inte.. äsch, vem försöker jag lura. Vill hon ens svara? tänkte jag medans jag knappade in Natalies nummer.
Hon svarade efter 3 signaler.
''hallå?'' svarade hon med sin varma trygga röst som jag hade längtat över att få höra.
''Natta!!'' skrek jag och kände tårarna komma, glädje tårar dårå.
''Nellie är det du?!'' sa hon och jag skrattade.
''ja! Hur är det?!'' frågade jag och vi pratade på, kanske i en halvtimma eller så.
Men jag avbröts av att någon knackade på den allmäna toaletten.
''du, ja måste lägga på.. älskar dig!'' sa jag och la på, la telefonen i fickan och öppnade dörren.
Men det jag insåg inte att den lilla pallen var framför mig så när jag öppnade dörren och skulle gå ut så snubblade jag och åkte rakt fram.
Jag fångades av någons armar och kramade den hårt, det där skrämde mig verkligen.
Sedan såg jag att det blixtrade till och såg mot det hållet det gjorde det, det var Pattie som tog en bild.
''Åh, ni är så söta! Kommer sakna er...'' sa Pattie och jag lyfte upp huvudet och såg att det var Justin jag kramade.
Av något konstigt sätt så släppte jag inte honom, utan bara såg in i hans ögon, han såg in i mina, och jag kände hur det bultade fortare i bröstet.
Men sedan så släppte Justin och vi var tillbaka till verkligheten igen.

Tråkigt kapitel jag vet, men jag hade bråttom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbraaa

2011-04-23 @ 23:16:43
Postat av: Anonym

Omg vare Justin hon hade sex me? Fyfan va spännande

2011-04-24 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0