Addicted to love - del 37

''är jag inte likadan?'' viskade jag och hon vände sig mot mig, tårarna rann nerför hennes kinder och jag torkade dom med min tumme.
Hon la sin hand runt min hals och drog mig närmare henne.
''jo.. men ibland önskar jag att jag hade den 15 åriga Justin.''
Jag suckade och drog bort hennes hand, sedan satte jag mig på sängkanten.
''jag kan inte vara den 15 åriga Justin, jag är 16 snart 17.. acceptera det. Vi hade våra tider, det vet jag.. men jag har förändrats. Bytt stil oså.. har hört folk säga det, men trodde aldrig det skulle komma från dig'' sa jag och drog handen genom håret, sedan gjorde jag hairflipen.
''glöm att jag tog upp det, du förstår inte.'' sa hon irriterat, gick upp ur sängen och in till badrummet.
Jag skakade på huvudet och gick upp sedan knackade jag på dörren till badrummet.
''Varför ska vi nästan alltid bråka?!'' sa jag och bankade på dörren, ryckte i handtaget men hon vägrade att öppna.
''inte fan vet jag?! Det är alltid DU som skapar bråk!'' skrek hon och jag bankade på dörren hårdare.
''Öppna!'' skrek jag och hon svarade inte.
Jag skrek flera gånger att hon skulle öppna men hon svarade inte, typiskt henne, för nu började jag bli orolig.
Så jag gick ut till köket, tog en kniv och smög tillbaka till rummet, hon fick inte höra mina fotsteg.
Sedan så låste jag upp badrummet, där satt hon på toaletten med locket nerdraget.
''Varför öppnade du inte!?'' skrek jag och hon ställde sig upp.
''Får man aldrig vara själv eller?!''
Hon hade tårar i ögonen och röda kinder, och såg surt på mig.
Jag var ledsen, arg, irriterad sårad, alla känslor på samma gång att jag också bröt ner i tårar.
Det rann tårar nerför mina kinder, jag såg suddigt på henne och hon på mig.
''Om vi ska hålla på såhär, så vill jag fan inte vara tillsammans med en jävel som dig!'' sa hon och puttade mig mot dörren som stängdes hårt.
Jag lyssnade på hennes ord, det gick replay i mitt huvud hela tiden.
''Det räcker! det blir ju fan alltid drama med dig, och det förstör bara min karriär! Om du tycker så, så kan du fan dra härifrån'' skrek jag, sedan torkade jag snabbt tårarna med min hand.
Hon såg krossad ut.
Hon gick fram till mig och sa
''Fan dig Justin! Du kan ju fan dra åt helvette, du förtjänar inte ens att vara känd! Se bara på dig, du bryr dig om ingen annan än dig själv!''
Sedan så gav hon mig en riktigt hård örfil som gjorde mig ännu argare att jag tog tag henne och slängde henne mot väggen.
''Vad fan gör du?!'' skrek hon och jag stönade, la händerna på huvudet och gick runt i badrummet.
''du gav mig en örfil!'' skrek jag och hon blev tyst.
''Du förtjänade den!'' sa hon och fram till mig.
''sa du inte att du aldrig skulle skada en tjej som du älskade?''
Jag nickade, och vände ryggen till henne, orkade inte ens se på henne.
Hon var bara för mycket.
Nellies perspektiv.
När han slängde mig i väggen så tänkte jag tillbaka, han sa att han aldrig skulle skada någon han älskade men se vad han hade gjort.
''du älskar mig inte på riktigt va? Det har du aldrig gjort. Du är bara en stor fet lögnare!'' sa jag och han skakade på huvudet och vände på sig.
''Fattar du inte?! Jag har aldrig älskat någon lika mycket som jag älskar dig! Jag vet inte vad som tog åt mig när jag slängde dig i väggen. Men det är så jävla mycket drama med dig, fan vad ska jag göra?! Förlåta dig och du förlåta mig, det måste ta slut någon gång!'' skrek han och satte sig ned mot väggen, mina tårar rann, allt var förstört.
''det kanske inte var sant, vi är inte ämnade för varandra, vet du vad. Jag...'' började jag men jag kunde inte prata.
Det var som om något höll mig tillbaka, jag kunde inte säga något, tårarna tog över och jag satte mig ned och grät.
Jag hörde Justin också.
Det enda jag hörde var hur Justin grät, och hur jag grät.
Tillslut så kom det ut, det jag igentligen hade velat säga.
''jag vill göra slut, gör inget motstånd.. för jag har bestämt mig.. det är slut, du är bara så... usch'' sa jag och tog ett andetag, ställde mig upp, såg mig i spegeln tvättade ansiktet och gick ut.
Strax där efter kom Justin och kramade mig bakifrån.
Jag vände mig om och stod helt stilla, såg på honom.
''är det här slutet?'' frågade han och jag nickade.
''släpp mig... jag åker, idag. Vi behöver aldrig träffas mer, radera mitt nummer, radera allt. Jag hatar dig!'' sa jag och han släppte mig.
''okej, om det är det du vill! Radera allt du har om mig också, ska glömma dig! Kommer göra det så lätt!'' sa han och gick ut ur rummet, dörren smälldes och jag låste den. Sedan så suckade jag tungt och gick och packade mina grejer. Jag såg på klockan 23:21. Snart halv tolv.
Jag fixade mig snabbt tog min väska och min andra lilla väska, sedan så låste jag upp och gick ut.
Alla blickar vändes till mig, även Justins men han vände snabbt bort den igen.
''jag drar hem'' sa jag högt och Pattie kom fram till mig.
''vi har hört historian, nellie... är du säker på att du vill åka?''
Jag snyftade och såg på henne.
''ja...'' suckade jag och hon nickade.
''inte idag iallafall, imorgon får det bli då. Boka en biljett så åker du tillbaka'' sa Pattie strängt.
Jag ville säga emot henne men vågade inte.
''okej..'' mumlade jag och gick till köket och satte mig ner i stolen.
Pattie satte sig mittemot och tog min hand.
''är du säker... du och Justin kan väll lösa det här?'' sa hon och jag kramade hennes hand hårt.
''j..jag tror inte det'' sa jag och skakade på huvudet.
Pattie suckade.
Hon gick därifrån och jag var trött, så jag gick in till rummet, bytte om till min pyjamas igen, sedan när jag skulle lägga mig ner så råkade jag lägga mig på någon. 
Det var så mörkt så att jag inte såg något.
''hallå.. vem är det?'' frågade jag och kände att några läppar pressades mot mina.
Jag rullade och fick personen på mig.
''vem.. vem är det?!'' skrek jag nästan.
Personen började kyssa mig mer och mer passionerat, så jag kysste tillbaka, för att det kändes rätt.
Men jag ville veta vem det var.
Den började att smeka mig, och jag ville bara ha mer och mer.
''vem... vem är du?'' frågade jag och personen slutade att kyssa mig, jag hörde hur den andades tungt och sedan så kysste han mig igen.
''en...'' hörde jag en mörk röst säga, som jag inte riktigt kunde komma på vem det var.
''v..-'' jag skulle precis säga något när personen pressade sina läppar mot mina igen, och det kändes underbart.
Jag fnissade och pressade honom mot mig, han var inte så tung men inte så lätt heller.
Han hade ingen tröja på sig och man kände att han hade en fin mage, jag smekte den lätt medans han sög på min hals och kysste halsen.
Jag drog av hans byxor och han hade bara kalsonger på sig nu.
Allt gick så fort och nu låg vi och hånglade i bara underkläder, han drog sakta bort min B-H, och jag drog av hans kalsonger, det reste sig på honom därnere och jag kände det på mitt lår.
Han smekte mina bröst och sakta så drog han ner mina trosor, jag blev ganska spänd och det var lite oskönt, lite obekvämt men när han märkte det så gjorde han det snabbt.
Han kysste mig en än gång och satte sig över mig, sedan så viskade han med en mörk röst, som jag sa inte kände igen.
''får jag..?''
Jag nickade upphetsat och kysste honom, och den kvällen så hände det, jag blev av med min oskuld.

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

DET ÄRR JUSTIN !!!!!! <33 :))))))))))))

2011-04-23 @ 14:30:48
Postat av: Hellen

OMJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-23 @ 14:36:33
Postat av: Maddis

OMB! <333

jag tror att det är justin men vad vet jag! <3

meer :D

2011-04-23 @ 18:52:57
Postat av: Anonym

jätte bra!!!!!

Meeeeeer

2011-04-23 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0