Addicted to love - del 29

''Men Justin! Jag vill inte sova med henne..'' klagade jag men Justin bara suckade.
''ta det som det är. Det är väll inte mitt fel att inte mamma låter oss sova tillsammans..'' sa han.
''varför inte?!'' sa jag irriterat.
''jag vet väll inte... fråga henne'' svarade han och jag la in min sista grej i väskan, vi satt i bussen påväg till hotellet. Vi skulle stanna här i Tyskland i ungefär 2-3 dagar. För att Justin hade 2 shower och ett par intervjuver/shower att göra.
''är hon här, på bussen? Jag har inte sett henne.'' sa jag tillslut.
Han ryckte på axlarna. Han var avvisande nu.. 
''kan du kolla?'' frågade jag och han ställde sig upp och skulle säga något men sedan så stängde han munnen.
Men tillslut sa han ''kolla själv, var inte så gnällig nu, sov bara med henne..'' suckade han och jag himlade med ögonen, tog min väska och gick ut ur rummet. Jobbig han ska vara.. 
När jag kom ut så stötte jag på Scooter. Han hjälpte mig med min väska och jag satte mig i soffan helt själv, de andra var helt upptagna med Justin och hans planering.
Jag tog fram min i-pod och satte på lite musik.
Taylor swift - Breathe.
Medans jag satt där och lyssnade gick folk fram och tillbaka och jag bara satt och lyssnade på musiken, och njöt.

När vi var framme informerades jag om att jag skulle träffa Jasmine på hotellrummet, så jag gick med tunga och irriterade steg mot dörren. Knackade på, och hon öppnade. 
Hon sa inget utan bara gick därifrån, jag lipade bakom hennes rygg och gick in i hotellrummet.
Som tur så sov vi inte i samma säng, thank god!
Vi pratade inte alls, utan gav bara varandra menande arga blickar. 
Jag satt och tittade på tv när det knackade på hotelldörren, Jasmine öppnade och jag vred mitt huvud och såg att det var Justin.
De kramades och pratade lite, jag lyssnade på va de sa och de verkade som de flörtade om jag inte hörde fel..
Den här Jasmine-grejen, börjar störa mig.
Så jag gick upp hämtade min kofta och bestämde mig för att gå ut.
''Hey! Vart ska du?'' ropade Justin och kom fram till mig, han la en hand på min axel och log.
''ut'' svarade jag bara utan att le tillbaka.
''jag följer med dig, ska bara..-'' 
''ut.. själv, stanna här'' sa jag, öppnade dörren och gick ut. Men Justin gav sig inte.
Han sprang ifatt mig och rynkade sina ögonbryn.
''mår du bra..?'' frågade han mig.
Nej, nej, nej. Jag mår skit. Vill inte vara här. 
''ja, ska bara ta frisk luft'' svarade jag och han nickade.
''förlåt för de som hände idag, jag var lite dum..'' 
Jag nickade, sedan vände jag på klacken och gick ut.


Kort..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-12 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0