Addicted to love - del 28

Han drog ett djupt andetag och mitt hjärta slog fort, vad skulle han säga? Som kunde förändra våra liv. Okej, nu var jag verkligen nervös!
''ja..?'' fick jag fram och han nickade.
''jag älskar dig..'' sa han och jag skrattade och slog honom.
''Fuck you jag blev ju skit rädd!'' sa jag och puttade honom, han drog mig intill sig och kysste mitt hår.
''förlåt, du vet att jag gillar att busa.. speciellt med dig, för du är lättast'' viskade han och jag vände mig om och kramade honom.
''jaja.. jag vet, jag är lättast. Vänta bara..'' sa jag och kisade med ögonen, blundade, Justin kysste försiktigt mina ögonlock och tog ett hårdare grepp om mig.
''kommer aldrig att lämna dig, du ska aldrig behöva gå igenom någonting själv'' viskade han och jag log, och letade efter hans läppar, när jag hittade dom kysste jag dom mjukt.
''aja.. sov nu, imorgon har du ju konsert och en massa andra saker.. jag ska stanna här som vanligt'' sa jag irriterad och Justin släppte mig.
''ja jag vet...'' suckade han.
''men du kan ju följa med mig.. vi kan ju göra en lögn om att du är min vänn?'' föreslog han och jag skakade på huvudet, ville inte vara din vänn. Ville vara hans flickvänn, fan varför kunde han bara inte erkänna?
''jag vill inte vara din vänn.. jag vill vara din flickvänn'' sa jag och tände lampan, satte mig upp och såg på honom.
Han suckade.
''du är min flickvänn'' log han, han kittlade mig och försökte få mig att må lite bättre men jag ändrade inte mitt ansiktsuttryck.
''äsch, kom igen.. var inte så sur nu'' sa Justin, satte sig upp han med och la en arm om mig.
''varför kan du bara inte berätta att vi är ett par? för du älskar mig det gör du va, om du verkligen gör det. Berätta'' bad jag och han tog bort armen ställde sig upp och såg på mig.
''jag kan inte...'' sa han och kliade sig i håret. Jag skakade på huvudet.
''då älskar du inte mig tillräckligt'' fnös jag och han stönade.
''du fattar visst inte?! Om jag berättar, kommer inte du få ett normalt liv, alla kommer gå efter dig, hacka upp sig på din facebook, twitter, alla kommer ju fan hata dig! Bara för att du är tillsammans med mig!'' sa han och jag ställde mig upp.
''Men vi måste hela tiden smyga, se oss för innan vi gör något! Det börjar bli jobbigt Justin, du måste tänka lite på mig! I nästan ett år har vi smygit såhär! Fan vad jag hatar det, jag orkar inte mer'' sa jag och han drog sig i håret.
''tänka lite på dig va? Fattar du inte att det är det jag gör varenda jävla sekund?! Du betyder så mycket för mig!'' sa han och jag la händerna för ansiktet. Varför kunde han inte bara berätta?! Jag kommer ju ändå inte ha ett normalt liv ändå!
''fan också.. jag hade fel, trodde du inte var som alla andra. Trodde du var annorlunda men hade visst fel, du är precis som alla andra. Vill bara vara tillsammans med mig för kändisskapet.. jag gjorde ett..'' jag avbröt honom.
''stort misstag?'' fyllde jag i.
Han nickade.
''då är det kanske inte så att vi ska vara tillsammans, vi kanske inte var ämnade för varandra?'' sa jag och kände tårarna komma. Nej, allt blev så fel..
Justin nickade.
Det var tyst ingen av oss pratade, vi bara såg på varandra utan att säga ett ord.
Jag höll in tårarna så mycket jag kunde.
''Justin.. du vet att jag inte tar dig för kändisskapet?''
''mhmm.. jag tror det'' sa han och jag såg ner.
''jag gör inte det''
''förlåt, vi borde inte bråka såhär de..'' sa han men avbröt sig själv, jag gick sakta till honom och tog hans hand.
''förlåt, jag vill bara inte smyga mer..'' suckade jag och lutade mitt huvud mot hans trygga, varma, bröstkorg.
''älskling.. du förstår väll att jag älskar dig?''
Jag nickade.
''du måste smyga.. för min skull? Jag är inte redo att berätta än..'' sa han och jag kunde se en tår rinna nerför hans kind, torkade bort den snabbt och kysste honom snabbt på läpparna.
Vi kramades ett tag och Justin sa att han älskade mig flera gånger.
Vi la oss i sängen igen och somnade fort.
Nästa dag.
''är du klar snart?'' ropade Justin utanför bussen, jag öppnade fönstret.
''snart! ska bara sätta på mig en tröja'' sa jag och stängde fönstret.
Jag satte på mig en svart vit randig tröja, tog min mobil och gick ut ur bussen.
Jag bestämde mig för att åka till intervjuven som Justins 'vänn' då.
När vi kom fram dit så hälsade dom vänligt på oss och vi små pratade.
''ska du också vara med?'' frågade Ina (intervjuvaren) och jag ryckte på axlarna.
''får jag det?'' undrade jag och Justin la armen om mig vänligt.
''klart du får!'' sa han glatt och Ina nickade.
''Välkommen Justin Bieber!'' sa Ina och alla började skrika, jag log stort och Justin kom ut slängde en slängpuss till sina fans och satte sig ned i soffan.
De började prata om hans karriär och Justin fick berätta allt igen.
Jobbigt, ja.
Sen så ropade hon på mig och jag kom ut, publiken skrek och Justin log.
''hej, Nellie. Så var det va?'' log Ina och jag nickade, satte mig bredvid Justin och han mimade ett hej.
''Så, Justin det här är din vänn?'' frågade Ina och Justin nickade.
''hon är som man kan kalla det.. hur ska man uttrycka sig, min bästa tjej kompis.''
Jag log, vad söt han var..
Hon pratade lite med Justin och lite med mig, sedan ställde hon frågan..
''så har ni varit tillsammans eller är ni bara vänner, för ni skulle vara söta tillsammans!'' sa hon och jag rodnade, publiken skrek och Justin rodnade också.
''och båda rodnar.. love is in the air!'' skrattade Ina och jag rodnade ännu mer, nu vågade jag inte ens se på Justin.
''vi är bara vänner'' sa Justin tillslut och intervuven var slut.
När vi kom backstage så var jag tvungen att gå på toa, de hade en tjej toa och en kill toa.
Jag gick in på tjejtoan och strax efter kom någon bakom mig.
''Vi blev nästan busted!'' viskade någon och jag såg bakom mig.
Justin.
''Ja! så jävla nära... vad gör du här det är tjejtoan?!'' viskade jag och log.
''det är ända stället jag får göra såhär..'' sa han och kysste mig, jag log la mina händer runt hans hals och besvarade kyssen.
''jag är så bra på att kyssas va?'' skämtade Justin och jag himlade med ögonen.
''kan förbättras, du måste träna mer.. på mina läppar''
han skrattade och kysste mig igen, sedan gick jag ut först och efter mig Justin.
Ingen såg oss tur!
Inatt skulle vi sova på hotell och pattie lät mig inte sova med Justin utan jag fick sova med ingen mindre än..
Jasmine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-09 @ 22:28:11
Postat av: Hellen

HAHA, Jasmine ;)

Jag blev rätt innan :)) <33333

2011-04-11 @ 16:11:06
URL: http://blaackbeaauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0