Addicted to love - del 26

Jasmine.
Justins perspektiv.
Nellie reste sig upp och rätade sin tröja, jag ställde mig upp och harklade.
''jasmine..'' sa jag och hon stod med öppen mun, men sedan vaknade hon till.
''oj, förlåt.. jag störde visst, eh.. vi tar det sen Justin'' sa hon och stängde dörren. Nellie började skratta och hennes skratt smittade så jag skrattade också.
''det där var pinsamt..'' sa hon och rodnade, jag gick fram till henne och la mina händer på hennes höfter. ''äsch, jag tar hand om henne senare.. just nu så vill jag ge min uppmärksamhet till dig, för du behöver den'' log han och hon kysste mig.
''vet inte vad jag skulle göra utan dig, älskar dig!'' sa hon och jag kysste henne, tog ett hårdare grepp om hennes midja och förde henne närmre. Vi kysstes ett tag och bara njöt att få vara i varandras sällskap, jag var verkligen glad att vi löste allt. För att jag trodde verkligen det skulle vara över..
Jag älskade henne och inget skulle få ändra på det. Hon är den jag litar på nu, den jag kan älska, den jag får kärlek från. Jag får alltid en lustig känsla när jag är med henne, det är som fjärilar i magen, jag är lycklig och full av energi. Jag blir Justin, hel.. utan henne så är jag en värdelös tonåring.
Vi skulle precis gå ut när hon stannade mig och tog i min hand, ''du dissar mig väll inte där ute..?'' frågade hon och jag skrattade lågt.
''det är inte kul, ska jag dissa dig totalt eller?'' jag log mot henne och drog henne intill mig. ''oroa dig inte, jag ska inte'' sa jag och hon nickade.
''lovar du?'' sa hon och jag kysste hennes panna.
''jag lovar, jag ska inte!'' skrattade jag och hon kysste mig sen gick vi ut hand i hand. Jasmine kom fram till mig och sa ''Justin, vi måste träna lite på sången. Vi ska ju sjunga tillsammans imorgon!'' log hon och jag skakade på huvudet, tog Nellie vid midjan och drog henne närmre mig. Hon log mot mig och jag såg på Jasmine ''vi fixar det imorgon, just nu ska jag hänga med min Shawty'' sa jag och kysste Nellie's panna. Sedan gick vi och spelade lite tv spel, jag slog ju henne som vanligt.
''Men... var lite snäll och låt mig vinna en gång!'' sa hon och slog mig på armen, jag skrattade.
''aldrig, då förlorar jag min respekt'' retades jag och hon suckade.
''kom igen.. jag vinner ju aldrig''
Jag ryckte på axlarna och vi fortsatte att spela, Jasmine kom och satte sig bredvid mig och hejade på mig.
(sötnos..)
Jasmine.
Justins perspektiv.
Nellie reste sig upp och rätade sin tröja, jag ställde mig upp och harklade.
''jasmine..'' sa jag och hon stod med öppen mun, men sedan vaknade hon till.
''oj, förlåt.. jag störde visst, eh.. vi tar det sen Justin'' sa hon och stängde dörren. Nellie började skratta och hennes skratt smittade så jag skrattade också.
''det där var pinsamt..'' sa hon och rodnade, jag gick fram till henne och la mina händer på hennes höfter. ''äsch, jag tar hand om henne senare.. just nu så vill jag ge min uppmärksamhet till dig, för du behöver den'' log jag och hon kysste mig.
''vet inte vad jag skulle göra utan dig, älskar dig!'' sa hon och jag kysste henne, tog ett hårdare grepp om hennes midja och förde henne närmre. Vi kysstes ett tag och bara njöt att få vara i varandras sällskap, jag var verkligen glad att vi löste allt. För att jag trodde verkligen det skulle vara över..
Jag älskade henne och inget skulle få ändra på det. Hon är den jag litar på nu, den jag kan älska, den jag får kärlek från. Jag får alltid en lustig känsla när jag är med henne, det är som fjärilar i magen, jag är lycklig och full av energi. Jag blir Justin, hel.. utan henne så är jag en värdelös tonåring.
Vi skulle precis gå ut när hon stannade mig och tog i min hand, ''du dissar mig väll inte där ute..?'' frågade hon och jag skrattade lågt.
''det är inte kul, ska jag dissa dig totalt eller?'' jag log mot henne och drog henne intill mig. ''oroa dig inte, jag ska inte'' sa jag och hon nickade.
''lovar du?'' sa hon och jag kysste hennes panna.
''jag lovar, jag ska inte!'' skrattade jag och hon kysste mig sen gick vi ut hand i hand. Jasmine kom fram till mig och sa ''Justin, vi måste träna lite på sången. Vi ska ju sjunga tillsammans imorgon!'' log hon och jag skakade på huvudet, tog Nellie vid midjan och drog henne närmre mig. Hon log mot mig och jag såg på Jasmine ''vi fixar det imorgon, just nu ska jag hänga med min Shawty'' sa jag och kysste Nellie's panna. Sedan gick vi och spelade lite tv spel, jag slog ju henne som vanligt.
''Men... var lite snäll och låt mig vinna en gång!'' sa hon och slog mig på armen, jag skrattade.
''aldrig, då förlorar jag min respekt'' retades jag och hon suckade.
''kom igen.. jag vinner ju aldrig''
Jag ryckte på axlarna och vi fortsatte att spela, Jasmine kom och satte sig bredvid mig och hejade på mig.
Hon försökte verkligen nå fram till mig, det märkte man. Men jag bara stötte bort henne och ägnade min uppmärksamhet till Nellie.
''äsch.. jag orkar inte mer'' gäspade Nellie och lämnade ifrån sig kontrollen, lutade sig bak mot ryggstödet och slöt ögonen.
Jasmine tog genast kontrollen som låg bredvid mig.
''vi kan spela!'' log hon och jag skakade på huvudet.
''är också trött.. orkar verkligen inte spela mer, vi har ju spelat i nästan 2 timmar.'' sa jag och gjorde som Nellie lämnade ifrån mig kontrollen.
''men åh..'' suckade hon.
''jag ska väll gå och öva lite..'' sa hon besviket och gick, jag la mitt huvud i Nellies knä, hennes händer som var på soffan var nu ovanför min tröja och hon smekte min mage. Jag spännde.
''så du har sixpack?''
Jag skrattade och vände mitt huvud mot hennes mage och kramade henne hårt, drog in så mycket luft av henne som möjligt.
''klart jag har six-pack'' sa jag stolt, och såg på henne, mina händer låg fortfarande nere på hennes rygg och smekte lätt.
''Bra, för att om du inte hade det så skulle jag inte vilja vara tillsammans med en kille så mager som du är..'' sa hon, jag fick en chock. Menade hon allvar?
Jag satte mig upp och såg på henne.
''va?! Så du skulle lämna mig om det inte var för min mage!'' sa jag upprört och hon skrattade tog tag mitt ansikte.
''älskling, jag driver ju med dig. Jag älskar dig hur du än ser ut..'' log hon och mitt hjärta fick sitt normala takt igen, hon kysste mig och vi kramades sedan.
Sedan satte hon sig bredvid mig igen och tog min hand, hon lutade sitt huvud på min axel och suckade lyckligt.
Hon var lycklig, jag var lycklig så enkelt var det.
''jag önskar jag kunde visa för världen att jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig, att du är den ända jag älskar'' sa jag och hon klämde min hand.
''du kan ju...''
Jag öppnade min mun för att säga något men tystnade sedan, finns inget vettigt att säga.
Visst kunde jag berätta det för hela världen, men jag var rädd, rädd för att förlora alla. Jag är en fegis, en riktigt stor en..
Konserten var slut och jag var inte så slut trots allt. Overboard gick riktigt bra faktiskt, vi hade inte så mycker kroppskontakt och jag föreställde Nellies ansikte hela tiden.
''Fan vad bra du var!'' fnittrade Nellie och kysste mig ivrigt i väntan på mer.
''ta det lungt..'' viskade jag och hon log mot mig tog min hand och vi började gå till omklädningsrummet.
Jag tog av mig mina scen-kläder och tog på mig ett par shorts och ingen tröja. Plötsligt fick jag en idé, hon skulle hata mig.. men vad gör man inte för att få ha det lite kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0