Addicted to love - del 25

Jag hörde rop bakom mig och vände mig om, och såg en kille med svart hoodie och svarta solglasögon, alltså. Justin. Jag sprang men hade ingen ork i kroppen, jag var ju inte helt frisk direkt. Så jag stannade för att hämta andan. Justin satte sig på huk och såg på mig, men jag kunde inte se honom i ögonen för att han hade sina solglasögon. ''vad har jag gjort för val?'' frågade han andfått och jag sträckte på mig, detsamma gjorde han och gick närmre mig. Jag tog hans händer och kramade om honom. Han kramade mig och kysste min kind. ''vad är det som bekymmrar dig, har jag gjort något fel? Snälla säg.. vänta är det Jasmine?'' sa han och jag nickade, ''vi går någon annanstans..'' sa jag och vi gick till en bänk och satte oss ned. Jag satte mig i skräddarställning och såg på honom. Han satt en liten bit ifrån mig och nickade. ''berätta..'' sa han och jag suckade. ''när Jasmine kom, så struntade du i mig, du var bara med henne och brydde dig inte om mig tills idag då du visste..'' förklarade jag och han kliade sig om hakan och suckade. ''förlåt.. jag trodde aldrig.. jag mena aldrig att dissa dig sådär, det är ju bara dig jag har ögon för..'' sa han och jag suckade, blev lite små irriterad. Nu satt han ju där och ljög. ''ljug inte, jag såg hur du stirrade på hennes bröst!'' sa jag och min röst ändrades från ledsen till irriterad. ''gjorde jag väll inte!'' instämde han och jag skakade på huvudet. ''gjorde du visst, jag såg din blick och den var på hennes bröst. Vadå? Ville du känna, va va?'' sa jag och han rodnade. ''sluta..'' sa han och jag stönade. ''vet du vad, om du ska vara sån.. så kan vi inte vara tillsammans.'' sa jag bestämt och hans ögon blev stora. ''hur menar du? Om jag ska vara ''sån''?'' sa han och jag nickade. ''om du ska flörta med andra tjejer och stirra på deras bröst, vem vet du kanske kollade på henes rumpa också?'' sa jag och han rodnade ännu mer, ''så du gjorde det..'' sa jag och han skakade på huvudet. ''nej det gjorde jag inte! Sluta..'' sa han och jag ryckte på axlarna. ''äsch, skit i det. Jag kanske ska åka hem så ses vi aldrig mer sen'' sa jag, ställde mig upp och började gå mot bussen igen. Jag kände en axel på min hand och vände mig om. ''förlåt, ja jag stirrade. Men jag blev distraherad.. förlåt för att jag dissade dig. Snälla, ge mig en andra chans? Jag älskar ju dig, ingen annan.. vill du bli min igen shawty?'' sa han och tog i mina båda händer, sedan sänkte han sina solglasögon och jag rodnade. Vad söt han var.. Sedan tog han mig i sina armar och kramade om mig hårt. Jag andades in så mycket av mig som möjligt. Vi avslutade kramen och han tog min hand och vi började gå tillbaka till bussen. Han andades ut, ''jag trodde det var över.. du skrämde mig!'' sa han allvarligt och jag klämde hans hand hårt. ''det skulle varit det om du fortsatte hålla på sådär'' sa jag och han stannade och kramade om mig. ''jag kommer inte'' log han och jag nickade.
När vi kom in i bussen så var det helt tyst, alla såg på oss. ''det är bra nu'' sa jag och log, sedan började alla prata igen. Justin fnissade och vi gick in till hans rum, han drog av sig sin hoodie och solglasögon ''jag hatar att gömma mig..'' suckade han, jag sa inget utan lyfte upp hans data och såg att han inte hade loggat ut från twitter än.
''Justin, kan du hämta typ en smörgås till mig? gör den själv.. té också'' log jag och han nickade, kysste mig och gick ut ur rummet. Jag kollade runt på hans twitter och ville helst skriva något men gjorde inte det. Men sedan så skrev jag på hans twitter ''jag är kär..'' jag log och kollade vad dom hade reetweetade oså. Jag loggade ut från hans och loggade in på min där jag skrev, ''aww, @justinbieber jag är kär i dig också!'' sedan postade jag det.
Plötsligt kom Justin in och mitt leénde försvann.
''jag är inte så hungrig längre..'' sa jag när han la brickan på sängen.
''jag som tog min tid med att göra det här!'' skrattade han och ställde sig upp. Jag ställde mig också upp och kramade om honom. ''jag har saknat dig'' sa han och jag nickade, sedan suckade jag lyckligt. ''jag med'' sa jag ''men vi är med varandra nu..'' han nickade och särade lite på oss. Han stirrade på mina läppar och bet sig i läppen, ''kom igen, jag vet att du vill kyssa mig!'' fnittrade jag och han nickade la sin hand på min hals och kysste mig, jag log och mellan kyssarna så mumlade jag ''jag älskar dig''. Justin backade och la sig ned på sängen, jag la mig över honom och kyssarna blev allt passionerade. Han drog upp min tröja och smekte min rumpa, plötsligt öppnas dörren mitt i allt, vi båda vänder på huvudet och där står...
Jag hörde rop bakom mig och vände mig om, och såg en kille med svart hoodie och svarta solglasögon, alltså. Justin. Jag sprang men hade ingen ork i kroppen, jag var ju inte helt frisk direkt. Så jag stannade för att hämta andan. Justin satte sig på huk och såg på mig, men jag kunde inte se honom i ögonen för att han hade sina solglasögon. ''vad har jag gjort för val?'' frågade han andfått och jag sträckte på mig, detsamma gjorde han och gick närmre mig. Jag tog hans händer och kramade om honom. Han kramade mig och kysste min kind. ''vad är det som bekymmrar dig, har jag gjort något fel? Snälla säg.. vänta är det Jasmine?'' sa han och jag nickade, ''vi går någon annanstans..'' sa jag och vi gick till en bänk och satte oss ned. Jag satte mig i skräddarställning och såg på honom. Han satt en liten bit ifrån mig och nickade. ''berätta..'' sa han och jag suckade. ''när Jasmine kom, så struntade du i mig, du var bara med henne och brydde dig inte om mig tills idag då du visste..'' förklarade jag och han kliade sig om hakan och suckade. ''förlåt.. jag trodde aldrig.. jag mena aldrig att dissa dig sådär, det är ju bara dig jag har ögon för..'' sa han och jag suckade, blev lite små irriterad. Nu satt han ju där och ljög. ''ljug inte, jag såg hur du stirrade på hennes bröst!'' sa jag och min röst ändrades från ledsen till irriterad. ''gjorde jag väll inte!'' instämde han och jag skakade på huvudet. ''gjorde du visst, jag såg din blick och den var på hennes bröst. Vadå? Ville du känna, va va?'' sa jag och han rodnade. ''sluta..'' sa han och jag stönade. ''vet du vad, om du ska vara sån.. så kan vi inte vara tillsammans.'' sa jag bestämt och hans ögon blev stora. ''hur menar du? Om jag ska vara ''sån''?'' sa han och jag nickade. ''om du ska flörta med andra tjejer och stirra på deras bröst, vem vet du kanske kollade på henes rumpa också?'' sa jag och han rodnade ännu mer, ''så du gjorde det..'' sa jag och han skakade på huvudet. ''nej det gjorde jag inte! Sluta..'' sa han och jag ryckte på axlarna. ''äsch, skit i det. Jag kanske ska åka hem så ses vi aldrig mer sen'' sa jag, ställde mig upp och började gå mot bussen igen. Jag kände en axel på min hand och vände mig om. ''förlåt, ja jag stirrade. Men jag blev distraherad.. förlåt för att jag dissade dig. Snälla, ge mig en andra chans? Jag älskar ju dig, ingen annan.. vill du bli min igen shawty?'' sa han och tog i mina båda händer, sedan sänkte han sina solglasögon och jag rodnade. Vad söt han var.. Sedan tog han mig i sina armar och kramade om mig hårt. Jag andades in så mycket av mig som möjligt. Vi avslutade kramen och han tog min hand och vi började gå tillbaka till bussen. Han andades ut, ''jag trodde det var över.. du skrämde mig!'' sa han allvarligt och jag klämde hans hand hårt. ''det skulle varit det om du fortsatte hålla på sådär'' sa jag och han stannade och kramade om mig. ''jag kommer inte'' log han och jag nickade.
När vi kom in i bussen så var det helt tyst, alla såg på oss. ''det är bra nu'' sa jag och log, sedan började alla prata igen. Justin fnissade och vi gick in till hans rum, han drog av sig sin hoodie och solglasögon ''jag hatar att gömma mig..'' suckade han, jag sa inget utan lyfte upp hans data och såg att han inte hade loggat ut från twitter än.
''Justin, kan du hämta typ en smörgås till mig? gör den själv.. té också'' log jag och han nickade, kysste mig och gick ut ur rummet. Jag kollade runt på hans twitter och ville helst skriva något men gjorde inte det. Men sedan så skrev jag på hans twitter ''jag är kär..'' jag log och kollade vad dom hade reetweetade oså. Jag loggade ut från hans och loggade in på min där jag skrev, ''aww, @justinbieber jag är kär i dig också!'' sedan postade jag det.
Plötsligt kom Justin in och mitt leénde försvann.
''jag är inte så hungrig längre..'' sa jag när han la brickan på sängen.
''jag som tog min tid med att göra det här!'' skrattade han och ställde sig upp. Jag ställde mig också upp och kramade om honom. ''jag har saknat dig'' sa han och jag nickade, sedan suckade jag lyckligt. ''jag med'' sa jag ''men vi är med varandra nu..'' han nickade och särade lite på oss. Han stirrade på mina läppar och bet sig i läppen, ''kom igen, jag vet att du vill kyssa mig!'' fnittrade jag och han nickade la sin hand på min hals och kysste mig, jag log och mellan kyssarna så mumlade jag ''jag älskar dig''. Justin backade och la sig ned på sängen, jag la mig över honom och kyssarna blev allt passionerade. Han drog upp min tröja och smekte min rumpa, plötsligt öppnas dörren mitt i allt, vi båda vänder på huvudet och där står...

Kommentarer
Postat av: Maddis

ÄLSKA



MEEEEEEEEER!!!!!<333333333

2011-04-06 @ 10:05:35
Postat av: Hellen

JASMINE !! <333333333333

2011-04-06 @ 20:47:13
URL: http://heetasteguzzaarna.blogg.se/
Postat av: Maddis

ÄLSKAAAAAAAAAAR!!!!!! <33333333

MEEER NU!!!

2011-04-06 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0