Addicted to love - del 51


''inte du också..'' suckade jag och drog mig ifrån hans grepp.
''men ser du inte alla signaler..?'' mumlar han och jag himlar med ögonen.
''nej Justin.'' sa jag och han nickar och ler mot mig.
Vi lägger oss i sängen igen, och Justin lägger genast armarna om mig.
''jag behöver lite luft...'' fnissar jag och Justin drar sig lite ifrån mig, men behåller armen.
Vi ligger tätt intill varandra och jag är glad att ingenting gör ont just nu, allt är bra.
Allt är som det ska med Justin.
''Justin, kan du släcka lampan?'' frågar jag och han reser sig upp släcker min lampa och lägger sig i sängen igen.
''fyfan vad jag är trött...'' säger han och läger sig tillrätta på rygg.
Jag lägger mig halvt över honom och kysser hans läppar mjukt, sedan så lutar jag mitt huvud tillbaka på kudden igen.
Han suckar lyckligt tar min hand och lägger den på sin mage, sedan så säger han godnatt och vi somnar ganska snabbt båda två, av ren trötthet. 

Justins perspektiv.

Nästa dag.

''Justin, res dig upp nu. Hämta handduken!'' ropade hon från baddrummet, jag drog en djup suckning, ställde mig upp och tog tag i den baby-blåa handuken som låg på sängkanten, sedan så gick jag in i badrummet.
''nellie..?'' mumlade jag trött.
''i duschen!'' sa hon irriterat och jag gick fram till duschdraperiet, hon sträckte ut en hand och jag gav henne handduken.
Sedan satte jag mig på toalettstolen och gäspade.
Hon kom ut med handduken runt kroppen och såg på mig.
''Ursäkta, men kan du tassa tillbaka till rummet igen? Tack.'' flinade hon och jag skrattade lågt, sedan så gick jag ut ur badrummet, och in till hennes rum igen där jag satte på datorn.
Till min förvåning så såg jag en bild på mig och henne på hennes skrivbordsbakgrund, jag log för mig själv och tänkte tillbaka på lägret igen, där vi hade tagit fotot.
Sedan hörde jag steg bakom mig.
Snabbt vänder jag mig om, Nellie skrattar.
''ser att du har sett min skrivbordsbakgrund, gulligt va?'' ler hon och jag nickar, sedan så vänder jag blicken mot datorn igen.
Hon sätter på tvn, direkt sätter hon på Mtv där dom spelar Yeah 3x - Chris Brown.
Jag reagerar snabbt på musiken och ställer mig upp, börjar dansa.
Hon ser häpet på mig, sedan så dansar hon fram till mig, vänder sig om och skakar rumpan.
Jag skrattar, sedan så lägger jag armarna runt om hennes midja och rör mig tillsammans med henne.
Vi dansar så ungefär tills hela låten är slut, sedan så går hon fram till sin garderob tar fram en stor korall färgad tröja där det står Dont stop believing, och ett par mjukisbyxor.
Jag gillar hennes stil, hon vågar vara avslappnad, inte som andra tjejer som känner att de måste klä upp sig för att imponera på mig. Eller för att jag ska lägga märke till dom, som Selena.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-07 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0