Addicted to love - del 47

Nellies perspektiv.
3 dagar senare..

Jag satt i klassrummet, hade förfärligt ont i magen.
Som om någon var där inne och sparkade inifrån.
Jag behövde spy, hade ont i huvudet.
Hela min kropp led...
Det har varit såhär i ungefär 2 månader om inte mer!
Jag hade ofta huvudvärk, kräktes, kissade ofta.
Ja, jag kissade ungefär 5 gåner per dag..
Jag hade blivit bredare runt midjan, magen har blivit större, den liksom putade ut.
Jag orkade ingenting i plugget men försökte ändå, försökte kämpa mig igenom smärtorna..
Och den dagen Justin ringde så hade jag ont, ont överralt, i hjärtat, magen, huvudet, hela kroppen.
När jag sedan la på så bröt jag ned i tårar.. jag saknade honom.
Men nu orkade jag faktiskt inte tänka på Justin, allt jag tänkte var att jag måste spy, få ut det helt enkelt.
Så jag sa till Natalie att hon skulle följa med mig toaletten - som vanligt.
När vi kom ut ur klassrummet så tog hon min hand och vi gick till toaletten.
Jag fick kväljningar och hon såg oroligt på mig.
''Okej, det här har pågått i 2 månader. Är du säker att du mår bra? Verkligen.'' frågade hon och 'må bra' ordet ekade i mitt huvud.
Hur kunde jag må bra de senaste 2 månaderna när allt tar kål på mig, jag hade ont överrallt, jag kämpade ju fan för att överleva, och med Justin i tankarna, han och Selena jag kunde se det framför mig.
Hur de kysstes, kramades och myste med varandra.
Det gjorde ju det inte lättare, och jag orkade inte mer.
''Nellie? Är du okej?'' frågade Natalie oroligt medans jag stod böjd över toalett-stolen och spydde upp allt jag åt, åh fyfan vad äckligt...
Jag ställde mig upp och gick till handfatet tvättade ansiktet, sköljde munnen spottade, allt kändes så jävla vridigt.
Hela jag var vidrig.
Natalie la händerna på mina axlar, jag hostade till.
Sedan så såg jag mig själv i spegeln, jag såg ut som ett monster.
Vem skulle vilja ha mig nu? Inte Justin iallafall.
''vad har hänt med dig...?'' frågade Natalie osäkert och jag såg på henne i spegeln, sedan så vände jag mig om och kramade om henne.
Hon kramade om mig och det sparkade till i magen igen och jag började att gråta.
Vad är det som händer med mig?
Jag föll sakta ned mot väggen och höll om min stora mage, och andades ut och in för att komma igenom smärtan.
Natalie la handen på min mage och hon såg på mig.
''sötan då...'' suckade hon och smekte min kind.
Sedan så ändrades hennes ansiktsuttryck och hon kollade på min mage, jag fattade ingenting.
''d-det... är någonting som sparkar innanför din mage! Känn!'' sa hon och jag kände, allting tystnade, hjärtat bultade och hon hade rätt.
Det var någon som sparkade innanför min mage.
Natalie la handen för munnen och såg på mig, sedan så la hon örat på magen och lyssnade.
''Nellie..'' sa hon medans hon såg på mig.
Hon gjorde mig nervös... vad var det?
''du...'' började hon, men sedan avslutade hon sig själv.
Hon började att gråta, när jag frågade henne varför hon grät så skakade hon bara på huvudet och sa ''glädje tårar''
För vadå? frågade jag och hon satte sig ned bredvid mig, tog min hand och torkade sina tårar med andra handen.
Det högg till i magen igen, och jag skrek till.
''Ah!'' Natalie log mot mig.
''varför ler du för?! Jag har ju ont!'' grät och jag och nu var det som värst, jag försökte andas men det gick bara inte.
''Nellie... du är gravid'', log hon och allt stannade, hjärtat, världen, tiden, allting stannade just i den sekunden.
Är jag med barn?!

Är hon gravid eller inte..? Och med vem är pappan isåfall? :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG asbra

2011-05-01 @ 21:06:54
Postat av: ida

Du är så jävla bra! Snälla en del till idag? SNÄÄÄÄÄLLA<3

2011-05-01 @ 21:23:34
Postat av: sofia

Nermaaaa , skriv merr + det är JUSTIINN I Know !!! ;) <3333

2011-05-03 @ 10:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0