Addicted to love - del 33

Justins perspektiv.
Jag visste ju inte att dom kunde komma in på festen.
Fan också!
Nellie vände sig om och la handen för sin mun.
''justin...'' sa hon panikslaget och jag svalde.
''låtsas som om dom inte är här... dansa med mig kom igen!'' sa jag och hon började dansa, lite bort ifrån mig men ändå nära.
Vi pratade medans.
''det kommer komma ut...'' suckade hon och jag ryckte på axlarna.
''jag vet... jag säger bara att vi är vänner, och så blir det bra igen. För mina fans tror mig'' log jag och försökte få henne på bättre humör men hon såg ner och fortsatte att dansa.
''justin.. jag ska bara på toa...'' sa hon och lämnade dansgolvet, jag gick efter henne och följde med henne in på tjejtoaletten.
Det var ingen där utan bara jag och hon.
Hon la sina händer på varsin sida av handfatet och lutade sig frammåt. Sedan såg hon i spegeln på sig själv.
''det är som att jag förstör för dig..'' sa hon och såg ner igen.
''jag har alltid tänkt så... du skulle inte behva släpa mig, gömma mig, inte ens bry dig om mig.'' suckade hon och jag ställde mig bredvid henne, gjorde samma sak som hon och log mot henne.
''ibland fattar jag inte ens varför jag kämpar...'' skrattade jag och hon gick upp med huvudet och såg på mig.
''varför? Varför håller vi på att såra varandra hela tiden, Justin jag orkar inte med det längre..''
''vi kanske inte är ämnade för varandra.. ändåå...'' suckade hon.
Jag svalde, hon hade fel. Jag älskade henne och inget skulle stoppa mig från att fixa det här.
''säg inte så, vi är ämnade för varandra.. alla minnen, lägret kommer du ihåg? Du ville inte ha mig men sen så ville du det. Och kolla vart vi har kommit nu, vi har vuxit tillsammans, skrattat, gråtit, och jag är inte redo att släppa taget.. jag vet att jag aldrig kommer vara redo att släppa taget om dig, för du är mitt allt.. har du inte fattat det ännu?'' sa jag och hon lyfte blicken upp till mig, rätade till sig och nickade.
Jag sträckte ut mina armar och hon gick in i min famn lugnt och vi kramades, jag log och kysste hennes hals.
''jag älskar dig..'' viskade hon och vi såg på varandra.
''jag älskar dig med'' log jag och sedan vilade jag min panna mot hennes.
''kan vi kyssas? Eller är det farligt?'' skrattade hon lågt och jag nickade.
''någon kommer se oss..'' suckade jag och hon kysste mig på kinden.
Jag log stort och blev helt varm i kroppen.
''vad säger du ska vi gå till hotellrummet och se en film, Ryan har säkert någon bra'' sa jag och hon gäspade.
''jaja... låter bra'' sa hon till svars och hon gick ut ur toaletten.
Fem minuter senare kom jag ut och vi letade upp alla, limmon kom vi åkte tillbaka.
I limmon så satt jag bredvid Nellie och på min andra sida min mamma.
''har ni haft kul ikväll?'' frågade mamma, hon lät lite orolig på rösten.
''jag såg er... ni var, ja hur ska man säga upp och ner.. hehe,''
Nellie tog tag i min hand och lutade sig mot min axel.
''vi hade lite problem men det löstes, allting är bra nu... bara jag är hos min Shawty'' sa jag lite flörtigt och såg ner på henne.
''gulligt sagt justin'' sa min mamma och jag log mot henne, sedan kysste jag Nellies panna.
När vi kom fram till hotellet så lånade vi en film av Ryan, Nellie valde.
''Ja den här!'' sa hon och höll upp en film.
''aja.. okej'' skrattade jag och såg på omslaget.
det blev ''the hangover'' som hon valde.
Vi bytte om och satte på oss våra pyjamasar.
Nellie kom fram till mig och la händerna om min midja, sedan lutade hon sin panna mot min bröstkorg, sedan kysste hon den.
''du... jag går och frågar din mamma om jag får sova här'' viskade hon och jag nickade.
''gör det, hoppas hon lyssnar på dig'' log jag.
''önska mig lycka till!'' viskade hon och jag kysste henne, hon kysste mig tillbaka och vi kysstes ett tag tills jag drog mig undan.
''var det ett bra önska dig lycka till?'' sa jag och bet mig i läppen och såg på henne, flickan som var min. Som jag inte skule utbyta mot något annat i världen.
Hon nickade och gick iväg, jag la mig i sängen och suckade lyckligt.
Efter en stund kom hon in med ett leénde på läpparna och stängde dörrren till mitt rum.
''hon sa ja!'' sa hon glatt och hoppade på mig.
Jag skrattade och hon satte sig i gränsle över mig.
''jag förstår varför alla dina fans älskar dig.'' sa hon och jag log mot henne.
''varför då?'' frågade jag och satte mig upp, sedan la jag mig över henne.
''för att du är så underbar'' svarade hon och kysste mig, jag kysste tillbaka och log stort sedan.
''ska vi titta på filmen nu?'' frågade hon och jag nickade, gick av henne och satte filmen i dvd:n.
Jag gick tillbaka till sängen, kröp ner under täcket och hon playade filmen med fjärrkontrollen.
Jag la armen om henne och hon la sig på min bröstkorg såg på filmen och den verkade vara rolig, för jag och Nellie skrattade under hela filmen.
När filmen var slut var klockan omkring halv 2 på natten och jag gäspade, men var inte särskilt trött.
''justin får jag fråga dig ett par saker?'' undrade hon och satte sig upp i sängen.
''tänd lampan'' bad hon och jag gjorde det, sedan satte jag mig upp jag också.
''visst..'' sa jag och hon harklade sig.
''hahah.. lite konstiga frågor. Men är uttråkad och vill helst inte sova'' sa hon och jag nickade, och log.
Hon log tillbaka och började.
''jag säger namn.. och du säger om dom är heta eller inte'' jag höjde ögonbrynen och hon blinkade åt mig.
''okej...'' mumlade hon, och tänkte.
''beyoncé?''
''ja fan!'' svarade jag glatt, klart hon var het.
''hmm.. Selena?''
''ehm, ja'' svarade jag ärligt och hon nickade bara.
''jasmine?''
''ja..''
''jag?'' hon rodnade.
Jag kröp fram till henne och kysste henne.
''du är hetast av dom alla'' hon skrattade och la sig ned.
Jag la mig ned bredvid och vi såg på varandra ett tag.
Sedan så somnade vi båda två, jag sov gott och drömde fint för att nellie var vid min sida.
Nästa morgon.
Nellies perspektiv.
Jag vaknade av Justins högljudda snarkningar, jag slog till honom och han vaknade.
''sluta snarka..'' suckade jag och han gäspade.
1 timme senare var jag och Justin fixade och satt och spelade lite x-box.
Fanns inget annat att göra.
Justin lägger undan kontrollen och flyttar sig närmre mig och kysser mig, jag besvarar kyssen villigt och vi börjar hångla.
Jag drar mig undan efter ett tag och andas.
''älskling.. jag var inte klar'' skrattade han och kysste mig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-17 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0