Addicted to love - del 48


''Vadå gravid?!'' skrek jag och gav henne en irriterad blick, hon såg nästan rädd ut när hon såg på mig med sina oskyldsfulla ögon.
''ja... du har ett barn i magen! Vet du inte vad gravid betyder eller?'' sa hon och och jag ställde mig upp.
Det gick inte så bra så jag tog hjälp av handfatet, och äntligen så var jag uppe.
''Klart jag vet vad gravid betyder! Tror du jag är så jävla dum eller?'' sa jag och andades kraftigt.
''lyssnar du inte på mig? Du är ju gravid! Bebisen sparkar, jag hörde det, kände det. Du kände det!'' skrek hon och tårarna rann nerför mina kinder.
Jag var rädd, rädd för att hon hade rätt.
Ville inte lyssna på vad hon hade att säga, allt som kom ut från hennes mun var lögner.
Jag är inte gravid, jag har bara blivit tjockare, lite bredare.
Ja, det beror på vad jag äter!
Hon har fel, jag är inte gravid.
Trots alla dom där tankarna så var jag rädd.
Natalie närmade sig mig, hon kramade om mig hårt.
Jag puttade bort henne? Vem fan tror hon att hon är?
''Nellie... snälla, lyssna på mig..'' försökte hon men jag bara skakade på huvudet.
''Jag är inte gravid! Jag har bara blivit tjockare om magen, höfterna, mulligare. Ja så är det.
Hur kan du ens tänka gravid tanken? Det kanske bara kurrade i min mage.. jag är ju hungrig.'' sa jag och smekte min tjocka mage.
Hon försökte övertala mig, gång på gång nämnde hon ordet gravid som fick mig att rysa.
''nellie...'' snyftade hon.
''nej'' sa jag bestämt och gick förbi de 3 första båsen.
''du kan väll iallafall kolla upp dig? För säkerhetens skull?'' ropade hon efter mig och jag skakade på huvudet, pekade fingret åt henne och gick ut genom toalett dörren.
Okej, det var lågt av mig att peka fingret... men, hon gick mig på nerverna!
Jag gick inte tillbaka till lektionen utan gick hem, det små regnade ute, liksom duttade.
Jag gick med blicken sänkt mot marken, skol-bussarna gick inte såhär dags.
Och jag hade inga pengar så kunde inte ta den vanliga bussen heller.
Jag kände att fötterna blev tyngre och magen också, orkade inte gå mer... var för trött.
Fick ingen sömn alls igår, hade för ont i huvudet.. Somnade säkert runt halv 1 och vaknade 6, sov inte så mycket.
Men tillslut så kom jag hem.
Ingen var hemma, vilket inte var så konstigt klockan var ju bara 1, mamma kommer hem klockan halv tio så jag har hela huset för mig själv..
Jag petade av mig skorna och suckade djupt, såg mig om i hallen, allt var som vanligt, ganska tråkigt.
Sedan så tog jag av mig jackan och halsduken, och gick till köket där jag gjorde en macka med ost och kalkon, efter det kokade jag vattnet till teet och när det var uppkokat så hällde jag ned det i muggen som jag fick av Justin.
Det stod ''Godmorgon älskling'' på muggen, med röda fina bokstäver, muggen själv var beige-vit.
Jag hade bevarat den väl, hade druckit ur den några gånger och alltid fått Justin i tankarna, den här dagen var det en av dom.
Medans jag satt med min ost-kalkon macka och kamomille te på bordet så kollade jag på ellen degeneres show.
(det hon såg på tv, det är inte hela men jaja..)

Justin hade verkligen blivit snyggare! Och han var ju så söt.. kan man bli sötare?
Fan vad jag saknade honom!
Jag var varm, hjärtat bultade fortare, jag log hela tiden, det var som om jag var ett fan av honom!
Men när han han pratade om basket-matchen och att han träffade Selena där så kände jag mig lite deppig.
Jag blev avundsjuk, Justin ljög, jag kunde se det på honom.
De ville säkert gå på matchen tillsammans, de råkade inte stöta ihop med varandra.
Jag var helt säker på att dom dejtade!
När ellen var slut så var klockan ungefär halv 3, så jag gick upp till mitt rum med mobilen smsade mamma om att jag var hemma och mådde dåligt, hon ringde mig och vi pratade i ungefär 5 minuter.
Hon var verkligen orolig, men jag försäkrade henne om att det inte var någonting och att hon kunde fortsätta jobba och komma hem halv tio.
Efter ett par minuter så låg jag under mitt täcke och låg skönt åt sidan, jag tänkte, på Justin..
Sedan så somnade jag.
Justins perspektiv.
Selena började bli jobbig nu... hon klängde på mig, tjatade, hon var helt enkelt en plåga.
Vi satt och åt middag nu i en privat resturang, jag och hon & Kenny, men han var på toa.
''Justin, ska vi gå ut och.. shoppa?'' frågade Selena mig och jag skakade på huvudet.
''tror jag ska bada i poolen när vi kommer tillbaka till hotellet'' gäspade jag och Selena nickade, sedan så kom hon över till min sida och la sin hand på min nacke.
Hennes hand var kall så jag rös till och ryggade bort den, hon såg undrande på mig.
''vadå...? Gillar du inte när jag gör så?'' sa hon och jag såg på henne, nej. Jag gillade inte när hon gjorde se, hon är en irriterad människa. Men.. ja älskade henne, vad är det för fel på mig?!
''nej...'' log jag, ''det är bara det, jag är trött..''
Hon log tillbaka, och lutade sig lite frammåt sedan gav hon mig en blöt kyss, jag kysste tillbaka och hon gick och satte sig mitt emot mig igen.
Kenny kom tillbaka och vi betalade sedan så åkte vi tillbaka till hotellet där Ryan redan badade med pappa, de skrattade och hade kul, vilket jag inte har varit på länge, sedan Selena kom in i bilden.
Hon var som en ryggsäck man måste alltid bära med henne någonstans, låt mig fan vara någongång!
Jag gick in i vårat rum, tog mina badbyxor och gick in i toaletten bytte om och gick sedan ut till rummet igen.
Selena stod där och klädde av sig, jag blundade.
''justin!'' skrattade hon och jag kände att hon kom närmre mig.
''stanna..'' sa jag bestämt.
''okej?'' sa hon ledset, ''ville bara ha lite kul...'' log hon och jag öppnade mina ögon igen.
Hon stod där i bara underkläder, och jag var inte det minsta tänd på henne.
Ja... Vad var det för fel på mig?
''gillar du vad du ser?'' sa hon och jag nickade osäkert, sedan så gick jag ut ur rummet, men hon stoppade mig.
''vart ska du? skulle vi inte vara tillsammans...'' frågade hon och jag vände mig om och skakade irriterat på huvudet.
''jag ska bada med ryan och pappa, lek med din kompis'' sa jag och hon harklade sig.
''hon heter faktiskt perlita'' rättade hon mig och drog i min arm.
''jaja, sak samma.'' sa jag och såg på henne, hon tänkte inte släppa armen.
''får jag också bada..?'' frågade hon medans hon närmade sig mig, hon kom närmre och närmre och jag stod stilla.
Men sedan så samlade jag modet och sa ''nej... bara grabbarna ska bada, ses'' sa jag och slet loss min arm, sedan sprang jag med ett leende till poolen.
''Kanonkulaaaaaaa!'' skrek jag skrattandes och skvätte på de båda.
När vi sedan hade badat klart i poolen så gick vi upp, solade lite, sedan så gick vi in igen.
Jag gjorde drinkar till oss 3 och vi satte oss i den stora soffan, la fötterna på bordet och kände oss hemmastadda.
Jag räckte drinkarna till dom och vi satte på den stora plasma tv;n.
Direkt så började basketmatchen vi alla hade väntat på, vi satt i ungefär 3 timmar fastklistrade framför tvn, ingen fick störa oss eller säga något.
Sedan när vi hade sett klart matchen så ställde jag mig upp, gäspade och sa godnatt till pappa och Ryan, sedan så gick jag in i sovrummet där Selena redan låg och sov.
Bra.
För nu kunde jag kanske ringa Nellie och se hur hon mår?
Gud, som jag har längtat efter henne... så att det värker i mig, det gör ont.
Jag tog sakta min telefon men istället för att gå in till toaletten gick jag ut på altanen istället.
Signalerna gick men ingen svarade, tillslut gav jag upp och blev ganska irriterad.
Ignorerade hon mig eller?! Fan, fan, fan. 
Jag ringde hem till henne och hennes mamma svarade, äntligen någon som lever.
''Hej, det är Justin'' sa jag och hon blev tyst ett tag.
''Nemen hej Justin...!'' sa hon glatt.
''Tjenare, är Nellie där någonstans?'' frågade jag och höll tummarna.
Hon suckade.
''Ja... hon ligger uppe och sover, hon är utmattad och mår dåligt, hela hon är ett vrak.'' sa hennes mamma och jag bet ihop tänderna, sedan så svalde jag.
Jag hörde hur hon snyftade i luren, jag hyssjade henne.
''mår hon dåligt...? Har hon det jobbigt i skolan, eller?'' frågade jag försiktigt och efter en lång stund svarade hennes mamma.
''jag vet inte... hon vägrar berätta någonting. Hon äter ser jag, mycket... hon har blivit bredare om midjan och magen är tjockare'' sa hennes mamma och jag slöt ögonen och föreställde henne framför mig, perfekt tänkte jag och log.
''Justin? är du kvar?'' frågade hon och jag suckade.
''m, ja... det är jag'' sa jag omedvetet och hennes mamma fortsatte.
''jag tror hon saknar dig, jag tror det är därför hon håller på såhär'' sa hon i andra luren och jag nickade även om hon inte kunde se.
''jag saknar henne....'' erkände jag och hennes mamma harklade sig.
''Kan inte du komma hit..?'' undrade hon och jag tvekade lite, kunde ju inte bara lämna Selena och sticka.
''nja.. jag vet inte'' sa jag osäkert och hostade till, sedan så tittade jag bak men ingen stod där.
''Justin snälla.. för min skull, det tar död på en att se sin dotter såhär!'' sa hon stressat och efter ett tag sa jag okej och gick med på det.
Vi la på och jag gick till rummet, jag packade snabbt ihop mina saker sedan så tog jag lite pengar från pappa och gav Selena en puss på kinden, sedan så tog jag bilen och åkte till flygplatsen.
Jag beställde en biljett till Atlanta som skulle åka snart, om en halvtimme.
När jag sedan satt på planet, så drog jag luvan så långt fram som möjligt så ingen skulle märka mig.
Sedan så tänkte jag på Nellie, hur mådde hon igentligen? Stackarn...
Men vänta bara, jag kommer älskling, jag ska rädda dig, jag kommer...
Lång del, va? Hoppas ni gillar den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww asbra

2011-05-03 @ 17:28:40
Postat av: Elvis I Kvinnlig Form :D

Aww :) <33

2011-05-03 @ 17:47:02
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Hellen

omj !! <333

2011-05-03 @ 20:03:39
URL: http://blaackbeaauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0