Perfect two - del 5 ♥


När de ätit klart så åkte vi tillbaka till mig och spelade lite tv-spel, var inne på datorn, ja chillade helt enkelt.
Jag var inne på twitter och checkade runt på mina fans twitter, alla var vackra tyckte jag.
Jag svepte blicken över dom andra och de såg ut att ha kul, några sekunder senare fångar jag Audrinas blick och hon kommer och sätter sig bredvid mig.
''vad gör du?'' sa hon och såg lite på dator-skärmen, jag ryckte på axlarna.
''de vanliga...'' mumlade jag fram och fortsatte ha ögonen på datorn, jag klickade på en tjej som hette bieberarmy och såg på hennes twitter-bild.
''Åh! Hon var söt, var hon inte det?'' sa hon och jag nickade nervöst, hon suckade.
Sedan så satte hon sig närmre mig och la sin hand på min hand, jag såg på henne.
Hon såg på mig med rynkade ögonbryn och ett lent ansikte.
''har jag gjort något fel..?'' frågade hon och jag skakade på huvudet sedan så log jag mot henne.
Släpp nervositeten, hon var ju bara din bästavän! Kom igen nu Justin, skärp dig.
''Nej, nej Audrey...'' sa jag och hon log ett snett leende.
''vad är det då?'' frågade hon och jag suckade.
Sedan så drog jag bort min hand, jag vet inte varför... jag ville ju hålla den kvar där!
''det är bara... Selena'' ljög jag.
''aawww..'' sa hon gulligt och kramade om mig, jag la datorn på bordet och la armarna om henne också sedan så drog jag in så mycket av henne som möjligt.                                                                                                     Hon luktade britney spears parfym, den parfymen älskade jag! Undrar om hon visste det?
Vi släppte varandra och surfade lite på nätet, hon tog datorn ifrån mig och gick in på youtube sedan så visade hon mig en rolig video som jag garvade mycket åt.
Sedan så gick alla hem utom Audrey, vi stannade och gjorde lite mat till oss själva, det blev nudlar.
Vi var väl lata... men vi åt ju ingen pizza, hehe.
Vi satte oss vid köksbordet och började små-prata lite, allt flöt på riktigt bra tills jag råkade släppa mig.
Jag låtsades som ingenting men hon såg på mig och började skratta.
''Pruttade du?'' frågade hon.
Jag rodnade, sedan så skakade jag på huvudet.
''Nej! Det var du!'' skyllde jag ifrån men hon skakade på huvudet och ställde sig upp, ställde disken i diskmaskinen och sedan höll hon för sin näsa.
''usch, det luktar ju bajs här inne.'' skrattade hon och gick ut ur vardagsrummet.
Jag suckade ställde disken i diskmaskinen och stod i köket ett tag, men det tog inte lång tid innan jag också började skrattade.
Fan vad jag hade gjort bort mig, pruttat när vi satt och åt, och hon hörde, och tyckte det luktade bajs.
Jag gick ut till henne i vardagsrummet och hon skrattade fortfarande.
''nu kommer bajskorven...'' suckade hon lyckligt och jag himlade med ögonen.
''jag trodde mina pruttar luktade jordgubb?'' försökte jag, men hon skakade på huvudet.
''verkligen inte!'' sa hon och ställde sig upp, ''men du ja måste dra nu'' sa hon och jag bestämde mig för att försöka, nu måste jag, vi var ju själva.
Så jag drog ned henne i soffan och lutade min panna mot hennes, ''måste du dra..?'' sa jag och hon andades tungt, jag kunde höra hennes andetag.
Ett leende retades på hennes läppar och hon såg på mina, sedan så la hon händerna runt min hals och jag la mina runt hennes rygg.
Hon kanske tyckte det var för mycket nere vid midjan.
''kanske...'' viskade hon och jag slöt mina ögon, och närmade mig mina läppar vid hennes.
Sedan känner jag att hon släpper mig och ställer sig upp ''öh... alltså, jag måste verkligen dra nu! Hejdå'' sa hon och sprang ut genom huset.
Jag satt kvar stum och jag känder hur rysningar spred sig genom min kropp.
Sedan så log jag stumt och la mig ned i soffan, shit... vi kysstes nästan.


Kommentarer
Postat av: Ida

OMB, MER IDAG?! DEN ÄR SÅ OTROLIGT BRA! YOU GO GIRL <3

2011-05-24 @ 19:42:02
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG ASBRA

2011-05-24 @ 21:06:42
Postat av: Stina

jätte bra meeeeeer :)

2011-05-25 @ 09:03:10
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0