Perfect two - del 3 ♥



Det var en söndag klockan var 15.23, jag, Justin, Ryan, Chaz och någon random brud som Ryan dejtade var och bowlade.
Jag och Lucia var i ett lag för att hon ville vara med mig, inte med Ryan. Hon ville tävla mot honom.
Men jag ville vara med Justin, jag visste att han var bra på bowling och utan honom så skulle jag förlora.
Tyvärr, så fick jag inte min vilja igenom och jag hamnade med Lucia.
Lucia var blond, blå-ögd, hade fina formade läppar, och en snygg kropp.
Och jag kunde se i bakgrunden hur killarna stirrade på hennes rumpa, usch. Avskyvärdt..
Chaz ville inte vara med för att han hatade bowling, men bestämde sig ändå för att följa med oss för att han hade inga bättre planer.
Då och då när det var Justin & Ryan's tur så satte jag mig ned bredvid honom och försökte få honom på bättre humor, det funkade och vi kom in på något samtal om Chris Brown.
Han sa att han älskade honom mer än mig, vilket inte var sant så jag var tvungen att säga emot.
''Han är min man!'' sa Chaz och alla blickar vändes mot honom, jag brast ut i skratt och så gjorde dom andra.
Han rodnade och såg ned i golvet, jag klappade honom på ryggen.
''Du är visst bög, va?'' log jag medans jag ställde mig upp.
Han mumlade något ohörbart och vände ryggen till mig, jag log ett snett leende och gick tillbaka till dom andra.
''dom vinner... vi har ju ingen chans!'' sa Lucia irriterat och vände sig till mig, ''jag äger ju på det här, men det är ju du som inte slår ned en enda kägla!'' sa hon och jag höjde ögonbrynen.
Sedan så skrattade jag utan humor och kollade upp mot skärmen där man visade hur mycket poäng man fått och hur många strikar vi fått.
Mina poäng var tydligt högre än hennes, försöker hon trycka ned mig eller?
''Ursäkta? Jag har fått 3 strikar och slagit ned mer käglor än du, barbie!'' sa jag och hon stod med öppen mun och med händerna på höfterna.
''Håll käften! Du är så jävla bitchig vet du det? Fattar inte ens hur dom här kan hänga med en tönt som du.'' sa hon och jag bet ihop tänderna sedan så andades jag ut och in för att inte gå fram och klappa till henne.
Hon gick mig på nerverna just nu, den lilla.. ja vad nu hon var.
''Huh?'' sa jag lite bitchigt och tog tre steg fram till henne, hon stod fortfarande lika ''cool'' som hon var med händerna på höfterna och sin fula blick som granskade mig.
Jag var lite längre än henne men vi var ändå nästan lika långa.
''Fråga dom istället, och förresten.. jag fattar inte hur Ryan kan dejta en plastic-barbie? Så lågt av honom..'' sa jag och himlade honom sedan så när jag skulle gå tillbaka till Chaz så ropade hon någonting efter mig.
''Din jävla hora! Jag är inte en barbie, kom då, kom så ska jag visa dig vad jag kan göra!''
Där gick det, den här lilla barbien bad visst om stryk? Då ska jag visa henne vad jag kan!
Jag sprang fram till henne och boxade henne med all min kraft i ansiktet, sedan så satte jag mig på henne och gav henne några örfilar.
Hon skrek något om sluta och släpp mig men inget av det där hjälpte.
Mitt hjärta hoppade snabbare och adrenalinet bara kickade, ''Kalla mig fan inte hora!'' skrek jag och skulle precis dra en till höger när någon drog mig bak.
Jag försökte kämpa tillbaka till Lucia men personen som drog bak mig var starkare än mig, jag hade en sådan ilska att jag grät utan att veta om det.
Personen drog mig bort till personal-rummet i bowling-hallen och stängde dörren efter oss.
När jag vände mig om så såg jag att det var Justin i sin blå-röda rutiga skjorta och sin vita T-shirt som han matchade med ett par jeans, han var grymt snygg i sin outfit.
Jag grät fortfarande och Justin såg arg ut när han kollade på mig med dom vassa ögonen.
''Vad fan håller du på med?!'' skrek han i ansiktet på mig och jag skakade på huvudet.
''Du kunde ta't hennes liv, fattar du inte det ditt jävla psyko!''
Orden sårade mig, att han kunde kalla mig det?
Vad tänkte han med?! Jag blir ju ännu mer sårad.
Jag grät ännu mer, nu för en anledning.
Justin såg på mig och la händerna bakom axeln sedan så stönade han av ilska högt.
Jag såg försiktigt på honom och såg att han hade lite skuld i blicken, jag torkade mina tårar och han sträckte ut sina armar ''kom här...'' sa han och jag sprang in i hans famn, vi kramades en lång stund tills jag hade lugnat ned mig.
''förlåt för det jag sa, du förtjänar inte att bli kallad sånna saker.'' sa han och jag nickade, han log mot mig och kramade om mig igen.
Jag la mina armar runt hans hals sedan och såg bara på honom, han kunde verkligen få en att bli knäsvag..
Han la sina händer runt om min rygg och log mot mig.
''gör aldrig om det där igen?'' sa han och jag skrattade lite lågt, men sedan så nickade jag.
Justin pustade ut.
''Bra, du skrämde verkligen mig..'' sa han och jag snörvlade.
Efter några minuter ensam med Justin och hans humor så mådde jag mycket bättre.
När vi kom ut i bowlinghallen igen så spelade jag med Justin istället och Ryan med Lucia, varje gång jag gjorde en strike så fick jag en varm långvarig kram av Justin som ibland snuddade vid min midja och då stannade hjärtat.
Vänta... vad är det med mig? 
Justin och jag är ju bara bästavänner, inget annat, det finns inget annat där! Övertalade jag mig själv om.
Men ändå, när han kramade mig, sa något gulligt, la sin arm runt mina axlar så väcktes det en ny känsla inom mig.
En som gjorde mig knäsvag när jag såg honom..
Stopp här, var... var jag kär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE IT HELT JÄVLA AWESOME

2011-05-22 @ 15:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0