Perfect two - del 10 ♥


Nästa dag så vaknade vi ungefär samtidigt kl 11.
Sängen var söndersvettad och det var fuktigt i rummet, man kunde knappt andas.
Justin höll om mig hårt och mumlade några ohörbarda saker.
Jag puttade undan honom och gick ur sängen sedan så öppnade jag fönstret och såg ut genom vårt område, de hade rabatter överallt och lite blommor här och där. En hängmatta på sidan och ett par solstolar bredvid.
Jag log, så många gånger jag har varit här så har jag aldrig märkt att det finns en stor fläck på en av solstolarna.
Efter ett tags funderingar kring Justin och pappa, skolan och massa andra grejer så gick jag tillbaka till sängen och la mig ned igen.
Men då vart jag inte lika trött som förrut, så jag satte mig upp och såg på Justin, han var så fin.. 
Och vad var det som hände igår igentligen, hände det på riktigt? Gjorde vi nästan det.
Han kände som jag kände, och jag som trodde han bara såg mig som en bästavän. Vilken idiot jag är!
Justin vände på sig och sedan så fladdrade han med ögonen, jag la mig ned och låtsades sova, ville inte att han skulle tro att jag vart vaken hela tiden.
Han rörde sig i sängen och sedan så gäspade han, jag kikade lite och såg att Justin såg på mig, snabbt så blundade jag. 
Han skrattade och la sig ned igen, ''du kan sluta låtsas... jag vet att du är vaken,'' sa han med sin hesa röst, jag rös, sedan så rullade jag över till honom och kramade honom.
''godmorgon'' log jag mot honom och han pussade mig på pannan, ''godmorgon, fina du.'' sa han och jag rodnade.
Sedan så la jag mig på rygg igen och Justn tog min hand och sammanflätade våra fingrar,  vi vände båda två på huvudet åt samma håll och såg på varandra.
Jag log och han log tillbaka, ''jag är lycklig med dig...'' viskade jag och Justin log ännu mer. ''jag med... sanningen är att jag alltid haft känslor för dig. Mer än bara en bästavän...'' sa jag blygt och jag klämde hans hand, ''jag med..'' sa jag och log mot honom. 
Sedan så var vi helt tysta och bara såg på varandra tills han vände huvudet och såg upp igen, jag gjorde detsamma.
Jag såg nedpå golvet, där låg våra kläder, jag rodnade och kollade upp igen.
Jag hade glömt att vi låg i underkläder, i hans säng. Jag tänkte på igår och hur nervös jag blev när kände det mot mitt lår.
Undrar om han tänker på det?
''Vad tänker du på?'' frågade jag och Justin log och vände sig med hela kroppen mot mig, han la sin arm runt min midja och drog mig närmare.
''på igår...'' sa han och jag kunde känna hur mina kinder hettade till, hela jag var varm.
''Men...'' sa han och satte sig upp. ''vi borde inte gjort så'' sa han och gick bort från sängen, ''vart ska du?'' ropade jag efter honom, han slog igen badrummet och jag hörde hur vattnet satts på.
''men justin...'' suckade jag och gick fram till dörren och knackade, han stängde av vattnet.
''vad?'' sa han, jag knackade igen och jag hörde hur han gick ur duschen och öppnade dörren.
''jag duschar...'' sa han och såg på sin kropp, jag bet mig i läppen, ''är du sur? I så fall, varför?'' frågade jag och Justin suckade, sedan så öppnade han badrums-dörren och släppte in mig. Jag satte mig på toalett-locket och han gick in i duschen med handduken runt om sig och när han stängt drapperiet så slängde han ut handduken igen.
Han satte på vattnet och fortsatte det han hade avslutat.
Sedan så började han sjunga, ''la la la la la...'' jag skrattade, då började han sjunga högre. ''la la la la la....!'' 
''håll käften!'' skrek jag och han harklade sig.
''la la la la la!'' sjöng han nu ännu högre och ja ställde mig upp. 
''Justin, håll käften annars så kommer jag in!'' sa jag och var seriös. 
Han trodde mig säkert inte, ''la la la la...! Du vågar inte, la la la la ..'' innan han visste ordet av det så var jag inne i duschen och var genomblöt, jag blundade för att inte se honom.
''trodde inte du skulle våga...'' sa han och jag skrattade, ''du vet inte mycket om mig du.'' skrattade jag och Justin kom närmre mig. 
''rör mig inte!'' sa jag snabbt och Justin stod still, han rörde sig inte.
''okej, kan du gå ut då?'' sa han och öppnade drapperiet för att sedan putta ut mig.
Och ut kom jag. En blöt Audrina.
''tack!'' sa jag ironiskt och jag kunde höra Justins skratt.
Jag tog en handduk och torkade av mig, men mina underkläder var blöta. 
Jag skulle precis ta av mig BH:n när jag insåg att Justin kunde se mig, ''kolla inte nu.. jag ska klä av mig.'' sa jag.
''Okej!'' sa han, ''jag litar på dig att du inte kollar... annars är du bara äcklig,'' sa jag och Justin suckade.
''men jag ska inte... vad fan tror du om mig igentligen?'' sa han irriterat, jag bara skakade på huvudet och suckade. 
Sedan så torkade jag hela kroppen, jag virade en annan handduk runt om mig och la den andra i tvättkorgen. 
Sedan så gick jag ut och satte på mig min tröja. Justin kom ut med blött hår jag bara handduk på sig, ''jag har inga trosor... kan jag få låna, typ kalsonger?'' frågade jag och Justin skrattade högt.
Sedan så gick han fram till sin låda och drog ut ett par svarta, jag log nervöst mot honom och gick in i badrummet där jag bytte om till mina shorts och Justins kalsonger. 
Sedan så tog jag mina underkläder och la dom i en påse. 
Justin hade bytt om till ett par jeans och en turkos tröja, som han matchade med ett svart halsband. 
Jag la mig ned i hans säng medans han kollade sig i spegeln, parfymerade sig själv, fönade sitt hår och flippade det ett antal gånger. 
Sedan så la han sig bredvid mig, ''la la la la la..'' sjöng han, jag suckade ''käften...'' sa jag irriterat men han fortsatte.
''la la la la la..'' han skrattade, men då fick jag nog och kysste honom passionerat med hela min kraft. Han log igenom hela kyssen och kramade om mig hela tiden. 
Och när jag skulle lägga tillbaka mig på rätt plats så teg han om att jag skulle ligga halvt på honom, jag gick med på det och så låg vi där. 
Vi pratade inte utan bara kände varandras kroppar mot varandra, precis som jag hade föreställt mig fast öndå 10000x bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst <3 så otroligt bra story!!!!! skriv mer snälla du :)

2011-05-30 @ 23:52:52
Postat av: Anonym

Haha va seg han är me de där lakans haha

2011-05-31 @ 19:44:56
Postat av: Stina

meeeeer :)

2011-05-31 @ 21:43:53
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0