Addicted to love - del 21

5 månader senare.
Justins perspektiv.
Jag var i min lounge och var så nervös, jag hade en konsert idag i London där tusentals fans väntade på mig. Jag hade nämligen åkt på min första My World Tour och det här var nog min 54 show, jag var så uppspelt, men samtidigt nervös så jag övade lite på stegen tills det knackade på dörren, jag stannade till och såg mot dörren och in kom Nellie ''sätt på dig kläderna, du ska ut snart..'' sa hon och stängde dörren efter sig och satte sig på soffan. Jag såg mig omkring, vart var mina scen kläder? ''vart fan har de lagt kläderna..'' mumlade jag medans jag letade. ''Oj! vi är i fel rum'' skrattade hon plötsligt och ställde sig upp, ''vi ska till Scooter, kom'' sa hon och vi båda gick ut genom dörren. Nellie ska följa med mig på My World Tour hela vägen, hon har slutat på sin skola - de vet ingenting om Justin eller något annat - och hon har hemundervisning med mig. Hon ger mig alltid en kyss innan någon av mina konserter och tittar lite i bakgrunden på hur det går för mig, ingen vet att vi är tillsammans förutom vänner och familj då som inte säger något. Men fansen, papparazzin & resten av världen vet ingenting. Medans Nellie gick framför mig så studerade jag hennes kropp, hennes höfter rördes sida till sida, hennes hår gungade när hon gick. Jag smög fram bakom henne och la mina händer på hennes höfter, hon tog mina händer och la dom på sin mage. ''hey, sweetie..'' viskade jag och kysste hennes kind. ''älskar dig, du får mig alltid på bättre humör'' sa hon och jag tog hennes hand och vi gick in till Scooter. ''vart är mina scenkläder?'' frågade jag och han ställde sig upp kastade kläderna till mig, jag gick in på toaletten bytte om, övade lite mer tills mama jan kom in och klagade på att jag töjde ut min röst för mycket. ''Var rädd om dig'' sa hon klappade på min axel, jag nickade och rätade till min luva. ''justin!'' ropade alla åt olika håll men åt det hållet jag kollade så såg jag den vackraste tjejen jag någonsin sett, jag började gå åt hennes håll och brydde mig inte om de andra som ropade, säkert inget viktigt. För mig var bara Nellie viktig nu. Hon kramade mig hårt och jag gjorde samma sak tillbaka. ''gör ditt bästa där ute nu'' sa hon medans hon drog sina händer igenom mitt hår, gosh jag älskade när hon gjorde så. ''jag älskar ditt hår!'' skrattade hon och jag log mot henne. ''du är den bästa flickvännen jag någonsin haft..'' sa jag och la mina händer på hennes midja, ''älskar dig, och vet du vad det bästa är med dig?'' frågade jag och hon log och skakade på huvudet. ''att du är min..'' viskade jag, hon log stort och kysste min näsa, ögonlock, panna, jag log igenom hennes kyssar men blev lite små irriterad att hon kysste mitt ansikte istället för mina läppar. ''kom igen.. jag har inget tålamod nu, gör mig lycklig och kyss mina läppar!'' log jag och hon pressade sina läppar mot mina, la sina händer på min nacke och smekte den lätt. Jag stängde dörren hårt och la mina händer hårt på hennes rumpa tryckte henne emot mig kysste henne passionerat, lyfte upp henne och hennes ben var runt min midja. Jag gick mot soffan och la henne ner försiktigt, på soffan och hon drog mig över henne, jag försökte att inte lägga mig med hela min tyngd på henne och det gick faktiskt bra, jag mosade iallafall inte henne. Jag kysste hennes hals och fortsatte ner till hennes nyckelben, och sedan upp igen, hon stönade lågt i mitt öra. Jag drog upp hennes tröja och smekte hennes mage, hon tog av min jacka som jag skulle ha på scen och min T-shirt, så nu var jag bara i bar överkropp. ''har du tränat..?'' sa hon tungt mellan kyssarna, jag mmade och knäppte upp hennes jeans och hon drog ner dom till vristerna där dom trasslade till sig, tillslut drog hon av sig dom och fortsatte att kyssa mig på halsen, smekte min mage medans jag sakta drog upp hennes tröja och hon kom åt mina byxor. Hon vände sig om lite så att jag låg ner, hon kom på mig och kysste min mage fortsatte uppåt och fann mina läppar. Jag började kyssa henne vildare när jag kände att hon drog sig undan lite och satte sig upp ''vi borde inte..'' sa hon och drog ner sin tröja och tog på sig sina byxor medans jag såg på henne och la mina händer i mitt ansikte. ''förlåt.. det blev bara lite'' ursäktade jag mig men hon skakade på huvudet. ''det slutar alltid såhär.. vi kan ju inte hålla på såhär'' sa hon och la sina händer på sina höfter och såg på mig, sedan vände hon på klacken och gick till dörren öppnade den stod med ryggen mot mig i någon minut men vände sig sedan om och bet sig i läppen. ''sätt på dig kläderna.. du ska ut snart'' sa hon och jag log tog min t-shirt satte på den och jackan, gick fram till henne och la armarna runt hennes midja och kysste hennes hals. ''kom så går vi älskling'' viskade jag medans jag gick fortfarande med mina armar runt hennes midja mot scenen. ''kom igen nu, ni kan gosa senare.. just nu måste du göra dom glada!'' sa Scooter och jag släppte henne. ''förlåt att jag är kär då..'' sa jag och såg på henne med en ledsen blick. ''jag förtjänar en kyss..'' sa jag sött och hon awwade la sina händer runt min midja och kysste mig, jag log och kysste henne mjukt. ''okey, önska mig lycka till!'' sa jag och vände mig om till Scooter när Nellie smackade mig på rumpan och jag skrattade till. ''lycka till'' blinkade hon och jag kysste henne och hon påminnde mig att hon älskade mig och jag gjorde samma sak. Jag gick ut på scenen och gjorde min grej, adrenalinet pumpade och jag var bara så glad för att få träffa mina fans och göra dom glada. One Less Lonley Girl låten kom och Nellie ville välja tjej så hon fick göra det, in på scen kom en tjej med fint brunt lockigt hårt Justin Bieber tröja och jeans, hon var ganska snygg och hennes leénde var fint. ''i can fix up your broken heart..'' sjöng jag och gav henne blommorna, gick runt henne och la mina armar bakom henne, hon grät och jag torkade bort hennes tårar fattade nog inte varför man skulle gråta? Man borde vara glad! ''there's gonna one less lonley girl..'' var det sista jag sjöng, och jag log stort. Min One Less Lonley Girl luktade på blommorna och såg på mig, mumlade ett tack, reste sig upp och fick en kram av mig sedan gick hon. Då började låten Never Say Never som jag gillar att uppträda, den låten tycker mina fans mycket om och det vet jag.
Nellies perspektiv.
''Hey! Hade du kul?'' frågade jag Evelyn som var Justin's One Less Lonley Girl. Hon fnös åt mig och puttade mig åt sidan, jag blev rätt chockad, varför gjorde hon så för det var ju jag som tog upp henne på scen, hon var ju söt och trevlig när jag hämtade henne men utsidan räknas inte.. vad var det här? ''vad fan var det där!'' sa jag argt och hon ryckte på axlarna, ''du stod bara ivägen, Justin kommer snart och då ska jag få honom att bli min!'' röt hon åt mig och jag skakade på huvudet. ''det ska du inte alls! Justin vill inte ha en flickvänn'' röt jag tillbaka och började gå mot henne. ''vad leker du? Är du kär i Justin eller något, du är inte precis ett fan.. Justin skulle aldrig ta dig'' sa hon och vi var 5 cm ifrån varandra när hon puttade mig, jag puttade tillbaks och hon hoppade på mig drog i mitt hår, jag gjorde samma sak och vi catfightades tills jag såg Justin dra bak Evelyn och jag kände någon dra bak mig, jag höll fortfarande hårt i hennes hår och hon skrek att jag skulle släppa det. När jag släppte det så sparkade jag henne i magen och hon föll bak i Justins armar, jag sprattlade och killen som bar mig var Kenny. ''lugna ner dig Nellie!'' sa han och bar mig ifrån Justin och Evelyn. Jag var så arg så att jag kudnde slå sönder vad som helst. Kenny släppte ner mig och sa att jag skulle lugna ner mig och berätta vad som hade hänt jag berättade hon han höjde på ögonbrynen och skakade på huvudet. ''och för det ska ni börja slåss?'' sa han och jag skakade på huvudet. ''hon började!'' sa jag och såg åt hennes håll, jag såg att Justin höll om henne och hon grät han såg åt mitt håll, kisade med ögonen och skakade på huvudet sedan vände han blicken mot Evelyn igen. ''Ta det lungt nu, Ok? Justin vill inte ha trubbel på hans första My World Tour'' sa Kenny och log lite, la en hand på mina axel sedan gick han. Jag såg mot Justin och Evelyn igen, de reste sig upp och han la armen om hennes midja, drog henne intill sig och hon lutade sitt huvud på hans beskyddande axel precis som jag alltid brukade göra. Jag gick efter dom och ropade ''justin!'' han vände sig om men det gjorde inte Evelyn, jag gick fram tlll honom och han suckade. ''justin det var..-'' började jag men han inte fortsätta förrän Justin la ett finger för min mun och suckade högt igen. ''vi tar det här senare...'' sa han besvärat och gick därifrån med Evelyn, de gick in i hans lounge där han och jag var för ungerfär 2 timmar sen. Nu stod jag själv, övergiven och ensam och innerst inne så visste jag att jag hade gjort fel, men ville bara inte erkänna det själv.
5 månader senare.
Justins perspektiv.
Jag var i min lounge och var så nervös, jag hade en konsert idag i London där tusentals fans väntade på mig. Jag hade nämligen åkt på min första My World Tour och det här var nog min 54 show, jag var så uppspelt, men samtidigt nervös så jag övade lite på stegen tills det knackade på dörren, jag stannade till och såg mot dörren och in kom Nellie ''sätt på dig kläderna, du ska ut snart..'' sa hon och stängde dörren efter sig och satte sig på soffan. Jag såg mig omkring, vart var mina scen kläder? ''vart fan har de lagt kläderna..'' mumlade jag medans jag letade. ''Oj! vi är i fel rum'' skrattade hon plötsligt och ställde sig upp, ''vi ska till Scooter, kom'' sa hon och vi båda gick ut genom dörren. Nellie ska följa med mig på My World Tour hela vägen, hon har slutat på sin skola - de vet ingenting om Justin eller något annat - och hon har hemundervisning med mig. Hon ger mig alltid en kyss innan någon av mina konserter och tittar lite i bakgrunden på hur det går för mig, ingen vet att vi är tillsammans förutom vänner och familj då som inte säger något. Men fansen, papparazzin & resten av världen vet ingenting. Medans Nellie gick framför mig så studerade jag hennes kropp, hennes höfter rördes sida till sida, hennes hår gungade när hon gick. Jag smög fram bakom henne och la mina händer på hennes höfter, hon tog mina händer och la dom på sin mage. ''hey, sweetie..'' viskade jag och kysste hennes kind. ''älskar dig, du får mig alltid på bättre humör'' sa hon och jag tog hennes hand och vi gick in till Scooter. ''vart är mina scenkläder?'' frågade jag och han ställde sig upp kastade kläderna till mig, jag gick in på toaletten bytte om, övade lite mer tills mama jan kom in och klagade på att jag töjde ut min röst för mycket. ''Var rädd om dig'' sa hon klappade på min axel, jag nickade och rätade till min luva. ''justin!'' ropade alla åt olika håll men åt det hållet jag kollade så såg jag den vackraste tjejen jag någonsin sett, jag började gå åt hennes håll och brydde mig inte om de andra som ropade, säkert inget viktigt. För mig var bara Nellie viktig nu. Hon kramade mig hårt och jag gjorde samma sak tillbaka. ''gör ditt bästa där ute nu'' sa hon medans hon drog sina händer igenom mitt hår, gosh jag älskade när hon gjorde så. ''jag älskar ditt hår!'' skrattade hon och jag log mot henne. ''du är den bästa flickvännen jag någonsin haft..'' sa jag och la mina händer på hennes midja, ''älskar dig, och vet du vad det bästa är med dig?'' frågade jag och hon log och skakade på huvudet. ''att du är min..'' viskade jag, hon log stort och kysste min näsa, ögonlock, panna, jag log igenom hennes kyssar men blev lite små irriterad att hon kysste mitt ansikte istället för mina läppar. ''kom igen.. jag har inget tålamod nu, gör mig lycklig och kyss mina läppar!'' log jag och hon pressade sina läppar mot mina, la sina händer på min nacke och smekte den lätt. Jag stängde dörren hårt och la mina händer hårt på hennes rumpa tryckte henne emot mig kysste henne passionerat, lyfte upp henne och hennes ben var runt min midja. Jag gick mot soffan och la henne ner försiktigt, på soffan och hon drog mig över henne, jag försökte att inte lägga mig med hela min tyngd på henne och det gick faktiskt bra, jag mosade iallafall inte henne. Jag kysste hennes hals och fortsatte ner till hennes nyckelben, och sedan upp igen, hon stönade lågt i mitt öra. Jag drog upp hennes tröja och smekte hennes mage, hon tog av min jacka som jag skulle ha på scen och min T-shirt, så nu var jag bara i bar överkropp. ''har du tränat..?'' sa hon tungt mellan kyssarna, jag mmade och knäppte upp hennes jeans och hon drog ner dom till vristerna där dom trasslade till sig, tillslut drog hon av sig dom och fortsatte att kyssa mig på halsen, smekte min mage medans jag sakta drog upp hennes tröja och hon kom åt mina byxor. Hon vände sig om lite så att jag låg ner, hon kom på mig och kysste min mage fortsatte uppåt och fann mina läppar. Jag började kyssa henne vildare när jag kände att hon drog sig undan lite och satte sig upp ''vi borde inte..'' sa hon och drog ner sin tröja och tog på sig sina byxor medans jag såg på henne och la mina händer i mitt ansikte. ''förlåt.. det blev bara lite'' ursäktade jag mig men hon skakade på huvudet. ''det slutar alltid såhär.. vi kan ju inte hålla på såhär'' sa hon och la sina händer på sina höfter och såg på mig, sedan vände hon på klacken och gick till dörren öppnade den stod med ryggen mot mig i någon minut men vände sig sedan om och bet sig i läppen. ''sätt på dig kläderna.. du ska ut snart'' sa hon och jag log tog min t-shirt satte på den och jackan, gick fram till henne och la armarna runt hennes midja och kysste hennes hals. ''kom så går vi älskling'' viskade jag medans jag gick fortfarande med mina armar runt hennes midja mot scenen. ''kom igen nu, ni kan gosa senare.. just nu måste du göra dom glada!'' sa Scooter och jag släppte henne. ''förlåt att jag är kär då..'' sa jag och såg på henne med en ledsen blick. ''jag förtjänar en kyss..'' sa jag sött och hon awwade la sina händer runt min midja och kysste mig, jag log och kysste henne mjukt. ''okey, önska mig lycka till!'' sa jag och vände mig om till Scooter när Nellie smackade mig på rumpan och jag skrattade till. ''lycka till'' blinkade hon och jag kysste henne och hon påminnde mig att hon älskade mig och jag gjorde samma sak. Jag gick ut på scenen och gjorde min grej, adrenalinet pumpade och jag var bara så glad för att få träffa mina fans och göra dom glada. One Less Lonley Girl låten kom och Nellie ville välja tjej så hon fick göra det, in på scen kom en tjej med fint brunt lockigt hårt Justin Bieber tröja och jeans, hon var ganska snygg och hennes leénde var fint. ''i can fix up your broken heart..'' sjöng jag och gav henne blommorna, gick runt henne och la mina armar bakom henne, hon grät och jag torkade bort hennes tårar fattade nog inte varför man skulle gråta? Man borde vara glad! ''there's gonna one less lonley girl..'' var det sista jag sjöng, och jag log stort. Min One Less Lonley Girl luktade på blommorna och såg på mig, mumlade ett tack, reste sig upp och fick en kram av mig sedan gick hon. Då började låten Never Say Never som jag gillar att uppträda, den låten tycker mina fans mycket om och det vet jag.
Nellies perspektiv.
''Hey! Hade du kul?'' frågade jag Evelyn som var Justin's One Less Lonley Girl. Hon fnös åt mig och puttade mig åt sidan, jag blev rätt chockad, varför gjorde hon så för det var ju jag som tog upp henne på scen, hon var ju söt och trevlig när jag hämtade henne men utsidan räknas inte.. vad var det här? ''vad fan var det där!'' sa jag argt och hon ryckte på axlarna, ''du stod bara ivägen, Justin kommer snart och då ska jag få honom att bli min!'' röt hon åt mig och jag skakade på huvudet. ''det ska du inte alls! Justin vill inte ha en flickvänn'' röt jag tillbaka och började gå mot henne. ''vad leker du? Är du kär i Justin eller något, du är inte precis ett fan.. Justin skulle aldrig ta dig'' sa hon och vi var 5 cm ifrån varandra när hon puttade mig, jag puttade tillbaks och hon hoppade på mig drog i mitt hår, jag gjorde samma sak och vi catfightades tills jag såg Justin dra bak Evelyn och jag kände någon dra bak mig, jag höll fortfarande hårt i hennes hår och hon skrek att jag skulle släppa det. När jag släppte det så sparkade jag henne i magen och hon föll bak i Justins armar, jag sprattlade och killen som bar mig var Kenny. ''lugna ner dig Nellie!'' sa han och bar mig ifrån Justin och Evelyn. Jag var så arg så att jag kudnde slå sönder vad som helst. Kenny släppte ner mig och sa att jag skulle lugna ner mig och berätta vad som hade hänt jag berättade hon han höjde på ögonbrynen och skakade på huvudet. ''och för det ska ni börja slåss?'' sa han och jag skakade på huvudet. ''hon började!'' sa jag och såg åt hennes håll, jag såg att Justin höll om henne och hon grät han såg åt mitt håll, kisade med ögonen och skakade på huvudet sedan vände han blicken mot Evelyn igen. ''Ta det lungt nu, Ok? Justin vill inte ha trubbel på hans första My World Tour'' sa Kenny och log lite, la en hand på mina axel sedan gick han. Jag såg mot Justin och Evelyn igen, de reste sig upp och han la armen om hennes midja, drog henne intill sig och hon lutade sitt huvud på hans beskyddande axel precis som jag alltid brukade göra. Jag gick efter dom och ropade ''justin!'' han vände sig om men det gjorde inte Evelyn, jag gick fram tlll honom och han suckade. ''justin det var..-'' började jag men han inte fortsätta förrän Justin la ett finger för min mun och suckade högt igen. ''vi tar det här senare...'' sa han besvärat och gick därifrån med Evelyn, de gick in i hans lounge där han och jag var för ungerfär 2 timmar sen. Nu stod jag själv, övergiven och ensam och innerst inne så visste jag att jag hade gjort fel, men ville bara inte erkänna det själv.

Kommentarer
Postat av: Hellen

Omj, fett spännande !! <3333333

2011-03-26 @ 22:37:30
URL: http://heetateguzzaarna.blogg.se/
Postat av: -

varför skriver du inte ett kapitel/del varje dag?

2011-03-30 @ 18:54:45
Postat av: Anonym

varför skriver du inte ett kapitel/del varje dag?

2011-03-30 @ 18:55:43
Postat av: Maddis

Kan inte du skriva meer ? :D du ägggeeeeeeerrr!!!<33333

2011-03-31 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0