Addicted to love - del 20

Justins perspektiv.
Jag bläddrade lite i tidningen och såg en bild från flygplatsen där jag gav Caitlin en sista kyss som inte betydde något. ''vänta!'' ropade jag efter henne, hon stannade och gick emot mig med tårfyllda ögon. Vi möttes vid ett övergångs ställe och hon torkade sina tårar med sin kofta, och såg på mig, jag såg på henne också men vände sedan blicken till tidningen och såg på Caitlin och mig när vi kysstes. ''varför Justin, varför?'' sa hon och gick närmre mig, tog ett steg i taget. ''Kyssen betydde ingenting..'' sa jag och log lite, la min tumme på hennes kind torkade bort en tår som föll och smekte hennes kind lätt. Hon såg upp på mig, hon var så vacker hennes bruna ögon och hennes ljus bruna hår som låg över axlarna. ''ingenting?'' viskade hon och la sina händer runt min hals, vi var lika långa och såg varandra i ögonen. ''fattar inte varför jag gråter... men jag blev bara så rädd'' sa hon och jag log lite. ''det är lungt.. jag valde dig'' sa jag och hon log lyckligt. ''gosh, justin du fattar inte hur mycket du betyder för mig!'' sa hon efter en stund och jag la mina händer på hennes midja mjukt och drog henne närmre mig, våra läppar var inte så långt ifrån varandra och jag slickade mig om dom. Plötsligt hörde jag något och drog mig ifrån, sedan såg jag att några började ta bilder på oss.. fan tänkte jag.
Nellies perspektiv.
''justin..'' viskade jag, nu började jag bli lite rädd. Var inte så van vid att alla kameror var runt omkring mig och att dom fotade, det var så obehagligt, och ja.. jag ville ju vara snygg på foton inte likna ett monster. Justin sa att jag skulle hälsa och säga att jag är hans vänn, men inget mer. Så när de väl kom fram till oss så talade jag vänligt om att jag var hans barndomsvän och att vi var bara ute på en promenad, som vänner brukar göra. Det sved lite när jag hörde ordet 'vänner' för.. jag ville inte vara vänn med Justin, ville vara hans flickvänn - vilket jag var - men han ville inte erkänna det för alla. Jag var bara tvungen att fråga honom varför? Var jag för ful? Var jag för korkad? När vi kom till Justin så tog vi av oss skorna hälsade på Pattie och upp till hans rum. När vi kom upp till hans rum så gick han till fönstret för att se om papparazzin var borta, och ja det var dom som tur. Jag såg på hans rygg en stund sedan så gick jag fram till honom, la mina händer på hans axlar, det märktes att han var ganska spänd. Så jag började massera honom och han njöt. ''är det skönt?'' han nickade, jag la mina händer runt om hans mage och lutade mitt huvud på hans rygg. Justin luktade gott och jag började små fnissa lite. ''du luktar gott.'' sa jag och han vände sig om och såg på mig ''sluta.. hur kan du vara så uppspelt när vi nästan blev busted?'' frågade han. Ja, det var sant dom hade nästa kommit på vårt förhållande. Han satte sig ner på sin säng och suckade djupt. ''vi måste vara mer försiktiga..'' sa han lågt och jag satte mig bredvid honom, la min hand på hans lår och log mot honom, han log tillbaka och jag kysste honom löst. ''vi måste vara mer försiktiga..'' sa han och jag nickade, var förstående. Han ville inte att någon skulle veta något, okej fine för mig bara jag var med honom så var allt bra. Justin visade en av hans videos till mig vilket var one time, sedan sa han ''den där videon.. är till dig'' jag skrattade och märkte en grej. Han säger ju ''Imma tell you one time, girl i love girl i love you 2 gånger!'' så jag sa det till Justin och han bara skrattade. ''det tänkte jag inte på..'' sa han och kramade om mig bakifrån. Jag smekte hans hand och lutade mitt bakhuvud mot hans axel, han kysste min kind och vände på mig. ''du är så vacker.. så söt, så het'' viskade han i mitt öra och jag rös, bara av att få höra hans röst. ''jag var ganska rädd där ute..'' sa jag och la min kind mot hans, han tog min hand och samman flätade den i sin, sedan så la han en hand runt min midja och jag runt hans rygg, with you spelades och vi dansade i takt med musiken. ''rädd?'' sa han undrande och jag nickade. ''för alla kameror där ute.. och, jag vill ju vara snygg på bild'' sa jag och Justin kysste mig på kinden. ''baby, när du känner dig rädd.. eller något sånt så ta min hand, luta dig mot mig så kommer jag se till att allting blir bra'' sa han och det var så sött. ''hur kan jag göra det med alla papparazzis framför?'' frågade jag, för det var ju i och för sig sant hur skulle vi göra då? ''vi hittar väll på någon ursäkt..'' sa han. ''jag älskar dig'' sa jag, han tog ett stadigt grepp om min midja med båda händerna och jag la mina händer runt hans hals. Han kysste mig, och det var så underbart nykära som vi var. ''jag älskar dig med'' sa han när vi hade avslutat vår lilla kyss, och det pirrade inom mig. Världens underbaraste kille älskar mig! ''du är så underbar..'' sa han och jag tog tag i hans huvud och kysste honom. Han log mot mig och slickade sig om läpparna. Sedan så satte vi oss i hans säng, drog täcket över oss satte på någon random film och bara myste. Jag låg i Justins knä och han höll på med mitt hår, försökte göra en fläta. ''kan du göra en fläta?'' frågade jag och han suckade. ''tydligen inte..'' sa han och visade mig flätan. ''det där är ingen fläta!'' skrattade jag och trasslade ut den. ''jag kan ju inte göra en!'' skrattade han och det knackade på dörren. ''kom in!'' sa Justin och jag log. Pattie kom in i rummet och satte sig på sängkanten, smekte mig på benet och harklade sig. ''jag tycker du ska gå nu gumman, det är ganska sent.. och Justin har en massa jobb imorgon'' förklarade Pattie och jag nickade, satte mig i sängen men Justin drog ned mig igen ''sov här..'' viskade han och jag skakade på huvudet. ''lyssna på din mamma'' sa jag och ställde mig upp, rätade till mitt linne och kofta. Pattie och Justin reste sig upp och följde med mig ner till hallen. Jag satte på mig skorna och kramade om Pattie, och sedan Justin ''hejdå..'' mumlade jag och kramade honom hårt. Han sa inget utan kramade mig, men sen när jag skulle gå så ropade han på sin mamma och hon kom ut ''jag lämnar henne..'' sa han och hon nickade, han satte på sig skorna och tog min hand och vi gick ut. Justin ville inte gå så han ringde Kenny och han kom med snabb fart med sin bil och skjutsade mig och Justin. När jag kom fram till mig så fnittrade jag hysteriskt varför vet jag inte, men jag var hyper. ''tack för skjutsen!'' tjöt jag och slängde mina armar runt Justin och hoppade på honom. Han tog mig runt midjan och skrattade. ''mår du bra, gumman?'' sa han och jag skrattade, kunde inte sluta skratta.
''nellie.. jag måste gå'' sa han och gjorde sitt ansiktsuttryk ledset, jag lugnade ner mig snuddade vid hans hand och smekte hans kind. ''okej.. vi ses'' sa jag och kysste honom mjukt, men han tryckte sig emot mig och kysste mig hårt, och krävande. ''Hejdå shawty'' sa han och jag log lite snett. ''kommer vi träffas någon dag den här veckan?'' frågade jag och han ryckte på axlarna. ''jag messar dig när jag kan.. den här veckan har jag en massa jobb. Förlåt, ja skulle verkligen vilja vara med dig men kan inte..'' sa han lidande och jag ryckte på axlarna ''det är ok, gör inget'' sa jag och drog mina händer över hans axlar. ''säkert?'' sa han och drog upp min haka, jag nickade och kysste honom löst. ''Hejdå!'' sa han och tog mig på rumpan, ''justin!'' fnittrade jag och han log mot mig ''älskar dig!'' sa han och satte sig in i bilen. ''älskar dig med'' log jag för mig själv och såg hur bilen åkte tillbaka. Vinden blåste genom håret och det kändes bra, bra att ha rett ut allting med Justin, att vara sams igen.

Justins perspektiv.
Jag bläddrade lite i tidningen och såg en bild från flygplatsen där jag gav Caitlin en sista kyss som inte betydde något. ''vänta!'' ropade jag efter henne, hon stannade och gick emot mig med tårfyllda ögon. Vi möttes vid ett övergångs ställe och hon torkade sina tårar med sin kofta, och såg på mig, jag såg på henne också men vände sedan blicken till tidningen och såg på Caitlin och mig när vi kysstes. ''varför Justin, varför?'' sa hon och gick närmre mig, tog ett steg i taget. ''Kyssen betydde ingenting..'' sa jag och log lite, la min tumme på hennes kind torkade bort en tår som föll och smekte hennes kind lätt. Hon såg upp på mig, hon var så vacker hennes bruna ögon och hennes ljus bruna hår som låg över axlarna. ''ingenting?'' viskade hon och la sina händer runt min hals, vi var lika långa och såg varandra i ögonen. ''fattar inte varför jag gråter... men jag blev bara så rädd'' sa hon och jag log lite. ''det är lungt.. jag valde dig'' sa jag och hon log lyckligt. ''gosh, justin du fattar inte hur mycket du betyder för mig!'' sa hon efter en stund och jag la mina händer på hennes midja mjukt och drog henne närmre mig, våra läppar var inte så långt ifrån varandra och jag slickade mig om dom. Plötsligt hörde jag något och drog mig ifrån, sedan såg jag att några började ta bilder på oss.. fan tänkte jag.
Nellies perspektiv.
''justin..'' viskade jag, nu började jag bli lite rädd. Var inte så van vid att alla kameror var runt omkring mig och att dom fotade, det var så obehagligt, och ja.. jag ville ju vara snygg på foton inte likna ett monster. Justin sa att jag skulle hälsa och säga att jag är hans vänn, men inget mer. Så när de väl kom fram till oss så talade jag vänligt om att jag var hans barndomsvän och att vi var bara ute på en promenad, som vänner brukar göra. Det sved lite när jag hörde ordet 'vänner' för.. jag ville inte vara vänn med Justin, ville vara hans flickvänn - vilket jag var - men han ville inte erkänna det för alla. Jag var bara tvungen att fråga honom varför? Var jag för ful? Var jag för korkad? När vi kom till Justin så tog vi av oss skorna hälsade på Pattie och upp till hans rum. När vi kom upp till hans rum så gick han till fönstret för att se om papparazzin var borta, och ja det var dom som tur. Jag såg på hans rygg en stund sedan så gick jag fram till honom, la mina händer på hans axlar, det märktes att han var ganska spänd. Så jag började massera honom och han njöt. ''är det skönt?'' han nickade, jag la mina händer runt om hans mage och lutade mitt huvud på hans rygg. Justin luktade gott och jag började små fnissa lite. ''du luktar gott.'' sa jag och han vände sig om och såg på mig ''sluta.. hur kan du vara så uppspelt när vi nästan blev busted?'' frågade han. Ja, det var sant dom hade nästa kommit på vårt förhållande. Han satte sig ner på sin säng och suckade djupt. ''vi måste vara mer försiktiga..'' sa han lågt och jag satte mig bredvid honom, la min hand på hans lår och log mot honom, han log tillbaka och jag kysste honom löst. ''vi måste vara mer försiktiga..'' sa han och jag nickade, var förstående. Han ville inte att någon skulle veta något, okej fine för mig bara jag var med honom så var allt bra. Justin visade en av hans videos till mig vilket var one time, sedan sa han ''den där videon.. är till dig'' jag skrattade och märkte en grej. Han säger ju ''Imma tell you one time, girl i love girl i love you 2 gånger!'' så jag sa det till Justin och han bara skrattade. ''det tänkte jag inte på..'' sa han och kramade om mig bakifrån. Jag smekte hans hand och lutade mitt bakhuvud mot hans axel, han kysste min kind och vände på mig. ''du är så vacker.. så söt, så het'' viskade han i mitt öra och jag rös, bara av att få höra hans röst. ''jag var ganska rädd där ute..'' sa jag och la min kind mot hans, han tog min hand och samman flätade den i sin, sedan så la han en hand runt min midja och jag runt hans rygg, with you spelades och vi dansade i takt med musiken. ''rädd?'' sa han undrande och jag nickade. ''för alla kameror där ute.. och, jag vill ju vara snygg på bild'' sa jag och Justin kysste mig på kinden. ''baby, när du känner dig rädd.. eller något sånt så ta min hand, luta dig mot mig så kommer jag se till att allting blir bra'' sa han och det var så sött. ''hur kan jag göra det med alla papparazzis framför?'' frågade jag, för det var ju i och för sig sant hur skulle vi göra då? ''vi hittar väll på någon ursäkt..'' sa han. ''jag älskar dig'' sa jag, han tog ett stadigt grepp om min midja med båda händerna och jag la mina händer runt hans hals. Han kysste mig, och det var så underbart nykära som vi var. ''jag älskar dig med'' sa han när vi hade avslutat vår lilla kyss, och det pirrade inom mig. Världens underbaraste kille älskar mig! ''du är så underbar..'' sa han och jag tog tag i hans huvud och kysste honom. Han log mot mig och slickade sig om läpparna. Sedan så satte vi oss i hans säng, drog täcket över oss satte på någon random film och bara myste. Jag låg i Justins knä och han höll på med mitt hår, försökte göra en fläta. ''kan du göra en fläta?'' frågade jag och han suckade. ''tydligen inte..'' sa han och visade mig flätan. ''det där är ingen fläta!'' skrattade jag och trasslade ut den. ''jag kan ju inte göra en!'' skrattade han och det knackade på dörren. ''kom in!'' sa Justin och jag log. Pattie kom in i rummet och satte sig på sängkanten, smekte mig på benet och harklade sig. ''jag tycker du ska gå nu gumman, det är ganska sent.. och Justin har en massa jobb imorgon'' förklarade Pattie och jag nickade, satte mig i sängen men Justin drog ned mig igen ''sov här..'' viskade han och jag skakade på huvudet. ''lyssna på din mamma'' sa jag och ställde mig upp, rätade till mitt linne och kofta. Pattie och Justin reste sig upp och följde med mig ner till hallen. Jag satte på mig skorna och kramade om Pattie, och sedan Justin ''hejdå..'' mumlade jag och kramade honom hårt. Han sa inget utan kramade mig, men sen när jag skulle gå så ropade han på sin mamma och hon kom ut ''jag lämnar henne..'' sa han och hon nickade, han satte på sig skorna och tog min hand och vi gick ut. Justin ville inte gå så han ringde Kenny och han kom med snabb fart med sin bil och skjutsade mig och Justin. När jag kom fram till mig så fnittrade jag hysteriskt varför vet jag inte, men jag var hyper. ''tack för skjutsen!'' tjöt jag och slängde mina armar runt Justin och hoppade på honom. Han tog mig runt midjan och skrattade. ''mår du bra, gumman?'' sa han och jag skrattade, kunde inte sluta skratta.
''nellie.. jag måste gå'' sa han och gjorde sitt ansiktsuttryk ledset, jag lugnade ner mig snuddade vid hans hand och smekte hans kind. ''okej.. vi ses'' sa jag och kysste honom mjukt, men han tryckte sig emot mig och kysste mig hårt, och krävande. ''Hejdå shawty'' sa han och jag log lite snett. ''kommer vi träffas någon dag den här veckan?'' frågade jag och han ryckte på axlarna. ''jag messar dig när jag kan.. den här veckan har jag en massa jobb. Förlåt, ja skulle verkligen vilja vara med dig men kan inte..'' sa han lidande och jag ryckte på axlarna ''det är ok, gör inget'' sa jag och drog mina händer över hans axlar. ''säkert?'' sa han och drog upp min haka, jag nickade och kysste honom löst. ''Hejdå!'' sa han och tog mig på rumpan, ''justin!'' fnittrade jag och han log mot mig ''älskar dig!'' sa han och satte sig in i bilen. ''älskar dig med'' log jag för mig själv och såg hur bilen åkte tillbaka. Vinden blåste genom håret och det kändes bra, bra att ha rett ut allting med Justin, att vara sams igen.

Kommentarer
Postat av: elin <3

I love it!!

2011-03-23 @ 15:39:40
URL: http://dreamlove.webblogg.se/
Postat av: Maddis

ÄÄÄÄLSKAAAAAAaaa

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER NUU :D <3

kolla gärna in på min blogg :D

2011-03-24 @ 12:33:41
URL: http://alwaysbieberfever
Postat av: Hellen

Omj, Nerma fett bra ju. Du är den bästa som skriver lovestory's <333

2011-03-24 @ 18:58:19
URL: http://heetasteguzzaarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0