Addicted to love - del 18

(Caitlin&Justin)
Det hade gått en vecka och jag satt på planet påväg till Canada.
Jag lyssnade på lite musik medans jag tänkte lite också, tänkte på hur jag skulle säga det, formulera mig. Jag var ju inte helt bäst på att säga saker, ibland kunde det fastna i huvudet och det händer att jag inte ens kan få fram ett ord. Det är pisamt, men det här är Caitlin henne har jag kännt länge och alltid kunna prata med henne. Men aldrig hade jag tänkt att jag skulle göra slut, hoppas vi ändå kan vara vänner men det tvivlar jag på..
När jag väl kom fram så väntade Caitlin, Christian och deras mamma på oss vid flygplatsen. Jag såg hur Caitlin var fint klädd och hur Sandis mamma tittade efter oss. Christian spelade något spel och brydde sig inte så mycket men när Sandi fick syn på oss log hon stort och puttade till Caitlin, sa en sak och hon började springa åt mitt håll. Hennes bruna långa hår fladdrade och jag släppte mina väskor, sträckte ut armarna och hon hoppade in i min famn. ''Justin!'' fnittrade hon och kramade mig hårt. ''längtat efter dig..'' viskade hon och kysste min kind, jag la mina händer på hennes midja och kysste henne mjukt. ''jag med!'' sa jag och hon log och kysste mig igen, tog min hand och vi gick till de andra - kenny bar mina väskor till bilen så länge - ''Christian, hey!'' hälsade jag och han log och kramade om mig. ''Justin!'' sa han skrattandes. ''ser att din tandställning fortfarande är på'' drev jag och han puttade mig löst. ''ser att din frilla är densamma!'' kommenterade han och jag fnös och sneglade på Caitlin hon stod och pratade med Pattie och de kramades, lääänge. Sedan hälsade jag på Sandi och vi satte oss alla i bilen och började åka.
Jag och Caitlin satt längstbak och man kunde stänga igen så att ingen såg oss så vi gjorde det och christian började gnälla om hur ensam han var men vi brydde oss inte. Caitlin tog min hand och pussade den lätt. ''du anar inte vad jag har saknat dig och äntligen får vi träffas!'' log hon och jag böjde mig ner och kysste henne, sedan så reste hon sig upp och satte sig i mitt knä. ''så.. hur har du haft det?'' frågade hon och mitt leénde försvann.
Nellies perspektiv.
''nej! ge tillbaka det, fyfan vad orättvis du är'' skrek jag åt Bryson som tillslut släppte ner min efterlängtade godispåse med Sour Patch Kids. ''tack!'' fnissade jag och Bryson gick efter mig. ''så, vad har vi?'' frågade han medans han knappade in något på sin mobil. ''typ, engelska... inte har väll jag koll på allting?'' suckade jag medans vi gick till våra skåp. Brysons skåp var 2 skåp från mig och vi skojade ofta med varandra.
''Nellie!'' hörde jag någon ropa och det var Natalie. ''ja?'' svarade jag och hon skrattade. ''vi har kemi! Kom nu'' sa hon och jag tog fram min kemi bok, stängde skåpet, sa hejdå till Bryson som troligen hade matte och gick iväg till kemin.
Lektionen var långtråkig och jag nästan halvsov, men jag jobbade med Natalie och hon gjorde allting. Ville bli klar först. När lektionen slutade så la jag en hand på Natalies axel ''tack, för att du gjorde allting.. jag orkade bara inte'' sa jag och hon ryckte på axlarna. ''det var kul'' log hon.
På eftermiddagen den dagen så följde jag med Bryson ner till basketplanen för att spela lite basket, Natalie skulle vara med Ryan och jag hade inget annat för mig så jag följde med. ''du kan spela basket va?'' frågade Bryson och jag ryckte på axlarna. ''du får se..'' sa jag och tog bollen ifrån honom började dribbla men han tog den ifrån mig och gjorde mål. ''det verkar som om du suger..'' sa han och blinkade åt mig, jag himlade med ögonen och vi fortsatte spela. Basket var ganska kul men det värsta var att jag blev svettig och det var blött under armhålorna, tydligen såg han det. ''värst vad du svettas mycket!'' skrattade han och jag rodnade, varför skulle jag alltid rodna? Jag svär, jag var typ världsbäst på att rodna!
När jag kom hem tog jag en lång skön dusch, bytte om till skönare kläder och la mig ner i sängen med datorn på magen där surfade jag runt lite men det var så lång tråkigt.
Justins perspektiv.
Vi var uppe i Caitlins rum, låg i hennes säng och bara myste. Det var andra dagen vi var här och klockan var 18:54, jag hade fortfarande inte sagt något för att hon var så glad. Men kunde ju inte svika Nellie, ja menar hon var ju anledningen till att jag kom hit. ''caitlin.. jag-'' började jag men hon avbröt mig, la sig på mig och kysste mig. Det ena ledde till det andra och vi låg i underkläder och strulade, jag smekte hennes kropp ömt bara för att inte träffa en svag punkt. Hon kysste min hals och jag njöt. Sedan började jag tvivla. Vad var det jag höll på med? Kunde inte ligga här i Canada i Caitlin och strula, det gick bara inte. ''jag ... kan inte'' sa jag och hon gick av mig. ''åh.. förlåt'' sa hon och jag gick upp tog mina kläder och klädde på mig. Hon gjorde detsamma och jag rodnade stort. ''du är så söt'' sa hon och jag rodnade ännu mer, hon fick mig verkligen att bli kär på nytt. Vad var det som hände..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

GASH vad bra du är på att skriva! Vill ha meer :D

2011-03-17 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0