Addicted to love - del 12


In kom Kim, hon stängde dörren efter sig och satte sig mitt emot oss. ''vi har redan ordnat er dejt, hoppas ni får ha det trevligt'' log hon och jag kollade på Justin. ''Har ni lärt känna varandra då?'' frågade hon och jag nickade. ''väldigt'' sa jag och hon reste sig upp. ''aja, det är reklam nu.. men, en limmo väntar på er där utanför ni kan väll gå nu?'' sa hon och vi nickade och hon gick ut. ''ska vi gå?'' frågade jag honom och ställde mig upp. ''vänta, vi kan inte kyssas där ute så..'' mer hann han inte säga förren jag pressade mina läppar mot hans och kysste honom mjukt. Han la sina händer ömt på mina höfter och jag runt hans hals, han mumlade något men jag hörde inte. ''ska vi gå?'' frågade jag och han nickade. Sedan drog han tillbaka mig och kysste mig igen, passionerat men jag drog mig undan med ett leénde tog hans hand och vi gick ut.
När vi kom ut stod det en massa papparazzis utanför och beliebers. Justin skrev ett par autografer och alla var så trevliga tills.. det kom en tjej med brunt hår och blåa ögon hon såg på Justin och log, jag stod bredvid honom och tittade på henne. Hon vände blicken till mig och boxade mig på munnen, jag flög automatiskt bakåt och fångades av Kenny. Fler och fler av de såkallada 'beliebers' kom och slog mig, men Kenny lyckades till slut få in mig i limmon, strax där efter kom Justin. Han stängde dörren hårt och Kenny började köra snabbt. ''Omg, hur gick det får jag se?'' sa Justin hysterisk och lyfte upp min haka. Jag vände mitt huvud och mumlade ett nej men han gav sig inte. ''får jag se?! Vadfan har dom gjort med dig'' sa han och tog tag i mitt huvud så att det gjorde ont. ''nej, sluta'' sa jag bestämt. ''låt mig bara se.. snälla!'' sa han krävande och drog i mig. Kenny bromsade vid ett trafikljus och jag vände blicken till Justin ''Nej! Det är bra med mig, låt mig bara vara!'' skrek jag och kände tårarna komma. Mitt ansikte gjorde ont.. min mage och det kom blod från varje ställe i ansiktet kändes det som. Justin drog bort mina händer och jag såg på honom. ''dom gjorde dig illa..'' sa han medans han granskade mitt ansikte. ''riktigt illa'' la han till och jag nickade. ''Ja, vafan tror du?! Ska dom ge mig en kram eller, dom är  ju fan efter dig.. och kan inte se dig med en tjej'' sa jag och han skakade på huvudet. ''jag trodde inte..'' sa han men kom av sig. ''se vad dom har gjort med dig'' sa han och tog min hand. ''gör det ont?'' frågade han och jag nickade, tårarna rann och gick inte att stoppa. ''skit ont, jag har ont överrallt'' sa jag och han kramade om mig. ''sshh, jag gillar inte att se dig gråta..'' viskade han. Jag kramade om honom och Kenny stängde rutan som var i mellan oss. ''jag ska skydda dig med mitt liv, för att.. jag, jag'' sa han och jag förstod vad han ville säga. Jag torkade mina tårar och såg på honom. ''jag älskar dig'' sa han och jag log omedelbart, kupade min hand runt hans kind och han la sin arm runt om min midja. ''älskar du mig? Av alla andra tjejer i hela världen'' sa jag när våra läppar var ungefär 4 cm ifrån varandra, långt nog för att vi ska kunna prata. ''jag älskar dig, är det så svårt att förstå? Jag har tänkt på dig hela tiden.. saknat dig, inte tänkt på andra tjejer för mig finns bara du'' sa han och jag såg in i hans ögon, fick glömma smärtan nu. Jag kysste honom och han besvarade min kyss, men han ville bara ha mer och mer.. men det gjorde bara ont i mig. ''ja.. jag har ont'' viskade jag och han släppte mig och rodnade. ''åh, förlåt mig.. jag ska sluta'' sa han och backade sig lite ifrån mig. Jag log lite och torkade mig om munnen. ''du.. har en sprucken läpp, jag smakade ditt blod när jag kysste dig'' skrattade han och jag skämdes lite. ''var det gott då?'' frågade jag och han blinkade åt mig. ''hela du är god'' sedan slickade han sig om läpparna. Justin vevade ner rutan och sa till Kenny att han skulle skjutsa oss till sjukhuset. ''men det behövs inte..'' viskade jag, men Justin envisades. ''jag måste se till så att allting blir bra, gumman lita på mig.. du ser helt förstörd ut'' viskade han och jag fnös åt honom. ''tack då?'' sa jag och tittade ut genom fönstret. ''du vet att jag inte menade så..'' sa han och kysste min kind.
När vi kom fram till sjukhuset så var det inte så farligt men dom fick lägga bandage runt mitt huvud och bara plåstra om några sår. När vi gick i korridorerna så la Justin en arm om min midja och kysste min panna. ''vad gör du, dom kan se oss?'' viskade jag och såg mig omkring. ''inte här'' sa han och log mot mig, jag lutae frivilligt mitt känsliga huvud mot hans axel och vi gick där under tystnad till bilen. '' vill du ändå på dejt?'' frågade han och jag nickade. ''visst'' Han lutade sig bakåt och la en beskyddande arm runt om mig, sedan andades han in och Kenny såg på oss i backspegeln. ''Kenny'' sa han för att väcka hans uppmärksamhet. ''Justin'' svarade Kenny och Justin vände blicken till mig. Han såg på mig en lång stund och jag på han innan han sa ''det här är min shawty, och jag älskar henne'' sa han och jag kunde inte hjälpa att rodna. Åh, så söt..
In kom Kim, hon stängde dörren efter sig och satte sig mitt emot oss. ''vi har redan ordnat er dejt, hoppas ni får ha det trevligt'' log hon och jag kollade på Justin. ''Har ni lärt känna varandra då?'' frågade hon och jag nickade. ''väldigt'' sa jag och hon reste sig upp. ''aja, det är reklam nu.. men, en limmo väntar på er där utanför ni kan väll gå nu?'' sa hon och vi nickade och hon gick ut. ''ska vi gå?'' frågade jag honom och ställde mig upp. ''vänta, vi kan inte kyssas där ute så..'' mer hann han inte säga förren jag pressade mina läppar mot hans och kysste honom mjukt. Han la sina händer ömt på mina höfter och jag runt hans hals, han mumlade något men jag hörde inte. ''ska vi gå?'' frågade jag och han nickade. Sedan drog han tillbaka mig och kysste mig igen, passionerat men jag drog mig undan med ett leénde tog hans hand och vi gick ut.
När vi kom ut stod det en massa papparazzis utanför och beliebers. Justin skrev ett par autografer och alla var så trevliga tills.. det kom en tjej med brunt hår och blåa ögon hon såg på Justin och log, jag stod bredvid honom och tittade på henne. Hon vände blicken till mig och boxade mig på munnen, jag flög automatiskt bakåt och fångades av Kenny. Fler och fler av de såkallada 'beliebers' kom och slog mig, men Kenny lyckades till slut få in mig i limmon, strax där efter kom Justin. Han stängde dörren hårt och Kenny började köra snabbt. ''Omg, hur gick det får jag se?'' sa Justin hysterisk och lyfte upp min haka. Jag vände mitt huvud och mumlade ett nej men han gav sig inte. ''får jag se?! Vadfan har dom gjort med dig'' sa han och tog tag i mitt huvud så att det gjorde ont. ''nej, sluta'' sa jag bestämt. ''låt mig bara se.. snälla!'' sa han krävande och drog i mig. Kenny bromsade vid ett trafikljus och jag vände blicken till Justin ''Nej! Det är bra med mig, låt mig bara vara!'' skrek jag och kände tårarna komma. Mitt ansikte gjorde ont.. min mage och det kom blod från varje ställe i ansiktet kändes det som. Justin drog bort mina händer och jag såg på honom. ''dom gjorde dig illa..'' sa han medans han granskade mitt ansikte. ''riktigt illa'' la han till och jag nickade. ''Ja, vafan tror du?! Ska dom ge mig en kram eller, dom är  ju fan efter dig.. och kan inte se dig med en tjej'' sa jag och han skakade på huvudet. ''jag trodde inte..'' sa han men kom av sig. ''se vad dom har gjort med dig'' sa han och tog min hand. ''gör det ont?'' frågade han och jag nickade, tårarna rann och gick inte att stoppa. ''skit ont, jag har ont överrallt'' sa jag och han kramade om mig. ''sshh, jag gillar inte att se dig gråta..'' viskade han. Jag kramade om honom och Kenny stängde rutan som var i mellan oss. ''jag ska skydda dig med mitt liv, för att.. jag, jag'' sa han och jag förstod vad han ville säga. Jag torkade mina tårar och såg på honom. ''jag älskar dig'' sa han och jag log omedelbart, kupade min hand runt hans kind och han la sin arm runt om min midja. ''älskar du mig? Av alla andra tjejer i hela världen'' sa jag när våra läppar var ungefär 4 cm ifrån varandra, långt nog för att vi ska kunna prata. ''jag älskar dig, är det så svårt att förstå? Jag har tänkt på dig hela tiden.. saknat dig, inte tänkt på andra tjejer för mig finns bara du'' sa han och jag såg in i hans ögon, fick glömma smärtan nu. Jag kysste honom och han besvarade min kyss, men han ville bara ha mer och mer.. men det gjorde bara ont i mig. ''ja.. jag har ont'' viskade jag och han släppte mig och rodnade. ''åh, förlåt mig.. jag ska sluta'' sa han och backade sig lite ifrån mig. Jag log lite och torkade mig om munnen. ''du.. har en sprucken läpp, jag smakade ditt blod när jag kysste dig'' skrattade han och jag skämdes lite. ''var det gott då?'' frågade jag och han blinkade åt mig. ''hela du är god'' sedan slickade han sig om läpparna. Justin vevade ner rutan och sa till Kenny att han skulle skjutsa oss till sjukhuset. ''men det behövs inte..'' viskade jag, men Justin envisades. ''jag måste se till så att allting blir bra, gumman lita på mig.. du ser helt förstörd ut'' viskade han och jag fnös åt honom. ''tack då?'' sa jag och tittade ut genom fönstret. ''du vet att jag inte menade så..'' sa han och kysste min kind.
När vi kom fram till sjukhuset så var det inte så farligt men dom fick lägga bandage runt mitt huvud och bara plåstra om några sår. När vi gick i korridorerna så la Justin en arm om min midja och kysste min panna. ''vad gör du, dom kan se oss?'' viskade jag och såg mig omkring. ''inte här'' sa han och log mot mig, jag lutae frivilligt mitt känsliga huvud mot hans axel och vi gick där under tystnad till bilen. '' vill du ändå på dejt?'' frågade han och jag nickade. ''visst'' Han lutade sig bakåt och la en beskyddande arm runt om mig, sedan andades han in och Kenny såg på oss i backspegeln. ''Kenny'' sa han för att väcka hans uppmärksamhet. ''Justin'' svarade Kenny och Justin vände blicken till mig. Han såg på mig en lång stund och jag på han innan han sa ''det här är min shawty, och jag älskar henne'' sa han och jag kunde inte hjälpa att rodna. Åh, så söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0