Addicted to love - del 11


''Justiiiiiiiiiiin, Bieber!'' sa hon och ställde sig upp. Han gick sakta fram henne och gav henne en lätt kram sedan satte han sig ner. Jag stod och gapade, mina ögon var som stora golfbollar. Allt jag gjorde var att bara glo, han var här. Justin, var här. Så det var därför Natalie släpade hit mig. Försiktigt släppte jag blicken från Justin och tittade på Natalie hon log mot mig och nickade mot Justin, jag skakade på huvudet och kollade ner. Sedan viskade jag i hennes öra ''nej.. snälla, det här plågar mig. Jag kan inte se på'' hon såg på mig lite sårat och suckade. ''jag som trodde du skulle bli glad, han är faktiskt här, live. Visa lite känslor nu'' viskade hon tillbaka och hon hade rätt. Hon hade betalat för biljetterna fixat bästa platserna, jag skulle vara stark för hennes skull. ''Du blev upptäckt av Usher, inte sant?'' frågade Kim honom och han berättade hela historien. Fyfan vad söt han var.. han hade mognat lite sen sist vi sågs. Hans röst var densamma däremot, men hela han. När han satt där i sin svarta T-shirt och ett par jeans. Jag smälte , hans leénde.. det förtrollade mig. ''jag ordnade en till sak också'' viskade Natalie i mitt öra. Jag vände mig till henne och såg frågande på henne. ''när dom frågar dig frågan, säg bara vill du gå på dejt med mig'' viskade hon och mitt ansiktsuttryck var obeskrivligt. Vadå dejt? vad snackade hon om. ''jaha, det finns en tjej i publiken som skulle vilja ställa en fråga. Ska hon komma upp på scenen?'' frågade Kim och Natalie skrattade lite lågt och tittade över publiken, när sen Kim tittade på mig. Jag ställde mig upp och medans jag gick så såg jag hur Justins blick följde mig, han var lika förvånad som jag. ''Sätt dig'' sa hon och pekade på platsen bredvid Justin. Jag såg lite på honom men satte mig bredvid honom motvilligt. ''Vad heter du?'' frågade Kim och log mot mig. Jag hade inga ord, min mun var igenstängd. ''eh.. eh, jag'' fick jag fram och såg ut över publiken de började viska. ''ja?'' sa Kim och tittade undrande på mig. Jag tog ett djupt andetag och såg på Natalie hon gjorde en tumme upp och jag slappnade av. ''Jag heter Nellie'' sa jag självsäkert och Kim nickade. ''Snyggt namn!'' sa hon och bläddrade igenom sina kort. ''så vad var din fråga sötnos?'' frågade plötsligt Justin mig och jag vänder mig om så att jag ser på han. Plötsligt blev jag så himla nervös, blev liksom helt borta i de bruna ögonen soom fick mig att falla för första gången. Han la sin arm runt om mig på rygg stödet och jag kände hur en rysning gick igenom min kropp. En bra en. ''ja, vad var din fråga?'' sa Kim och jag log lite och försökte vara cool. ''eh.. min fråga är'' sa jag men kom av mig. ''vill du gå på dejt med mig?'' frågade jag honom och blodet pumpade och det kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ut när som helst. Han såg på mig ett tag och log bara. ''nå Justin vill du?'' sa Kim och Justin skrattade lite. ''vad tycker ni?'' frågade han publiken, vissa skrek nej men längst fram satt Natalie och skrek ''JAAAAAAAA! GO BIEBER'' jag skrattade mycket. Han ryckte på axlarna och såg på mig log stort och svarade ''klart jag vill!'' sedan kramade han mig. Publiken skrek och var som galna. Jag kramade honom tillbaks och hårt. Hade saknat hans famn så mycket, bara att krama honom var hela världen för mig. Sedan så släppte vi varandra och jag fick gå backstage med honom, när han tog mig runt midjan så skrek publiken och jag log nöjt. ''fan vad galet det var där ute'' sa jag när vi kom backstage, det var bara jag och han. Fan vad jag var nervös. Det märktes att han också var det. Han tog fram ananas juice från det lilla kylskåpet, sedan gick han fram till mig och räckte mig en flaska. ''ska du ha?'' sa han medans han trängde sig fram genom min blick. ''visst'' svarade jag och tog emot den. Vi satte oss i den vita soffan och sa ingenting när han avbröt tystnaden. ''varför skrev du.. u fucking liar. Det sårade mig'' frågade han ärligt och jag gav honom ett ärligt svar ''för att.. du skrev aldrig på din twitter i miss you. Utan det första du skrev var ''home.. back to work''? Var det allt. Jag blev så jävla sårad.. för jag trodde att du saknade mig, älskade mig men tydligen inte det har du bevisat'' sa jag med gråten i halsen. ''nej, det är inte sant! Jag har saknat dig varenda dag, och jag älskar dig fortfarande, är kär i dig.. förstår du inte det? men.. ja kan bara inte säga det till alla, tänk om de lämnar mig'' sa han och jag suckade tungt. ''är de det du är rädd för'' sa jag och flyttade mig närmre honom. Han nickade och såg på mig ''snälla låt oss försöka en gång till'' sa han och la sin hand på mitt lår och smekte lätt. Våra läppar var 3 cm ifrån varandra och jag log lite. ''ska vi smyga?'' frågade jag honom och suckade. ''ända sättet..'' sa han och jag nickade.
''om dom kommer på oss.. är du fortfarande med mig då?'' frågade jag och han skrattade lite lågt. ''klart jag är'' sa han. Var ändå inte säker på att jag kunde lita på honom. ''kan jag lita på dig?'' frågade jag och puttade undan honom lite. ''gör du inte det?'' frågade han och jag skakade på huvudet. ''det är svårt för mig..'' sa jag och han la sina händer framför sitt ansikte och andades djupt. ''snälla, ge mig en chans'' sa han och flyttade sig närmre mig. Jag la mitt ben över hans och tog tag i hans hand. ''såra mig aldrig mer'' sa jag allvarligt och han kysste min hand. ''Aldrig, jag lovar'' svarade han och böjde sig ner och kysste mig. Allt hände så fort och jag hann inte reagera, men jag kysste tillbaka tills det knackade på dörren. Justin drog sig ifrån mig och dörren öppnades.
''Justiiiiiiiiiiin, Bieber!'' sa hon och ställde sig upp. Han gick sakta fram henne och gav henne en lätt kram sedan satte han sig ner. Jag stod och gapade, mina ögon var som stora golfbollar. Allt jag gjorde var att bara glo, han var här. Justin, var här. Så det var därför Natalie släpade hit mig. Försiktigt släppte jag blicken från Justin och tittade på Natalie hon log mot mig och nickade mot Justin, jag skakade på huvudet och kollade ner. Sedan viskade jag i hennes öra ''nej.. snälla, det här plågar mig. Jag kan inte se på'' hon såg på mig lite sårat och suckade. ''jag som trodde du skulle bli glad, han är faktiskt här, live. Visa lite känslor nu'' viskade hon tillbaka och hon hade rätt. Hon hade betalat för biljetterna fixat bästa platserna, jag skulle vara stark för hennes skull. ''Du blev upptäckt av Usher, inte sant?'' frågade Kim honom och han berättade hela historien. Fyfan vad söt han var.. han hade mognat lite sen sist vi sågs. Hans röst var densamma däremot, men hela han. När han satt där i sin svarta T-shirt och ett par jeans. Jag smälte , hans leénde.. det förtrollade mig. ''jag ordnade en till sak också'' viskade Natalie i mitt öra. Jag vände mig till henne och såg frågande på henne. ''när dom frågar dig frågan, säg bara vill du gå på dejt med mig'' viskade hon och mitt ansiktsuttryck var obeskrivligt. Vadå dejt? vad snackade hon om. ''jaha, det finns en tjej i publiken som skulle vilja ställa en fråga. Ska hon komma upp på scenen?'' frågade Kim och Natalie skrattade lite lågt och tittade över publiken, när sen Kim tittade på mig. Jag ställde mig upp och medans jag gick så såg jag hur Justins blick följde mig, han var lika förvånad som jag. ''Sätt dig'' sa hon och pekade på platsen bredvid Justin. Jag såg lite på honom men satte mig bredvid honom motvilligt. ''Vad heter du?'' frågade Kim och log mot mig. Jag hade inga ord, min mun var igenstängd. ''eh.. eh, jag'' fick jag fram och såg ut över publiken de började viska. ''ja?'' sa Kim och tittade undrande på mig. Jag tog ett djupt andetag och såg på Natalie hon gjorde en tumme upp och jag slappnade av. ''Jag heter Nellie'' sa jag självsäkert och Kim nickade. ''Snyggt namn!'' sa hon och bläddrade igenom sina kort. ''så vad var din fråga sötnos?'' frågade plötsligt Justin mig och jag vänder mig om så att jag ser på han. Plötsligt blev jag så himla nervös, blev liksom helt borta i de bruna ögonen soom fick mig att falla för första gången. Han la sin arm runt om mig på rygg stödet och jag kände hur en rysning gick igenom min kropp. En bra en. ''ja, vad var din fråga?'' sa Kim och jag log lite och försökte vara cool. ''eh.. min fråga är'' sa jag men kom av mig. ''vill du gå på dejt med mig?'' frågade jag honom och blodet pumpade och det kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ut när som helst. Han såg på mig ett tag och log bara. ''nå Justin vill du?'' sa Kim och Justin skrattade lite. ''vad tycker ni?'' frågade han publiken, vissa skrek nej men längst fram satt Natalie och skrek ''JAAAAAAAA! GO BIEBER'' jag skrattade mycket. Han ryckte på axlarna och såg på mig log stort och svarade ''klart jag vill!'' sedan kramade han mig. Publiken skrek och var som galna. Jag kramade honom tillbaks och hårt. Hade saknat hans famn så mycket, bara att krama honom var hela världen för mig. Sedan så släppte vi varandra och jag fick gå backstage med honom, när han tog mig runt midjan så skrek publiken och jag log nöjt. ''fan vad galet det var där ute'' sa jag när vi kom backstage, det var bara jag och han. Fan vad jag var nervös. Det märktes att han också var det. Han tog fram ananas juice från det lilla kylskåpet, sedan gick han fram till mig och räckte mig en flaska. ''ska du ha?'' sa han medans han trängde sig fram genom min blick. ''visst'' svarade jag och tog emot den. Vi satte oss i den vita soffan och sa ingenting när han avbröt tystnaden. ''varför skrev du.. u fucking liar. Det sårade mig'' frågade han ärligt och jag gav honom ett ärligt svar ''för att.. du skrev aldrig på din twitter i miss you. Utan det första du skrev var ''home.. back to work''? Var det allt. Jag blev så jävla sårad.. för jag trodde att du saknade mig, älskade mig men tydligen inte det har du bevisat'' sa jag med gråten i halsen. ''nej, det är inte sant! Jag har saknat dig varenda dag, och jag älskar dig fortfarande, är kär i dig.. förstår du inte det? men.. ja kan bara inte säga det till alla, tänk om de lämnar mig'' sa han och jag suckade tungt. ''är de det du är rädd för'' sa jag och flyttade mig närmre honom. Han nickade och såg på mig ''snälla låt oss försöka en gång till'' sa han och la sin hand på mitt lår och smekte lätt. Våra läppar var 3 cm ifrån varandra och jag log lite. ''ska vi smyga?'' frågade jag honom och suckade. ''ända sättet..'' sa han och jag nickade.
''om dom kommer på oss.. är du fortfarande med mig då?'' frågade jag och han skrattade lite lågt. ''klart jag är'' sa han. Var ändå inte säker på att jag kunde lita på honom. ''kan jag lita på dig?'' frågade jag och puttade undan honom lite. ''gör du inte det?'' frågade han och jag skakade på huvudet. ''det är svårt för mig..'' sa jag och han la sina händer framför sitt ansikte och andades djupt. ''snälla, ge mig en chans'' sa han och flyttade sig närmre mig. Jag la mitt ben över hans och tog tag i hans hand. ''såra mig aldrig mer'' sa jag allvarligt och han kysste min hand. ''Aldrig, jag lovar'' svarade han och böjde sig ner och kysste mig. Allt hände så fort och jag hann inte reagera, men jag kysste tillbaka tills det knackade på dörren. Justin drog sig ifrån mig och dörren öppnades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0