Addicted to love - del 7


Justins perspektiv.
Jag fick som jag ville, att få henne att bli min. Jag lyckades och var extremt glad. Vi var nu påväg från stranden och skulle duscha av oss för att sedan gå på en spökrunda, fattar inte poängen med det man blev ju inte ens rädd? ''vi ses'' ropade Nellie när jag sprang ikapp henne, släppte grejerna la mina händer på hennes axlar och kysste henne, hon besvarade min kyss och sedan gick hon in i hennes rum. Det var officiellt nu, vi var tillsammans. Jag tog upp mina saker och gick in i rummet där jag möttes av Chazs & Ryans frågande blickar. ''nå, fick du henne?'' frågade dom och jag gled ner på dörren nickade och bet mig i läppen, det här var bara för bra för att vara sant.  Vi busade lite på rummet pratade, var lite ledsna eftersom vi inte kunde sepla x-box, vilket var synd. När vi alla 3 hade duschat och gjort sig iordning knackade det på dörren Chaz öppnade och Natalie & Nellie kom in. Jag satte mig genast upp på sängen och hon satte sig bredvid mig blygt medans Ryan & Natalie hånglade för fullt utan att bry sig om någon annan. ''vi är faktiskt här?!'' sa Chaz och vi skrattade. Sedan så såg jag på Nellie och hon små tittade på mig. Skämdes hon eller..? tänkte jag. ''äh, kom igen vi går!'' sa jag och reste mig upp med Nellie efter mig. ''Natalie, vi möts på rummet sen'' sa Nellie och Natalie nickade sedan gick vi ut, vi gick runt lägret och hon höll på med sin mobil. Hon verkade lite nere, tyckte synd om henne hon var ju trots allt min tjej nu. ''vad är det?'' frågade jag henne och gick närmre henne. ''inget..'' suckade hon och jag satte mig på en bänk. ''kom'' sa jag och klappade på mina knän hon satte sig i mitt knä och jag höll om henne. ''berätta'' hon såg på mig en stund och ryckte på axlarna. ''asså jag borde inte vara nere men min bästavän Elina svarar inte och jag behöver prata med henne'' sa hon, jag trodde det skulle vara mycket värre än så. ''jaha.. gud vad synd'' sa jag och kramade henne. ''från första gången jag såg dig, har jag velat ha dig. Vet du det?'' sa jag plötsligt och hon log lite och vinden blåste i hennes hår, hon var så vacker.
''jag har på nått sätt också velat det men jag har bara velat dölja känslorna.. jag sa ingen kärlek den här sommarn, men sanningen är att jag bara inte kan dölja mina känslor för dig. Även om vi bara kännt varandra i 4 dagar..'' sa hon och det berörde mig verkligen. Hon hade äkta känslor för mig.
2 dagar senare.
''sista dagen..'' sa hon medans vi satt på bänken vi satt för 2 dagar sen. Vi hade åkt kanot, haft en fest, klättrat, badat, grillat, spökvandringen där Nellie blev rädd även fast hon sa att hon inte var det så höll hon mig hårt intill sig, vilket var skönt. Hon skulle precis säga något när jag kysste henne. ''hur ska det här bli?'' sa hon när vi hade avslutat kyssen. Jag lutade hennes panna mot min och vi såg varandra i ögonen. ''jag bor i colorado.. och du i atlanta.'' viskade hon och jag suckade. ''vi kan väll ändå ha kul?'' sa jag och ställde mig upp. Hon skrattade lite lätt och såg på mig ''jag kommer sakna dig'' sa hon och ställde sig upp tog fram sin mobil satte på lite musik och hon hoppade på min rygg, jag bar runt henne och sprang runt i cirklar. Vi var barn och hade det roligt, vi skrattade larvade oss och så. Sen kom en lugn låt. Last kiss - Taylor swift, jag såg hur Nellies leénde försvann, jag gick närmre henne la händerna på hennes midja och hon la sina armar runt min hals. Vi dansade sakta i rytmen med låten och bara lyssnade på texten och såg varandra i ögonen. Hon drog mig närmre sig och kysste min kind ''lova att du aldrig glömmer mig'' viskade hon och jag kramade om henne hårt. ''aldrig'' sa jag och hon la sina händer på min rygg och smekte den lätt. Vi dansade tätt tätt intill varandra och sa massa söta saker till varandra. Sedan så sjöng hon den sista meningen ''forever the name on my lips, just like our last kiss'' jag reagerade på de orden och suckade. ''det är inte den sista..'' mumlade jag och skulle precis fortsätta när hon la ett finger för min mun och drog mig närmre sig och kysste mig. En miljon fjärilar flög runt i min mage - inte bokstavligen - men det kändes som om det. Hennes armar som var på min rygg var nu på min hals och hon fick mig att rysa på ett bra sätt. Jag kan säga att jag blev ganska upphetsad och drog mig undan, hon tittade lite blygt på mig och jag rodnade. ''ska vi gå?'' sa hon och stängde av musiken på mobilen. Jag nickade och hon började gå runt hörnet till de andra sedan stannade hon upp och väntade på mig. ''kommer du?'' sa hon och sammanflätade min hand i hennes hårt sedan gick vi till de andra, till skillnad från oss var det glada som alla andra dagar. Natalie och Nellie ville umgås lite också så jag gjorde det med grabbarna också. När vi var påväg upp till rummet så tog jag fram baksetbollen och studsade upp den mot väggen och tog emot den om och om igen. Tankarna spred sig i mitt huvud, hur skulle det vara utan en tjej som jag nyss fick..? Fan, att jag är känd och hon bor i Colorado. Livet är så jävla orättvist, tänkte jag och slänge basketbollen hårt i väggen. Den studsade och jag reste mig upp hastigt tog tag i min mobil och var inne lite på min twitter där jag skrev ''ibland, vill jag bara vara en vanlig kille som kan ha ett normalt liv..'' sedan så loggade jag ut låste min mobil drog av mig min tröja och gick runt i rummet med bar överkropp. Sedan så gick jag ut i korridoren och knackade på Nellie's rum, hon öppnade och hade tårar i ögonen. ''jag kan inte lämna dig'' snyftade hon och sprang in i min nakna famn. Jag kysste hennes hår och hyssjade henne. ''sshh'' sa jag och vi gick in i rummet. Hon drog sig undan lite och såg på mig med en sorgsen blick ''allt kommer bli bra, gråt inte'' viskade jag och tårkade hennes tårar. Hon samlade sig och suckade tungt, hon tog mina händer i sina och vi satte oss på hennes säng. ''Justin..'' suckade hon och kysste min hand. Jag drog henne intill mig och kysste hennes panna, hon tittade upp på mig och vi kysstes länge och passionerat.
Nellies perspektiv.
Justin la sig på mig och började ta på mig krävande, och jag gjorde samma sak. Han smekte hela min kropp och kysste mig överallt, jag stönade lågt och drog honom intill mig. Plötsligt låg vi i underkläder och strulade, han försökte dra ner mina trosor men jag kämpade emot. ''jag är inte..'' mumlade jag och la mina händer på hans bröstkorg. ''redo'' sa jag och puttade bort honom från mig. Han såg på mig och skakade på huvudet ''förlåt, jag.. kan bara inte motstå dig'' sa han och ställde sig upp drog på sig kläderna och gav mig en snabb blick innan han gick ut ur dörren. Jag lutade mig mot väggen och andades ut, hände verkligen det där. Vi skulle nästan.. men det hände inte. Jag ville inte, jag kunde inte, jag var inte redo. Det kände jag, ja menar.. jag är bara 15 och det är han också. Men för mig var hela grejen med sex en stor grej, och ny. Jag var oskuld. Medans jag tänkte för mig själv slogs dörren upp och där stod Natalie och log förundrat men när hon såg mig försvann hennes leénde. Jag ställde mig upp och satte på mig mina kläder snabbt. ''förlåt'' skrattade jag och hon log lite konstigt. ''så vad hände..? Jag såg Justin gå ut ur rummet stressat för några minuter sen'' sa hon och knuffade till mig lätt på axeln. ''det var inget..'' sa jag och gav henne en axelryckning, sedan så drog jag på mig en kofta och gick ut med Natalie efter mig, vi satte oss på bryggan och snackade lite. ''det här lägret, har varit bäst. Jag trodde det skulle vara tråkigt och inte alls lika spännande och roligt som jag har haft'' sa jag och såg ut över vattnet. ''det bästa med lägret, är du och Ryan'' svarade hon och kramade om mig. ''du är inte alls den jag trodde du var.. du har liksom, mognat'' sa jag och log. Hon nickade och andades ut. ''vet du att, Ryan & Chaz  har flyttat till Atlanta med deras familjer för de vill vara med Justin.. synd att vi bor i colorado'' sa hon ledsamt och jag nickade instämmande. Sedan så gick vi och satte oss på trappan utanför vår korridor. ''imorgon åker vi'' sa jag och såg ut över den orangea himlen, solven höll på att gå ner. Natalie drog in mig på vårt rum och sedan sa hon att vi skulle in till killarna så vi gick in till dom och det var ganska spännt mellan mig och Justin. ''får jag prata med dig?'' frågade Justin och alla andra gick ut. Han satt på sängen med händerna på bakhuvudet, jag satte mig bredvid honom och han lyfte blicken mot mig. ''förlåt, för det där..'' viskade han och jag nickade. ''det gör inget.. jag menar det hände ju inget, vi kom ju inte så långt'' sa jag och bet mig i läppen. Justin skakade på huvudet och tog min hand och höll på med mina fingrar. ''är du oskuld?'' frågade han mig nervöst och jag nickade. ''du är väll också det?'' frågade jag och släppte hans hand. Han nickade och log mot mig. ''ja, jag är oskuld'' sa han och såg på mig. Sedan vände han sitt huvud på sne och kysste mig, jag besvarade hans kyss och bet i hans läpp. ''smyg in till mitt rum ikväll, sista natten..'' viskade jag och la mina händer inanför den lila fina tröjan han hade på sig. ''jag kommer'' sa han och drog bort mina händer la dom runt hans hals istället och han sina på min rygg. Han kysste mig och sedan så kom de andra in igen. Innan jag och Natalie gick så viskade jag i Justins öra ''kom till mig.. snart'' han nickade och blinkade med ena ögat. När vi kom in till vårt rum så satte jag på mig ett par hotpants och ett linne. ''jag sover inne hos Ryan'' sa Natalie medans hon satte på sig en helt vanlig t-shirt. ''okej'' svarade jag kallt och la mig ner i min säng, hon gick ut ur rummet och ett par minuter senare så kom Justin in i rummet. ''Nellie?'' viskade han och såg ner på mig i sängen. Jag flyttade mig närmast väggen och han la sig bredvid. ''hej'' log han när han hade vänt huvudet mot mig. Jag stirrade på honom och log som ett fån, hans hår var en katastrof - det var säkert mitt också - men han var ändå vacker, tänk att det här var sista natten.. vi tillbringade tillsammans. Utan tvekan så kysste jag honom, bara att känna hans varma läppar mot mina var det en underbar känsla och hela jag pirrade. Han la sin hand på min rumpa och flyttade mig närmre, jag drog mig undan hämtade andan och borrade in mitt huvud i hans bröstkorg. ''justin..'' viskade jag medans jag drog mina naglar på hans mage. Han mm:ade lite trött och jag såg upp på honom. ''kommer du.. gå vidare efter mig? Jag menar det är helt okej för mig'' ljög jag - det var fan inte okej för mig, då var jag bara någon tjej han playade - ''jag kommer självklart inte att gå vidare så lätt.. din kärlek har ju fan förtrollat mig. Ser du inte hur kär jag är i dig? Varje sekund jag inte är med dig så.. måste jag det'' sa han och jag log. ''jag trodde du skulle säga att du skulle gå vidare när du kom hem..'' viskade jag och han lyfte upp min haka och kysste mig. ''sluta prata strunt och sov nu'' sa han och jag skrattade och somnade i hans famn.
Nästa dag.
Nu var det dags.. bussen var här och jag skulle precis stiga på när Justin kom fram till mig kramade om mig hårt. Kysste mig ett antal gånger sedan drog han av sig ett halsband och satte på det på mig. ''till dig'' sa han och kysste min panna. Jag kollade på  halsbandet och det var ett hjärta som hade massa diamanter runt. ''åh gud vad fint Justin..'' sa jag och tänkte att jag inte hade något åt honom. ''men jag har inget åt dig'' sa jag och såg ner i marken. ''jag behöver inget'' sa han och kramade om mig hårt. ''kommer sakna dig'' sa han och pressade sina läppar mot mina hårt. När vi sedan avslutade kyssen så öppnade jag min väska och drog fram ett linne där det var ett rosa hjärta på. ''du kan få det.. av mig, så att du inte glömmer mig'' sa jag och gav honom linnet, stängde väskan och la armarna på hans rygg. ''jag kommer aldrig glömma dig'' sa jag och kysste min näsa, jag slöt mina ögon och han kysste mina ögonlock. ''du är det bästa som har hänt mig'' sa jag och öppnade mina ögon, han log mot mig och bussen tutade. ''Kom igen nu!'' skrek han och jag hoppade till. ''en minut bara!'' ropade jag och tog tag i Justins händer såg in han i ögonen han mumlade något och hade gråten i halsen men allt de där försvann när jag kysste honom. ''hejdå'' sa jag och han kramade om mig hårt. Sedan tog jag min väska och gick på bussen, Natalie satt längst fram den här gången och stor böla. Jag satte mig bredvid och la min väska där uppe på en hylla. ''hur är det med dig?'' frågade jag och hon såg på mig med röda ögon. ''ryan'' viskade hon och jag kramade om henne. ''gumman..'' sa jag och kände även mina tårar komma.
Justins perspektiv.
Jag luktade på linnet och en tanke slog mig. Jag hann aldrig säga det! ''Kom nu, Justin vi missar planet'' ropade Kenny men jag ignorerade honom och sprang efter bussen med snabb fart ropade att den skulle stanna och efter ett tag gjorde den det. ''Nellie!'' skrek jag och dörrarna öppnades och hon steg ur den med en förvånad blick. ''Justin?'' sa hon och jag andades ut och in. ''kom igen nu grabben!'' sa busschauffören men jag ignorerade honom och la mina händer på hennes midja förde henne närmare och sa ''det 3 ord jag skulle vilja säga dig som betyder mycket och som jag aldrig sagt till en annan tjej förrut, för ingen har betytt lika mycket som dig..'' hon såg på mig lite undrande och skrattade. ''vart vill du komma?'' frågade hon och jag log lite och andades. ''jag älskar dig'' sa jag och kysste henne men hon besvarade inte kyssen.
Justins perspektiv.
Jag fick som jag ville, att få henne att bli min. Jag lyckades och var extremt glad. Vi var nu påväg från stranden och skulle duscha av oss för att sedan gå på en spökrunda, fattar inte poängen med det man blev ju inte ens rädd? ''vi ses'' ropade Nellie när jag sprang ikapp henne, släppte grejerna la mina händer på hennes axlar och kysste henne, hon besvarade min kyss och sedan gick hon in i hennes rum. Det var officiellt nu, vi var tillsammans. Jag tog upp mina saker och gick in i rummet där jag möttes av Chazs & Ryans frågande blickar. ''nå, fick du henne?'' frågade dom och jag gled ner på dörren nickade och bet mig i läppen, det här var bara för bra för att vara sant.  Vi busade lite på rummet pratade, var lite ledsna eftersom vi inte kunde sepla x-box, vilket var synd. När vi alla 3 hade duschat och gjort sig iordning knackade det på dörren Chaz öppnade och Natalie & Nellie kom in. Jag satte mig genast upp på sängen och hon satte sig bredvid mig blygt medans Ryan & Natalie hånglade för fullt utan att bry sig om någon annan. ''vi är faktiskt här?!'' sa Chaz och vi skrattade. Sedan så såg jag på Nellie och hon små tittade på mig. Skämdes hon eller..? tänkte jag. ''äh, kom igen vi går!'' sa jag och reste mig upp med Nellie efter mig. ''Natalie, vi möts på rummet sen'' sa Nellie och Natalie nickade sedan gick vi ut, vi gick runt lägret och hon höll på med sin mobil. Hon verkade lite nere, tyckte synd om henne hon var ju trots allt min tjej nu. ''vad är det?'' frågade jag henne och gick närmre henne. ''inget..'' suckade hon och jag satte mig på en bänk. ''kom'' sa jag och klappade på mina knän hon satte sig i mitt knä och jag höll om henne. ''berätta'' hon såg på mig en stund och ryckte på axlarna. ''asså jag borde inte vara nere men min bästavän Elina svarar inte och jag behöver prata med henne'' sa hon, jag trodde det skulle vara mycket värre än så. ''jaha.. gud vad synd'' sa jag och kramade henne. ''från första gången jag såg dig, har jag velat ha dig. Vet du det?'' sa jag plötsligt och hon log lite och vinden blåste i hennes hår, hon var så vacker.
''jag har på nått sätt också velat det men jag har bara velat dölja känslorna.. jag sa ingen kärlek den här sommarn, men sanningen är att jag bara inte kan dölja mina känslor för dig. Även om vi bara kännt varandra i 4 dagar..'' sa hon och det berörde mig verkligen. Hon hade äkta känslor för mig.
2 dagar senare.
''sista dagen..'' sa hon medans vi satt på bänken vi satt för 2 dagar sen. Vi hade åkt kanot, haft en fest, klättrat, badat, grillat, spökvandringen där Nellie blev rädd även fast hon sa att hon inte var det så höll hon mig hårt intill sig, vilket var skönt. Hon skulle precis säga något när jag kysste henne. ''hur ska det här bli?'' sa hon när vi hade avslutat kyssen. Jag lutade hennes panna mot min och vi såg varandra i ögonen. ''jag bor i colorado.. och du i atlanta.'' viskade hon och jag suckade. ''vi kan väll ändå ha kul?'' sa jag och ställde mig upp. Hon skrattade lite lätt och såg på mig ''jag kommer sakna dig'' sa hon och ställde sig upp tog fram sin mobil satte på lite musik och hon hoppade på min rygg, jag bar runt henne och sprang runt i cirklar. Vi var barn och hade det roligt, vi skrattade larvade oss och så. Sen kom en lugn låt. Last kiss - Taylor swift, jag såg hur Nellies leénde försvann, jag gick närmre henne la händerna på hennes midja och hon la sina armar runt min hals. Vi dansade sakta i rytmen med låten och bara lyssnade på texten och såg varandra i ögonen. Hon drog mig närmre sig och kysste min kind ''lova att du aldrig glömmer mig'' viskade hon och jag kramade om henne hårt. ''aldrig'' sa jag och hon la sina händer på min rygg och smekte den lätt. Vi dansade tätt tätt intill varandra och sa massa söta saker till varandra. Sedan så sjöng hon den sista meningen ''forever the name on my lips, just like our last kiss'' jag reagerade på de orden och suckade. ''det är inte den sista..'' mumlade jag och skulle precis fortsätta när hon la ett finger för min mun och drog mig närmre sig och kysste mig. En miljon fjärilar flög runt i min mage - inte bokstavligen - men det kändes som om det. Hennes armar som var på min rygg var nu på min hals och hon fick mig att rysa på ett bra sätt. Jag kan säga att jag blev ganska upphetsad och drog mig undan, hon tittade lite blygt på mig och jag rodnade. ''ska vi gå?'' sa hon och stängde av musiken på mobilen. Jag nickade och hon började gå runt hörnet till de andra sedan stannade hon upp och väntade på mig. ''kommer du?'' sa hon och sammanflätade min hand i hennes hårt sedan gick vi till de andra, till skillnad från oss var det glada som alla andra dagar. Natalie och Nellie ville umgås lite också så jag gjorde det med grabbarna också. När vi var påväg upp till rummet så tog jag fram baksetbollen och studsade upp den mot väggen och tog emot den om och om igen. Tankarna spred sig i mitt huvud, hur skulle det vara utan en tjej som jag nyss fick..? Fan, att jag är känd och hon bor i Colorado. Livet är så jävla orättvist, tänkte jag och slänge basketbollen hårt i väggen. Den studsade och jag reste mig upp hastigt tog tag i min mobil och var inne lite på min twitter där jag skrev ''ibland, vill jag bara vara en vanlig kille som kan ha ett normalt liv..'' sedan så loggade jag ut låste min mobil drog av mig min tröja och gick runt i rummet med bar överkropp. Sedan så gick jag ut i korridoren och knackade på Nellie's rum, hon öppnade och hade tårar i ögonen. ''jag kan inte lämna dig'' snyftade hon och sprang in i min nakna famn. Jag kysste hennes hår och hyssjade henne. ''sshh'' sa jag och vi gick in i rummet. Hon drog sig undan lite och såg på mig med en sorgsen blick ''allt kommer bli bra, gråt inte'' viskade jag och tårkade hennes tårar. Hon samlade sig och suckade tungt, hon tog mina händer i sina och vi satte oss på hennes säng. ''Justin..'' suckade hon och kysste min hand. Jag drog henne intill mig och kysste hennes panna, hon tittade upp på mig och vi kysstes länge och passionerat.
Nellies perspektiv.
Justin la sig på mig och började ta på mig krävande, och jag gjorde samma sak. Han smekte hela min kropp och kysste mig överallt, jag stönade lågt och drog honom intill mig. Plötsligt låg vi i underkläder och strulade, han försökte dra ner mina trosor men jag kämpade emot. ''jag är inte..'' mumlade jag och la mina händer på hans bröstkorg. ''redo'' sa jag och puttade bort honom från mig. Han såg på mig och skakade på huvudet ''förlåt, jag.. kan bara inte motstå dig'' sa han och ställde sig upp drog på sig kläderna och gav mig en snabb blick innan han gick ut ur dörren. Jag lutade mig mot väggen och andades ut, hände verkligen det där. Vi skulle nästan.. men det hände inte. Jag ville inte, jag kunde inte, jag var inte redo. Det kände jag, ja menar.. jag är bara 15 och det är han också. Men för mig var hela grejen med sex en stor grej, och ny. Jag var oskuld. Medans jag tänkte för mig själv slogs dörren upp och där stod Natalie och log förundrat men när hon såg mig försvann hennes leénde. Jag ställde mig upp och satte på mig mina kläder snabbt. ''förlåt'' skrattade jag och hon log lite konstigt. ''så vad hände..? Jag såg Justin gå ut ur rummet stressat för några minuter sen'' sa hon och knuffade till mig lätt på axeln. ''det var inget..'' sa jag och gav henne en axelryckning, sedan så drog jag på mig en kofta och gick ut med Natalie efter mig, vi satte oss på bryggan och snackade lite. ''det här lägret, har varit bäst. Jag trodde det skulle vara tråkigt och inte alls lika spännande och roligt som jag har haft'' sa jag och såg ut över vattnet. ''det bästa med lägret, är du och Ryan'' svarade hon och kramade om mig. ''du är inte alls den jag trodde du var.. du har liksom, mognat'' sa jag och log. Hon nickade och andades ut. ''vet du att, Ryan & Chaz  har flyttat till Atlanta med deras familjer för de vill vara med Justin.. synd att vi bor i colorado'' sa hon ledsamt och jag nickade instämmande. Sedan så gick vi och satte oss på trappan utanför vår korridor. ''imorgon åker vi'' sa jag och såg ut över den orangea himlen, solven höll på att gå ner. Natalie drog in mig på vårt rum och sedan sa hon att vi skulle in till killarna så vi gick in till dom och det var ganska spännt mellan mig och Justin. ''får jag prata med dig?'' frågade Justin och alla andra gick ut. Han satt på sängen med händerna på bakhuvudet, jag satte mig bredvid honom och han lyfte blicken mot mig. ''förlåt, för det där..'' viskade han och jag nickade. ''det gör inget.. jag menar det hände ju inget, vi kom ju inte så långt'' sa jag och bet mig i läppen. Justin skakade på huvudet och tog min hand och höll på med mina fingrar. ''är du oskuld?'' frågade han mig nervöst och jag nickade. ''du är väll också det?'' frågade jag och släppte hans hand. Han nickade och log mot mig. ''ja, jag är oskuld'' sa han och såg på mig. Sedan vände han sitt huvud på sne och kysste mig, jag besvarade hans kyss och bet i hans läpp. ''smyg in till mitt rum ikväll, sista natten..'' viskade jag och la mina händer inanför den lila fina tröjan han hade på sig. ''jag kommer'' sa han och drog bort mina händer la dom runt hans hals istället och han sina på min rygg. Han kysste mig och sedan så kom de andra in igen. Innan jag och Natalie gick så viskade jag i Justins öra ''kom till mig.. snart'' han nickade och blinkade med ena ögat. När vi kom in till vårt rum så satte jag på mig ett par hotpants och ett linne. ''jag sover inne hos Ryan'' sa Natalie medans hon satte på sig en helt vanlig t-shirt. ''okej'' svarade jag kallt och la mig ner i min säng, hon gick ut ur rummet och ett par minuter senare så kom Justin in i rummet. ''Nellie?'' viskade han och såg ner på mig i sängen. Jag flyttade mig närmast väggen och han la sig bredvid. ''hej'' log han när han hade vänt huvudet mot mig. Jag stirrade på honom och log som ett fån, hans hår var en katastrof - det var säkert mitt också - men han var ändå vacker, tänk att det här var sista natten.. vi tillbringade tillsammans. Utan tvekan så kysste jag honom, bara att känna hans varma läppar mot mina var det en underbar känsla och hela jag pirrade. Han la sin hand på min rumpa och flyttade mig närmre, jag drog mig undan hämtade andan och borrade in mitt huvud i hans bröstkorg. ''justin..'' viskade jag medans jag drog mina naglar på hans mage. Han mm:ade lite trött och jag såg upp på honom. ''kommer du.. gå vidare efter mig? Jag menar det är helt okej för mig'' ljög jag - det var fan inte okej för mig, då var jag bara någon tjej han playade - ''jag kommer självklart inte att gå vidare så lätt.. din kärlek har ju fan förtrollat mig. Ser du inte hur kär jag är i dig? Varje sekund jag inte är med dig så.. måste jag det'' sa han och jag log. ''jag trodde du skulle säga att du skulle gå vidare när du kom hem..'' viskade jag och han lyfte upp min haka och kysste mig. ''sluta prata strunt och sov nu'' sa han och jag skrattade och somnade i hans famn.
Nästa dag.
Nu var det dags.. bussen var här och jag skulle precis stiga på när Justin kom fram till mig kramade om mig hårt. Kysste mig ett antal gånger sedan drog han av sig ett halsband och satte på det på mig. ''till dig'' sa han och kysste min panna. Jag kollade på  halsbandet och det var ett hjärta som hade massa diamanter runt. ''åh gud vad fint Justin..'' sa jag och tänkte att jag inte hade något åt honom. ''men jag har inget åt dig'' sa jag och såg ner i marken. ''jag behöver inget'' sa han och kramade om mig hårt. ''kommer sakna dig'' sa han och pressade sina läppar mot mina hårt. När vi sedan avslutade kyssen så öppnade jag min väska och drog fram ett linne där det var ett rosa hjärta på. ''du kan få det.. av mig, så att du inte glömmer mig'' sa jag och gav honom linnet, stängde väskan och la armarna på hans rygg. ''jag kommer aldrig glömma dig'' sa jag och kysste min näsa, jag slöt mina ögon och han kysste mina ögonlock. ''du är det bästa som har hänt mig'' sa jag och öppnade mina ögon, han log mot mig och bussen tutade. ''Kom igen nu!'' skrek han och jag hoppade till. ''en minut bara!'' ropade jag och tog tag i Justins händer såg in han i ögonen han mumlade något och hade gråten i halsen men allt de där försvann när jag kysste honom. ''hejdå'' sa jag och han kramade om mig hårt. Sedan tog jag min väska och gick på bussen, Natalie satt längst fram den här gången och stor böla. Jag satte mig bredvid och la min väska där uppe på en hylla. ''hur är det med dig?'' frågade jag och hon såg på mig med röda ögon. ''ryan'' viskade hon och jag kramade om henne. ''gumman..'' sa jag och kände även mina tårar komma.
Justins perspektiv.
Jag luktade på linnet och en tanke slog mig. Jag hann aldrig säga det! ''Kom nu, Justin vi missar planet'' ropade Kenny men jag ignorerade honom och sprang efter bussen med snabb fart ropade att den skulle stanna och efter ett tag gjorde den det. ''Nellie!'' skrek jag och dörrarna öppnades och hon steg ur den med en förvånad blick. ''Justin?'' sa hon och jag andades ut och in. ''kom igen nu grabben!'' sa busschauffören men jag ignorerade honom och la mina händer på hennes midja förde henne närmare och sa ''det 3 ord jag skulle vilja säga dig som betyder mycket och som jag aldrig sagt till en annan tjej förrut, för ingen har betytt lika mycket som dig..'' hon såg på mig lite undrande och skrattade. ''vart vill du komma?'' frågade hon och jag log lite och andades. ''jag älskar dig'' sa jag och kysste henne men hon besvarade inte kyssen.

Kommentarer
Postat av: Hellen

OMJ, Nerma fett spänande !!! Jag Dööör (nu äre min tur ;)) <33333

2011-02-27 @ 23:46:04
URL: http://heetasteguzzaarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0