Addicted to love - del 5


Jag sprang in på vårt rum och smällde igen dörren, varför ska han vara så jobbig för? Jag hör hur dörren öppnas bakom mig och Natalie rusar in. ''vad hände?'' frågar hon och stänger dörren efter sig. ''du sprang bara'' jag nickade och drog mig i håret. ''asså, jag sa ju.. Justin jag tål inte honom han håller hela tiden på'' viskade jag ''han flörtar hela tiden, jag vill inte ha honom. Har jag inte visat det tydligt eller? Jag har lovat mig själv.. ingen kärlek den här sommarn'' sa jag och satte mig på sängen. ''men.. har du känslor för honom. Eller börjar du få? Men du vill det inte'' frågade hon och jag såg på henne en stund och nickade sedan. ''han är så underbar.. men jag vill inget annat än att fortsätta vara vänner även fast jag håller på att falla mer och mer för honom'' sa jag och andades in och ut för att inte freaka ur. ''men du vet att man inte kan stoppa sina känslor, jag tycket du borde.. liksom chansa på honom'' sa hon och jag suckade och ställde mig upp såg på henne och sa ''du fattar bara inte, det är det jag inte vill!'' jag sprang ut ur rummet och bakom huset satte jag mig och såg ut över ängen. Ville hem, ville till Elina. Hon var den ända som förstod mig, det här gick bara inte. Jag som trodde det här skulle bli kul men se hur det gick? Jag kände hur ögonlocken brände och jag kände hur tårarna kom. Jag försökte hålla tillbaka dom och lyckades. Det började bli mörkt och jag satt fortfarande där. Jag drar knäna upp mot brösten och lägger pannan mot knäna. Plötsligt känner jag hur någon tar tag i min axel och sätter sig ned bredvid mig. Jag kollar upp och ser Justin, great precis den personen jag behövde. Jag ställde mig upp men han drog ner mig igen. Han såg på mig och närmde sig mig, la sin hand på min kind och viskade ''berätta, varför stöter du bort mig.. känner mig lite utanför. Du verkar trivas med Chaz och Ryan men inte med mig, vad gör jag för fel?'' jag såg på han och kände mig lite elak, som utstötte honom sådär. ''förlåt men asså fattar du inte att jag inte är intresserad av dig kan vi inte bara vara vänner?'' sa jag och drog bort hans hand. Han lutade sig mot väggen och sa inget. ''aha'' sa han efter ett tag och kliade sig i håret. ''sanningen är att.. jag vill inte ha kärlek i sommar. Bara en helt vanlig sommar med vänner, okej..?'' sa jag och han ställde sig upp. ''okej, vänner'' sa han och började gå. Okej, nu var han sårad. Jag ställde mig snabbt upp och tog tag i hans hand. ''stanna'' sa jag och han stannade men vände sig inte om. Han stod nu med ryggen vänd mot mig. ''sårade jag dig?'' frågade jag och han stod tyst en stund sedan vände han sig om och såg på mig oskyldigt. ''nej det är lugnt'' sa han och började gå. Nu var han verkligen sårad, stackarn.. tyckte så synd om honom. Jag gick efter honom och han hade händerna i sina byxor och gick med huvudet neråt. Han gick in till sitt rum och smällde igen dörren, jag gick in till vårt rum och Natalie såg sig i spegeln och när hon såg mig log hon. ''förlåt för det där, du gör dina egna beslut'' sa hon och jag nickade och log. ''gör inget'' sa jag och stängde dörren. ''skynda dig, vi ska mötas vid lägerelden.. vi ska bara mysa och prata. Kanskr grilla marshmallows'' sa hon och jag skrattade. ''okej, kommer ner dit om en stund'' sa jag hon sprang ut ur rummet. Jag satte på mig lite parfym, fixade håret och gick längs korridoren. När jag kom fram till killarnas rum knackade jag på och öppnade dörren försiktigt. Jag såg Justin ligga i sängen och såg upp i taket. Jag gick in i rummet och stängde dörren efter mig, han satte sig upp och jag harklade mig. ''vi ska ner till lägerelden, ska du med?'' sa jag och han nickade och ställde sig upp. Jag gick ut och han stängde dörren efter sig.
Vi gick bredvid varandra längs korridoren och ner till lägerelden, jag satte mig bredvid honom och Natalie såg på mig hela tiden. Ryan och hon gosade lite. ''dags för marshmallows'' ropade Tobias och vi hämtade pinnar och la marshmallowsen på pinnarna och grillade dom. Justin ville inte ha utan var nog mest tyst, inte likt han. Jag puttade till han på axeln löst och han vände sig mot mig och skrattade lite. ''ska du ha?'' frågade jag och tog bort min marshmallow från min pinne. Han nickade och jag log ''gapa'' sa jag och han gapade. Jag slängde in den i hans mun och jag träffade! Sedan höll vi på sådär, skojade med varandra. Det slutade med att jag tog Justins keps och sprang runt med den. Han sprang efter mig och skrek, vi var helt galna. Jag sprang ner till vattnet och drog av mig skorna, doppade fötterna och höll kepsen över vattnet. ''jag kommer släppa den'' ropade jag och han skrattade. ''det skulle jag inte tro'' sa han och sprang emot mig. Han sprang med snabb fart så att kom på mig och jag ramlade ner i vattnet. ''Justin'' skrek jag och skrattade. Han gick av mig och sträckte ut handen, jag tog tag i den och drog ner han igen. Kepsen blev trots allt blöt. Vi puttade ner varandra i vattnet och skvätte på varandra. När vi kom upp igen la jag mig ner i sanden och pustade ut. Han la sig ner bredvid och andades tungt. ''det där var kul'' sa jag andfått och han skrattade lite. ''aa'' sa han och vände sitt huvud mot mig. Vi kollade på varandra lite tills jag satte mig upp och såg ut över vattnet. ''bäst att vi går tillbaka..'' mumlade  jag och ställde mig upp tog mina skor och började gå med Justin efter mig. Han kom ikapp mig och log lite mot mig, jag puttade honom och han puttade tillbaka. ''man slår inte tjejer'' sa jag och han skrattade. ''jag slog dig inte, jag puttade dig. En helt annan sak'' sa han och gick närmre mig. ''same shit'' sa jag och vi kom till de andra. Alla tittade på oss och vi skrattade. ''det verkar som.. de hade lite roligt, gå och byt om så berättar jag spökhistorien'' sa Tobias och vi lydde honom, vi gick upp till våra rum bytte om och gick ner igen. Vi satt nu runt lägerelden och jag satt bredvid Justin. Han la sin hand runt min rygg och viskade ''du kan alltid krama mig om du blir rädd'' jag puttade bort honom löst och viskade tillbaka. ''det kommer aldrig hända'' han blinkade åt mig och jag log lite. Spökhistorien var ju inte ens läskig, jag var inte rädd. Efter ett tag så gick vi och la oss och jag somnade på direkten.
Justins perspektiv.
Jag låg i sängen när jag hörde hur någon tassade runt i rummet. Jag gick upp och tände lampan, då såg jag Ryan och han började skratta. ''vart ska du?'' frågade jag nyfiket och han svarade ''Natalie'' ''är du seriös, vi får inte sova med tjejerna?'' sa jag och ställde mig framför dörren. ''skiter väll jag i'' sa han och puttade bort mig. ''följ med mig, du kan sova med.. Nellie?'' sa han och jag tänkte lite på grejen. Hon ville ju vara vänner, men jag ville mer än så. ''visst'' svarade jag och vi släckte ljuset, tittade ifall Chaz märkte något. Han gjorde inte det så vi gick till tjejernas rum. Ryan öppnade dörren försiktigt och smög in, jag gjorde samma sak och letade efter Nellie. ''Justin, hon ligger där nere. Natalie är där uppe'' viskade han och jag gick sakta mot hennes säng medans Ryan klättrade uppför trappan. Jag la mig ner bredvid henne stel och kände mig lite obekväm, gjorde jag rätt nu eller? Hon kommer säkert hata mig efter det här, ''bara vänner'' gick igenom min skalle. Nellie ville inte ha kärlek den här sommaren, undra varför? Var det något som hade hänt eller..? ''Ryan'' viskade jag och han såg ner på mig uppifrån. ''aa'' viskade han till svars. ''jag tror inte det här funkar, hon kommer.. hata mig'' viskade jag och svalde. ''kom igen nu Justin, var inte en sådan fegis'' sa han och la sig ner igen. Jag suckade och vände mig om mot Nellie, hon andades tungt och jag närmde mig henne lite. Plötsligt la hon armen om mig och begravde sitt huvud i min bröstkorg. Jag log och kysste henne på pannan la armen om runt hennes midja och förde henne lite närmare. Hon drog upp sitt ansikte och hennes panna var mot min, jag kunde höra henne andas och det var så skönt att han henne så nära mig, även om hon inte ville det.
Nästa dag när jag vaknade så lyste solstrålarna i mina ögon och jag tittade bort. Jag såg mig omkring och jag var inte alls i mitt rum? Jag såg ner och ser Nellie ligga där i min famn. Då slog det mig, jag och Ryan gick ju hit igår. Eller, han ville och jag följde med. Se vart jag hamnade, i Nellie's säng med henne i min famn. Hon mumlade något och jag blundade och låtsades sova. Jag känner hur hon tar bort sin arm löst och flyttar sig lite innåt. ''vad gör du här?'' viskar hon och jag öppnar mina ögon. Visste inte vad jag skulle säga. Jag satte mig upp och såg på henne och hon på mig förvånat. ''umm..'' sa jag och kom av mig. ''Hur länge har du legat här, och hur kom du in? Vad fan gör du här'' sa hon irriterat. ''Ryan tvinga mig hit..'' skylde jag ifrån mig. ''Så Ryan är också här? Ni vet väll om att ni inte får sova här, jag kommer fan gå och säga och Justin låt mig vara'' sa hon och ställde sig upp. ''förlåt..'' sa jag och ställde mig upp efter henne. Hon klättrade uppför stegen och väckte Natalie och Ryan. De gick ut ur rummet med mig och Nellie efter dom. Jag såg på henne lite oskyldigt men hon tittade inte på mig. Ryan och Natalie gick in hand i hand i matsalen där alla satt medans Nellie gick mot bryggan. ''kommer du?'' sa Chaz och slog mig lätt på axeln. ''snart'' sa jag lågt och han nickade. Jag började gå med långsamma steg mot bryggan där hon satt och såg ut över havet. Jag satte mig bredvid henne och hon suckade ''vad gjorde du i mitt rum?'' frågade hon men jag svarade inte. Hon gick upp och gick in till matsalen. Jag satt där lite till men sedan gick jag också upp och in i matsalen möttes av alla blickar. ''Justin här borta!'' ropade Chaz och jag satte mig vid deras bord. De pratade på om allt möjligt och jag hängde på i konversationen, det gjorde även Nellie också men när jag försökte prata med henne undvek hon mig. När vi var klara gick alla in på sina rum och bytte om till vardagskläder. Jag gick ut och vinden blåste i mitt hår, plötsligt ser jag en grupp tjejer komma skrikandes mot mig. Jag stannar upp och de ber om min autograf, oh nej.. hade inte mamma hållt de här lägret privat. Jag trodde ingen visste vem jag var? ''Justin! OMG kan jag få din autograf?'' frågade en tjej och jag signerade en bild. Sedan tog jag lite bilder och såg Nellie komma ut. Alla tjejer kramade mig och hon ställde sig bredvid mig och såg underligt på tjejerna och sedan på mig. ''visste inte att du hade.. så många tjejer?'' sa hon och skrattade. ''Omg, Justin vem är hon? Din tjej eller'' frågade en tjej och tog bild på henne. Jag rodnade lite lätt och hon tittade frågande på mig,  Ryan Chaz och Natalie kom ut. ''damn..'' sa Ryan och puttade till mig. ''vadå?'' frågade Nellie och då förstod jag att jag var tvungen att berätta. ''du måste..'' nickade Chaz och jag suckade. ''önskar att jag inte behövde'' sa jag och tog tag i Nellies hand drog henne ner till stranden. ''vadå, Justin vad är det?'' frågade hon gång på gång.
Nu hade jag dragit med henne ner till stranden och såg lite plågat på henne. Jag tog tag i hennes händer och hon såg på mig lite obekvämt. ''släpp inte'' bad jag och hon släppte inte. ''det är en sak jag måste berätta..'' sa jag och hon nickade lite förundrande. ''varför var det en massa skrikande tjejer, för det första?'' sa hon och jag skrattade lite lätt men blev helt allvarlig sen. ''vet inte riktigt hur jag ska säga det här men.. jag är en popstjärna och heter Justin Bieber.'' hon såg på mig och dog av garv. ''nu driver du väll med mig?'' sa hon och jag skakade på huvudet. ''jag är helt seriös'' sa jag och satte på en av mina låtar. Hon såg häpet på mig och skakade på huvudet. ''varför har du inte sagt något tidigare?'' sa hon och släppte mina händer. ''jo.. jag trodde du skulle falla för den jag var och inte för mitt kändiskap'' sa jag. ''Va? Tror du jag är så desperat efter att bli känd eller!'' skrek hon och puttade mig. ''du är ju hlet vrickad, du tror att bara för att alla tjejer är kära i dig så kommer jag bli det!'' skrek hon och jag bad henne att lugna ner sig men det blev ännu värre. Hon puttade mig slog mig och var extremt arg. ''förlåt'' sa jag och hon rynkade sina ögonbryn och gav mig en örfil. ''okej.. det där förtjänade jag'' sa jag och smekte min kind. Hon skulle precis sparka mig när jag tog tag i hennes ben och skakade på huvudet. ''det räcker'' viskade jag men hon slet sig loss och skällde ut mig. Jag fick nog tog tag i hennes huvud tittade henne i ögonen och kysste henne..
Jag sprang in på vårt rum och smällde igen dörren, varför ska han vara så jobbig för? Jag hör hur dörren öppnas bakom mig och Natalie rusar in. ''vad hände?'' frågar hon och stänger dörren efter sig. ''du sprang bara'' jag nickade och drog mig i håret. ''asså, jag sa ju.. Justin jag tål inte honom han håller hela tiden på'' viskade jag ''han flörtar hela tiden, jag vill inte ha honom. Har jag inte visat det tydligt eller? Jag har lovat mig själv.. ingen kärlek den här sommarn'' sa jag och satte mig på sängen. ''men.. har du känslor för honom. Eller börjar du få? Men du vill det inte'' frågade hon och jag såg på henne en stund och nickade sedan. ''han är så underbar.. men jag vill inget annat än att fortsätta vara vänner även fast jag håller på att falla mer och mer för honom'' sa jag och andades in och ut för att inte freaka ur. ''men du vet att man inte kan stoppa sina känslor, jag tycket du borde.. liksom chansa på honom'' sa hon och jag suckade och ställde mig upp såg på henne och sa ''du fattar bara inte, det är det jag inte vill!'' jag sprang ut ur rummet och bakom huset satte jag mig och såg ut över ängen. Ville hem, ville till Elina. Hon var den ända som förstod mig, det här gick bara inte. Jag som trodde det här skulle bli kul men se hur det gick? Jag kände hur ögonlocken brände och jag kände hur tårarna kom. Jag försökte hålla tillbaka dom och lyckades. Det började bli mörkt och jag satt fortfarande där. Jag drar knäna upp mot brösten och lägger pannan mot knäna. Plötsligt känner jag hur någon tar tag i min axel och sätter sig ned bredvid mig. Jag kollar upp och ser Justin, great precis den personen jag behövde. Jag ställde mig upp men han drog ner mig igen. Han såg på mig och närmde sig mig, la sin hand på min kind och viskade ''berätta, varför stöter du bort mig.. känner mig lite utanför. Du verkar trivas med Chaz och Ryan men inte med mig, vad gör jag för fel?'' jag såg på han och kände mig lite elak, som utstötte honom sådär. ''förlåt men asså fattar du inte att jag inte är intresserad av dig kan vi inte bara vara vänner?'' sa jag och drog bort hans hand. Han lutade sig mot väggen och sa inget. ''aha'' sa han efter ett tag och kliade sig i håret. ''sanningen är att.. jag vill inte ha kärlek i sommar. Bara en helt vanlig sommar med vänner, okej..?'' sa jag och han ställde sig upp. ''okej, vänner'' sa han och började gå. Okej, nu var han sårad. Jag ställde mig snabbt upp och tog tag i hans hand. ''stanna'' sa jag och han stannade men vände sig inte om. Han stod nu med ryggen vänd mot mig. ''sårade jag dig?'' frågade jag och han stod tyst en stund sedan vände han sig om och såg på mig oskyldigt. ''nej det är lugnt'' sa han och började gå. Nu var han verkligen sårad, stackarn.. tyckte så synd om honom. Jag gick efter honom och han hade händerna i sina byxor och gick med huvudet neråt. Han gick in till sitt rum och smällde igen dörren, jag gick in till vårt rum och Natalie såg sig i spegeln och när hon såg mig log hon. ''förlåt för det där, du gör dina egna beslut'' sa hon och jag nickade och log. ''gör inget'' sa jag och stängde dörren. ''skynda dig, vi ska mötas vid lägerelden.. vi ska bara mysa och prata. Kanskr grilla marshmallows'' sa hon och jag skrattade. ''okej, kommer ner dit om en stund'' sa jag hon sprang ut ur rummet. Jag satte på mig lite parfym, fixade håret och gick längs korridoren. När jag kom fram till killarnas rum knackade jag på och öppnade dörren försiktigt. Jag såg Justin ligga i sängen och såg upp i taket. Jag gick in i rummet och stängde dörren efter mig, han satte sig upp och jag harklade mig. ''vi ska ner till lägerelden, ska du med?'' sa jag och han nickade och ställde sig upp. Jag gick ut och han stängde dörren efter sig.
Vi gick bredvid varandra längs korridoren och ner till lägerelden, jag satte mig bredvid honom och Natalie såg på mig hela tiden. Ryan och hon gosade lite. ''dags för marshmallows'' ropade Tobias och vi hämtade pinnar och la marshmallowsen på pinnarna och grillade dom. Justin ville inte ha utan var nog mest tyst, inte likt han. Jag puttade till han på axeln löst och han vände sig mot mig och skrattade lite. ''ska du ha?'' frågade jag och tog bort min marshmallow från min pinne. Han nickade och jag log ''gapa'' sa jag och han gapade. Jag slängde in den i hans mun och jag träffade! Sedan höll vi på sådär, skojade med varandra. Det slutade med att jag tog Justins keps och sprang runt med den. Han sprang efter mig och skrek, vi var helt galna. Jag sprang ner till vattnet och drog av mig skorna, doppade fötterna och höll kepsen över vattnet. ''jag kommer släppa den'' ropade jag och han skrattade. ''det skulle jag inte tro'' sa han och sprang emot mig. Han sprang med snabb fart så att kom på mig och jag ramlade ner i vattnet. ''Justin'' skrek jag och skrattade. Han gick av mig och sträckte ut handen, jag tog tag i den och drog ner han igen. Kepsen blev trots allt blöt. Vi puttade ner varandra i vattnet och skvätte på varandra. När vi kom upp igen la jag mig ner i sanden och pustade ut. Han la sig ner bredvid och andades tungt. ''det där var kul'' sa jag andfått och han skrattade lite. ''aa'' sa han och vände sitt huvud mot mig. Vi kollade på varandra lite tills jag satte mig upp och såg ut över vattnet. ''bäst att vi går tillbaka..'' mumlade  jag och ställde mig upp tog mina skor och började gå med Justin efter mig. Han kom ikapp mig och log lite mot mig, jag puttade honom och han puttade tillbaka. ''man slår inte tjejer'' sa jag och han skrattade. ''jag slog dig inte, jag puttade dig. En helt annan sak'' sa han och gick närmre mig. ''same shit'' sa jag och vi kom till de andra. Alla tittade på oss och vi skrattade. ''det verkar som.. de hade lite roligt, gå och byt om så berättar jag spökhistorien'' sa Tobias och vi lydde honom, vi gick upp till våra rum bytte om och gick ner igen. Vi satt nu runt lägerelden och jag satt bredvid Justin. Han la sin hand runt min rygg och viskade ''du kan alltid krama mig om du blir rädd'' jag puttade bort honom löst och viskade tillbaka. ''det kommer aldrig hända'' han blinkade åt mig och jag log lite. Spökhistorien var ju inte ens läskig, jag var inte rädd. Efter ett tag så gick vi och la oss och jag somnade på direkten.
Justins perspektiv.
Jag låg i sängen när jag hörde hur någon tassade runt i rummet. Jag gick upp och tände lampan, då såg jag Ryan och han började skratta. ''vart ska du?'' frågade jag nyfiket och han svarade ''Natalie'' ''är du seriös, vi får inte sova med tjejerna?'' sa jag och ställde mig framför dörren. ''skiter väll jag i'' sa han och puttade bort mig. ''följ med mig, du kan sova med.. Nellie?'' sa han och jag tänkte lite på grejen. Hon ville ju vara vänner, men jag ville mer än så. ''visst'' svarade jag och vi släckte ljuset, tittade ifall Chaz märkte något. Han gjorde inte det så vi gick till tjejernas rum. Ryan öppnade dörren försiktigt och smög in, jag gjorde samma sak och letade efter Nellie. ''Justin, hon ligger där nere. Natalie är där uppe'' viskade han och jag gick sakta mot hennes säng medans Ryan klättrade uppför trappan. Jag la mig ner bredvid henne stel och kände mig lite obekväm, gjorde jag rätt nu eller? Hon kommer säkert hata mig efter det här, ''bara vänner'' gick igenom min skalle. Nellie ville inte ha kärlek den här sommaren, undra varför? Var det något som hade hänt eller..? ''Ryan'' viskade jag och han såg ner på mig uppifrån. ''aa'' viskade han till svars. ''jag tror inte det här funkar, hon kommer.. hata mig'' viskade jag och svalde. ''kom igen nu Justin, var inte en sådan fegis'' sa han och la sig ner igen. Jag suckade och vände mig om mot Nellie, hon andades tungt och jag närmde mig henne lite. Plötsligt la hon armen om mig och begravde sitt huvud i min bröstkorg. Jag log och kysste henne på pannan la armen om runt hennes midja och förde henne lite närmare. Hon drog upp sitt ansikte och hennes panna var mot min, jag kunde höra henne andas och det var så skönt att han henne så nära mig, även om hon inte ville det.
Nästa dag när jag vaknade så lyste solstrålarna i mina ögon och jag tittade bort. Jag såg mig omkring och jag var inte alls i mitt rum? Jag såg ner och ser Nellie ligga där i min famn. Då slog det mig, jag och Ryan gick ju hit igår. Eller, han ville och jag följde med. Se vart jag hamnade, i Nellie's säng med henne i min famn. Hon mumlade något och jag blundade och låtsades sova. Jag känner hur hon tar bort sin arm löst och flyttar sig lite innåt. ''vad gör du här?'' viskar hon och jag öppnar mina ögon. Visste inte vad jag skulle säga. Jag satte mig upp och såg på henne och hon på mig förvånat. ''umm..'' sa jag och kom av mig. ''Hur länge har du legat här, och hur kom du in? Vad fan gör du här'' sa hon irriterat. ''Ryan tvinga mig hit..'' skylde jag ifrån mig. ''Så Ryan är också här? Ni vet väll om att ni inte får sova här, jag kommer fan gå och säga och Justin låt mig vara'' sa hon och ställde sig upp. ''förlåt..'' sa jag och ställde mig upp efter henne. Hon klättrade uppför stegen och väckte Natalie och Ryan. De gick ut ur rummet med mig och Nellie efter dom. Jag såg på henne lite oskyldigt men hon tittade inte på mig. Ryan och Natalie gick in hand i hand i matsalen där alla satt medans Nellie gick mot bryggan. ''kommer du?'' sa Chaz och slog mig lätt på axeln. ''snart'' sa jag lågt och han nickade. Jag började gå med långsamma steg mot bryggan där hon satt och såg ut över havet. Jag satte mig bredvid henne och hon suckade ''vad gjorde du i mitt rum?'' frågade hon men jag svarade inte. Hon gick upp och gick in till matsalen. Jag satt där lite till men sedan gick jag också upp och in i matsalen möttes av alla blickar. ''Justin här borta!'' ropade Chaz och jag satte mig vid deras bord. De pratade på om allt möjligt och jag hängde på i konversationen, det gjorde även Nellie också men när jag försökte prata med henne undvek hon mig. När vi var klara gick alla in på sina rum och bytte om till vardagskläder. Jag gick ut och vinden blåste i mitt hår, plötsligt ser jag en grupp tjejer komma skrikandes mot mig. Jag stannar upp och de ber om min autograf, oh nej.. hade inte mamma hållt de här lägret privat. Jag trodde ingen visste vem jag var? ''Justin! OMG kan jag få din autograf?'' frågade en tjej och jag signerade en bild. Sedan tog jag lite bilder och såg Nellie komma ut. Alla tjejer kramade mig och hon ställde sig bredvid mig och såg underligt på tjejerna och sedan på mig. ''visste inte att du hade.. så många tjejer?'' sa hon och skrattade. ''Omg, Justin vem är hon? Din tjej eller'' frågade en tjej och tog bild på henne. Jag rodnade lite lätt och hon tittade frågande på mig,  Ryan Chaz och Natalie kom ut. ''damn..'' sa Ryan och puttade till mig. ''vadå?'' frågade Nellie och då förstod jag att jag var tvungen att berätta. ''du måste..'' nickade Chaz och jag suckade. ''önskar att jag inte behövde'' sa jag och tog tag i Nellies hand drog henne ner till stranden. ''vadå, Justin vad är det?'' frågade hon gång på gång.
Nu hade jag dragit med henne ner till stranden och såg lite plågat på henne. Jag tog tag i hennes händer och hon såg på mig lite obekvämt. ''släpp inte'' bad jag och hon släppte inte. ''det är en sak jag måste berätta..'' sa jag och hon nickade lite förundrande. ''varför var det en massa skrikande tjejer, för det första?'' sa hon och jag skrattade lite lätt men blev helt allvarlig sen. ''vet inte riktigt hur jag ska säga det här men.. jag är en popstjärna och heter Justin Bieber.'' hon såg på mig och dog av garv. ''nu driver du väll med mig?'' sa hon och jag skakade på huvudet. ''jag är helt seriös'' sa jag och satte på en av mina låtar. Hon såg häpet på mig och skakade på huvudet. ''varför har du inte sagt något tidigare?'' sa hon och släppte mina händer. ''jo.. jag trodde du skulle falla för den jag var och inte för mitt kändiskap'' sa jag. ''Va? Tror du jag är så desperat efter att bli känd eller!'' skrek hon och puttade mig. ''du är ju hlet vrickad, du tror att bara för att alla tjejer är kära i dig så kommer jag bli det!'' skrek hon och jag bad henne att lugna ner sig men det blev ännu värre. Hon puttade mig slog mig och var extremt arg. ''förlåt'' sa jag och hon rynkade sina ögonbryn och gav mig en örfil. ''okej.. det där förtjänade jag'' sa jag och smekte min kind. Hon skulle precis sparka mig när jag tog tag i hennes ben och skakade på huvudet. ''det räcker'' viskade jag men hon slet sig loss och skällde ut mig. Jag fick nog, ställde mig framför henne tog tag i hennes huvud och kysste henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0