Addicted to love - del 36


''du är också min värld..'' sa hon och kysste min hand.
''vem älskar du?'' skrattade jag och hon skrattade också.
''hmm.. jag vet inte'' log hon och jag harklade mig.
''dig såklart!'' sa hon och jag kramade henne hårdare.
''Vi ska dra nu! Skynda er, det börjar regna!'' ropade min mamma och vi gick upp tog varandra i handen och gick sakta mot de andra.
''sniglar...'' suckade Scooter och det började att dutta lite regn.
''äsch, det är bara lite regn. Fan, man känner ju det inte ens'' log Nellie och jag nickade, vi gick sakta efter de andra.
Men efter hon hade sagt det så åskade det och spöregn föll ner, Nellie skrek och jag skrattade.
''Nej! Fyfan mitt hår!'' skrek hon och jag skrattade fortfarande.
''kom älskling!'' sa jag och bar upp henne, hon la armarna om min hals och log stort. Jag sprang med tunga steg genom sanden och vi hoppade in i bilen.
Sedan såg vi på varandra och började as-garva.
''jag sa ju att ni skulle skynda er!'' sa mamma strängt och såg på mig, sedan på Nellie.
''äsch... vi visste väll inte att det skulle regna'' sa Nellie och jag nickade.
''ungdomar nu för tiden, var inte du så Pattie?'' sa Scooter och Pattie skrattade.
''jojo, gamla tider det...'' suckade hon lyckligt och log stort.
''Ska du med på konserten imorgon?'' frågade jag Nellie.
Hon log stort.
''ja, om du vill det så..'' svarade hon och jag log.
Hon skulle få en rejäl överraskning.
När vi kom fram till hotellet så bytte jag om, la mig ned i sängen med datan i knät twittrade lite, lyssnade på musik sjöng och sjöng med.
Jag sjöng teach me how to dougie när Nellie kom in en glass i handen.
Hon satte sig ned bredvid mig och jag såg på hennes glass, slickade mig om läpparna.
''vill du ha?'' frågade hon och räckte glassen till min mun, jag skulle precis slicka på den när hon drog tillbaka glassen.
''nä! Du får inte!'' skrattade hon och jag gjorde en ledsen min.
''blev bieber ledsen nu då? aaww..'' sa hon och drog i min kind.
''får jag smaka?'' frågade jag, la datorn på sängen och flyttade mig närmre henne.
Hon skakade på huvudet.
''bara om du ger mig en kyss'' log hon och jag nickade.
''med nöje'' svarade jag.
Sedan la jag min hand runt hennes nacke och kysste henne mjukt, när jag öppnade mina ögon så kletade hon glass på min näsa.
''men vafan?!'' sa jag och hon slickade mig på näsan.
''tyst du... jag slickade dig ren.'' log hon och jag skrattade lågt.
''låt mig smaka nu'' sa jag och la händerna runt hennes midja.
''är rädd för dina baciller...'' skrattade hon och jag suckade.
''men kom igen!'' log jag och hon skakade bara på huvudet.
''äsch, glöm det...'' sa jag och tog bort mina händer från henne sedan gick jag upp från sängen och in till köket.
''Nej! Stoppa honom!!!''' skrek Nellie och jag skyndade mig över till kylskåpet.
Alla tittade frågande på oss.
''Ta inte en glass! Slutaaaaa'' skrattade hon, men jag öppnade kylskåpet och skulle precis ta en glass när hon drog bort min hand, stängde kylskåpet och ställde sig framför det.
''flytta på dig nudå!'' sa jag irriterat medans jag garvade.
Hon vägrade.
Jag började kittla henne och hon satte sig ned på marken, jag puttade undan henne öppnade kylskåpet och tog en glass.
''Ha! jag fick en glass'' lipade jag åt henne och hon skrattade.
''jaja... du vann'' suckade hon och log mot mig.
Jag log nöjt tillbaka och slickade på min glass, fan.. den var inte så god som jag trodde.
Så jag slängde den i papperskorgen och gick tillbaka mot rummet, stängde dörren efter mig och sen såg jag att hon höll på med min dator.
Jag satte mig bredvid henne och såg att hon kollade runt på min twitter.
''får jag skriva ett inlägg?'' frågade hon men jag bara skakade på huvudet.
''varför inte?'' frågade hon och rynkade sin panna.
Jag tog datorn ifrån henne och hon blev sur, så hon gick ut på balkongen istället.
Jag följde några fans, de hade twittrat en massa gulliga saker och jag bara log hela tiden.
Men iallafall så twittrade jag
Reading all your beautiful words. Thank U, it really wearms me. Love all of u

Sedan så stängde jag ner datorn, gick in i badrummet, drog av mig kläderna och tog en varm dusch.
Jag kom ut med en handduk runt midjan och gick till balkongen, Nellie satt där på stolen och såg ut över himmlen.
''är du sur?'' frågade jag, men hon svarade inte.
Blev lite irriterad faktiskt.
''ingen anledning över att vara sur så.. whatever'' sa jag och ruffsade till mitt hår.
Sedan så gick jag in till badrummet igen fönade mitt hår, drog på mig kalsonger och basketshorts.
''mamma, har du lagat något?'' frågade jag medans jag såg på henne.
Hon nickade.
''nja.. jag har inte lagat, utan Kenny har'' sa hon och tog fram maten, jag nickade satte mig ner och hon strök mig över håret.
''ska nellie också äta?'' frågade hon och jag ryckte på axlarna.
''gå och fråga henne'' sa hon och jag suckade, reste mig upp och gick till balkongen igen där hon satt med min gitarr och spelade.
Jag stod i dörröppningen och hörde på hur spelade.
''ska du äta?'' frågade jag och hon ryckte till snabbt. Ställde ner gitarren och såg på mig. ''mamma undrar..''
Hon nickade, ställde sig upp och gick förbi mig, jag gick ifatt henne och la armen om hennes midja.
Hon la sin arm om min rygg och jag såg ner på henne.
''är det lugnt nu?'' frågade jag henne och hon såg på mig, sedan så kysste hon mig.
Vi satte oss och åt i lugn och ro, vi snackade inte eller så, utan bara åt vår mat.
Hon blev klar innan mig och gick in i rummet.
Jag åt upp och gick in efter henne.
Hon låg i sängen på sned, hade min t-shirt på sig och såg bara rakt fram.
Jag gick sakta till sängen och la mig ned försiktigt bredvid henne, la min arm om henne och andades mot hennes hals.
''vad är det som tynger dig? berätta...'' viskade jag och kysste hennes öra.
Hon suckade, vred på sig lite och andades.
''vad är det du tänker på?'' frågade jag.
''första gången jag träffade dig. När du träffade mig i huvudet...'' sa hon och jag skrattade lågt.
''tur för dig att jag gjorde det, annars hade vi aldrig träffats'' sa jag och hon sammanflätade våra fingrar.
''ibland känns det som om jag inte känner den Justin jag lärde känna för 1 år sen, den som var så söt, så försiktig, så liten. Jag saknar den Justin som fan, önskar han fans hos mig just nu...'' sa hon och jag hörde på hennes röst att den sprack, hon skulle falla ner i tårar.

VAD TYCKER NI? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbrra

2011-04-21 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0