Addicted to love - del 34

Idag skulle vi åka till den sista konserten, sen var Justin ledig i 6 månader.
Han skulle bara vara min, min, min.
''taggad för den sista konserten?'' frågade jag Justin han nickade och jag började massera hans axlar.
''ska bli kul.. kommer ihåg första, jag var lite nervös. Men nu är jag inte det för att det har ju gått så bra på alla andra konserter'' svarade han och jag nickade.
Sedan la jag armarna om honom bakifrån och kysste hans nacke.
''justin, nellie... vi ska dra nu. Till flygplatsen'' sa Pattie och Justin suckade.
''okej... vi kommer'' sedan så tog vi våra väskor, gick ut ur bussen och såg på den.
''kommer sakna bussen'' skrattade jag och Justin la armen om mig.
''jag med'' sa han och såg på bussen med ett leénde.
Kenny kom och la armen om mig också.
''jag också'' sa han och Justin såg på honom.
''vem frågade dig?'' sa han och släppte mig, sedan boxade han Kenny.
Kenny bara skrattade och lyfte upp Justin, jag skrattade och vi började gå.
Justin fick bäras av Kenny hela vägen.
Jag skrattade hela tiden och Justin blev lite sur.
''sluta skratta!'' sa han och gorde en ledsen min.
''det.. det är bara så roligt!'' sa jag och försökte hålla mig.
Justin viskade någonting till Kenny och han harklade sig.
''hmm.. okej, Justin du får gå ner nu.''
Justin log och sprang fram och kramade mig.
Jag kramade honom tillbaks och stod med ryggen mot Kenny.
''du vet att jag älskar dig.. men, nu är det dags för hämnd!'' sa han och jag kände att någon lyfte upp mig.
''neeeeeeeeeeeeej!'' skrek jag och Justin skrattade.
''vem är det som skrattar nu då!'' sa han och jag lipade åt honom.
''släpp mig!'' bad jag och Kenny lydde mig.
''Hahah, visst var det kul?'' frågade Justin mig och jag rynkade mina ögonbryn.
''nej det var det inte!'' sa jag irriterat och var sur på honom.
''nu förstår du hur det känns!'' skrattade han och jag lipade åt honom, han la armarna om mig och kysste min panna.
''det räcker Justin! Vill du att jag ska dumpa dig eller?!'' sa jag och var 'låtsas-sur' på honom. Jag försökte att hålla mig för skratt när jag såg hans min.
Jag slet mig ur hans grepp och log åt mig själv, men jag var tvungen att bita mig i läppen när han kom fram till mig och bad om förlåtelse.
''snälla, förlåt, förlåt, förlåt!'' sa han och jag himlade med ögonen och la armana i kors.
''justin... jag tror inte att det här funkar. Att vi funkar... du och jag, det liksom...'' sa jag och tog ett djupt andetag.
''va? vad menar du?! Vi är perfekta du och jag!'' sa han panikslaget och skakade om mig.
Jag suckade överdrivet.
''det är slut... förlåt'' sa jag och han andades tyngre.
''va?! vad menar du.. nej.. det kan inte vara slut, nellie!'' skrek han och jag skrattade.
Han såg snopen ut.
''tror du verkligen att jag skulle lämna dig, aldrig! älskar dig för mycket'' sa jag och la armarna om hans hals.
''jag trodde väll.. fan vad du skrämde mig, jag trodde serriöst att det var över.'' sa han och pussade mig lätt över läpparna och skrattade lågt och gnuggade våra näsor intill varandra.
''fyfan vad jag är kär!'' skrattade Justin och lyfte upp mig.
''jag med!'' skrek jag och kysste Justin, han log igenom hela kyssen och ställde ner mig igen.
''ska vi gå då?'' frågade jag honom och han tog sin väska och nickade.
''japp!'' sa han och vi började gå.
''vi får inte ha någon närkontakt... på flygplatsen, ingenting alls'' suckade jag och Justin nickade.
''kommer sakna dig...'' sa han och jag nickade.
'jag med...'' suckade jag. ''även om vi bara är ifrån varandra i 5 timmar, tror jag''
''justin när ska vi komma ut? Jag börjar bli lite irriterad på det här!'' sa jag och han ryckte på axlarna.
''inte än...'' suckade han och jag nickade.
''när än du är redo, är jag redo.'' sa jag och tog hans hand snabbt.
Han klämde den och gjorde en luft puss till mig, jag log och släppte hans hand snabbt innan papparazzirna kom.
Efter en kvart så gick vi in i flygplanet.
Jag och Justin satt inte bredvid varandra, för att Ryan ville sitta bredvid Justin för en gångs skull.
Jag satt bredvid någon främling.
Men jag och Justin smsade ändå.
''vad gör du? ;)'' skrev han och jag log.
''inget.. uttråkad.. :(''
''du jag tror jag glömde min i-pod hos dig.. kom till toaletten. ;)''
Han skre okej, och 5 min senare så var vi båda inne i toaletten.
Det var väll trångt men ändå jag var med killen jag älskade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-19 @ 17:02:35
Postat av: Maddis

braa

2011-04-19 @ 17:54:53
Postat av: Hellen

SKITBRA ! <3333

2011-04-19 @ 19:44:04
URL: http://heetasteguzzaarna.blogg.se/
Postat av: Moa

Bäst!! <33333

2011-04-19 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0