Addicted to love - del 30

I need you like a heart needs a beat
Jag gick ut, vart jag gick visste jag inte.
Jag gick förbi en massa affärer och såg en massa jag ville köpa, synd att jag inte tog med plånboken..
Hade inte Tyska mynt eller sedlar heller, fan också. 
Tänkte jag medans jag gick i min långsamma takt och såg ut över staden, vi var i Berlin.
Jag tror jag promenerade ganska långt för det började bli mörkt och jag hade ingen aning om vart jag var.
Min mobil vibbrerade, jag drog upp den ur fickan och tittade på displayen. Justin, efter ungefär 3 vibbrationer svarade jag.
''ja?'' sa jag och höll för ena örat, det var någon parad som var här nu. Och jag kunde nästan inte höra vad Justin sa.
''vänta'' sa jag och gick in i en blomsteraffär.
''hallå, nellie, nellie..?'' sa Justin oroligt.
''ja, det är jag.. det var bara lite högljutt i bakgrunden. Vad är det?'' sa jag och vände mig om, där stod en kvinna med en svart T-shirt och ett par blommor i handen. Jag log mot henne och pekade på telefonen, sedan på paraden hon nickade och jag fortsatte.
''ja och asså..'' fortsatte han och jag var tvungen att avbryta.
''vad var det du sa? Ta om det från början''
''Lyssnar du inte! Är du döv eller någonting?!'' sa Justin irriterat och jag himlade med ögonen.
''Men jag lyssnar! Fan ringer du för?!'' jag skrek nästan, men var tvungen att hålla min röst dämpat för att kvinnan kanske skickar ut mig.
''chilla, var inte arg! Ville bara se vart du var, du är ju mitt i en stad, ett främmande land, vet du ens vart du är?'' frågade han och jag såg ut från fönstret. 
''eh.. nej'' suckade jag och Justin harklade sig.
''nej, juste. Jag kommer och hämtar dig, vart är du?'' sa han och jag rynkade på ögonbrynen.
''det är det jag inte vet idiot.. och kom inte och hämta mig, jag klarar mig'' sa jag och lät lite övertygande.
''sluta nu, var inte sådan.'' suckade han irriterat.
''hurdan?'' retades jag.
''äsch, säg vart du befinner dig nu!'' sa han strängt.
''gå och dö'' sa jag och la på, sedan stängde jag av min mobil och gick ut ur blomster affären. 
Jag stod och såg på paraden, det var ganska fint.
Jag såg på den stora klockan och rös till.
Klockan var 9, och jag frös.
1 timme senare.
Jag ville ringa Justin, jag ville till honom.. NU!
Så jag satte på telefonen och gick in till mina kontakter, sedan hittade jag Justin och ringde upp honom.
Han svarade snabbt, som om han väntade på att jag skulle ringa.
''VART ÄR DU?! SNÄLLA, JAG ÄR SÅ JÄVLA OROLIG, RÄDD, ÄLSKLING...'' skrek han i örat på mig och jag snyftade, det var kallt, jag var ensam, mitt ute i ingenstans. 
Dels var det mitt fel men det var ju Justin som gjorde allting.
''j..justin kan du komma och hämta mig? jag fryser och jag saknar dig...'' snyftadade jag och sedan huttrade jag, det var verkligen kallt och jag hade bara en tunn kofta på mig och ett linne under. 
Benen var kalla, men jag frös inte lika mycket där.
''nellie, håll ut.. jag kommer. Men vet du vart du är någonstans beskriv stället så kommer jag'' sa han och jag beskrev blomsteraffären som hade stängts.
''jag är där... sitter på trottoaren, snälla kom jag är så jävla rädd. Någon kommer komma och ta mig!'' grät jag och Justin hyssjade mig. 
''vi är påväg nu, vi frågade någon på hotellet och de visste exakt vart de låg. Vi kommer om en stund.. älskling håll ut. Jag ska rädda dig'' var det sista han sa innan han la på.
Jag satt där lutade mot affärens dörr och såg mig omkring, det var så läskigt, tänk om någon kom och tog mig. 
Just då i den stunden så gick det en man med svart kappa förbi mig, han slängde en hastig blick på mig och skrattade. Mitt hjärta stannade. Men sedan så gick han, jag grät och torkade mina tårar mend et hjälpte inte.
Har nog aldrig varit såhär rädd förut.
Ska aldrig gå ut själv, i en främmande stad.
Aldrig bråka med Justin om en liten sak.
Aldrig vara svartsjuk, för det var du det jag var.. tror jag.
Mitt i mitt tänkande så stannar en svart bil vid affären och jag bet ihop, bäst att vara tyst.
Personen som kommer ut ur bilen är ingen mindre än Justin, jag gråter och ställer mig upp. 
HAn får syn på mig och springer till mig, jag hoppar in i hans famn och fortsätter att stor-böla.
Vad löjlig jag var.. men, jag var så jävla rädd innan och nu var jag lättad.
''förlåt justin, jag ska aldrig aldrig mer göra sådär.. ska aldrig springa ifrån dig, älskar dig, har saknat dig.. åh!'' sa jag i hans hår och han kramade mig ännu hårdare.
''jag har varit så jävla orolig, fan trodde jag hade förlorat dig!'' sa han och vi släppte varandra, jag såg att han grät.
Jag kramade om honom igen och kysste hans hals, hans mun, hans näsa, hans ögonlock. Hela han.
Ska aldrig göra så igen.
Jag darrade i mina ben och Justin lyfte upp mig, sedan bar han mig till bilen och de som satt i bilen var Kenny och Ryan, och den där killen som hade visat vägen.
Vi gick in i bilen och Justin satte mig närmast fönstret. Sedan satte han sig i mitten.
Jag knäppte aldrig mig utan la mitt huvud på hans knä, tog hans hand och pussade den flera gånger om.
''förlåt, förlåt, förlåt, förlåt.. aldrig mer..'' mumlade jag mellan pussarna och Justin böjde sig ner kysste mitt hår och höll om mig, jag vände på mitt huvud, och han satte sig upp normalt igen.
Men jag fick inte nog, jag drog ner hans huvud och kysste honom.
Han log medans vi kysstes.
Och vi kysste länge, men sedan var jag tvungen att dra mig undan och hämta andan.
Han pussade mina läppar och jag fnissade lågt.
''jag älskar dig'' log han.
''älskar dig med'' sa jag och smekte hans kind, sedan vände jag på huvudet och små log.
När vi kom fram till hotellet så sveptes jag av kramar, mest Patties.
''Gumman jag har varit så orolig! Trodde jag hade förlorat dig!'' sa hon och hon fick tårar i ögonen.
''gråt inte...'' sa jag och kände att jag var påväg att börja gråta igen.
''du är som min dotter, min aldelles egna.. dotter'' sa hon och pussade min kind.
Jag log och blinkade bort mina tårar.
''du är som min andra mamma.. du bryr dig, och jag älskar dig Pattie'' sa jag och hon nickade, sedan kramades vi igen och Justin kom.
''fan.. asså jag hade trott att jag hade förlorat dig. Skulle ta livet av mig om det vore så, vill inte förlora min prinsessa...'' sa Justin, la armarna om mig och lutade sitt huvud mot min axel.
Pattie rynkade sin panna.
''det skulle du inte alls gjort, Nellie skulle nog velat att du levt'' sa Pattie, klappade mig på axeln sedan så gick hon över till de andra.
Vi var alla inne i Pattie och Justins rum.
När Pattie hade gått så kysste Justin mig på halsen och jag log.
Vände mig om och la mina händer runt hans hals, såg in i hans vackra underbara, ögon.
Jag kände mig trygg hos Justin, hans kyssar gjorde mig aldelles varm.
När han pratade så bankade mitt hjärta snabbare, bara av att höra honom.
Hans skratt, hans speciella hår, hur han går, hans gulliga lilla näsa.
Jag log hela tiden och Justin smekte min midja.
Den här killen älskade jag verkligen, skulle aldrig släppa taget om honom.
Han fick aldrig lämna mig, för då skulle jag vara olycklig.
Och om jag lämnade honom så skulle han vara olycklig.
I den stunden så insåg jag att jag inte hade någonting att oroa mig för.
Justin ville inte ha Jasmine, han hade gång på gång sagt att det var jag.
Att jag var den enda, men inte försen i den här stunden så inser jag det.
Jag och Justin mot allihoppa, mot hela världen.
Jag, Justin och Jasmine stod vid ett bord och pratade.
Eller de pratade, om någonting jag inte förstod.
Jag var borta.
Jag blev distraherad av Justin, han skrattade och log.
Hans perfekta leénde gjorde mig knäsvag..
Men jag blev tillbakadragen, var tillbaka i verkligheten igen.
Borta från mitt drömmande.
Jag sneglade på min mobil och klockan var nästan tolv, Justin hade en konsert och behövde sova och jag var trött.
''jag ska nog... gå och lägga mig.'' sa jag och log mot båda två.
''okej.. jag ska nog också det. Har en massa saker att göra imorgon'' sa Justin och Jasmine nickade besviket.
Jag måste reda ut det här med henne.
Jag gick ut från rummet och Justin följde efter mig.
''jag sover hos dig inatt!'' sa han och kollade bak, ifall hans mamma eller någon annan såg något.
Jag fnissade och sträckte ut min hand, han tog den och vi gick in till vårt hotellrum.
Jag öppnade mitt rum och tände ljuset.
Justin satte sig på sängen och bara såg på mig.
''jag ska byta om, kommer snart'' sa jag och tog min pyjamas, sedan gick jag in i badrummet och bytte om.
Justins perspektiv.
Jag drog av mig mina byxor, kofta och tröja, och halsband jag slängde det på golvet och gäspade.
''Justin? ska du låna en tandborste, du kan ju inte gå och hämta din!'' ropade Nellie från toaletten, jag reste mig upp och gick till toaletten knackade på och hon öppnade.
När hon såg mig så formades hennes mun som ett O.
Jag log.
''gillar du det du ser?'' sa jag och blinkade jag med ögat.
Hon skrattade.
''älskar det!'' sa hon och la tandkräm på tandborsten, och började borsta.
Jag gjorde detsamma och vi skrattade åt varandra.
Jag var verkligen kär.
''Luktar min andedräkt bra?'' frågade jag och andades på henne, hon skrattade.
''jag känner inget..'' sa hon och jag suckade.
''det finns bara ett sätt..'' sa hon retsamt och la en hand runt min hals den andra på min mage.
Sedan kysste hon mig.
''är det bra?'' log jag och hon nickade.
Sedan sänkte hon sin blick till min mage och log.
''du har ju ett litet sex-pack, hot..'' sa hon och gick till sängen.
Jag bet mig i läppen, släckte ljuset och gick tillbaka till sängen.
Vi kramades och hon kysste mitt nyckelben, jag log och smekte hennes hår.
''det är dig jag andas för..'' viskade hon och höjde sin blick till mig, jag smekte hennes kind och log.
''jag behöver dig som ett hjärtslag...'' viskade jag och hon kysste mig.
Det var tyst och det sista jag hörde innan jag somnade var hennes tunga trygga andetag.

Ni har ju fått så korta på sistonde, så här kommer en lång.. ;) 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maddis

AS BRA!! <33

MER A :D

du äger:D

2011-04-12 @ 22:00:30
Postat av: Moa

Vrf är du så duktig på att skivar noveller gumman? :) <33

2011-04-15 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0