Addicted to love - del 27

(föreställ han utan tröja, dårå..)
Vi gick ut där alla var och jag träffade b.la Sean!
''Hey!'' log jag och vi skakade hand, sedan tog jag Nellies hand igen.
''Justin, vem är din Shawty?'' sa han och sneglade på Nellie. Jag log och hon rodnade.
''aw, rodna inte..'' sa jag och kysste henne på kinden, då hon rodnade ännu mer.
''det här är Nellie, Nellie det här är Sean'' presenterade jag och Nellie skrattade.
''tror du inet jag vet vem Sean är?!'' log hon och jag kände att jag lät lite dum..
När Alfredo ropade på Nellie om något så passade jag på att berätta till alla om vad vi skulle göra.
Klockan var nu halv tio på kvällen och vi alla hade vattenpistoler och sköt på varandra, det var bara Nellie som inte visste. Hon var påväg hit, mamma hade skickat henne. Jag gömde mig bakom en stub (elr vad man nu ska kalla det för) - och väntade otåligt.
Nellies perspektiv.
Pattie sa att jag skulle leta efter Justin, så jag gjorde det runt konsert byggnaden.
Jag hörde massa skrik och skratt inte så långt ifrån och såg mig omkring.
Plötsligt känner jag hur det blir blött innanför min tröja och jag skriker, och ser upp.
Där står Justin med en vattenpistol i handen och stor som ett fån och garvar ihjäl sig.
''fan.. jag som har vit tröja!'' stönade jag och han harklade sig.
''varför tror du jag gjorde det?'' blinkade han och log, jag kollade ner och såg att man såg min BH.
''din snuskiga typ!'' skrattade jag och Sean kom springandes bakom mig och kastade en vattenpistol till mig.
''it's on bieber, nu ska du få!'' log jag och Justin sprang. Jag sprang efter honom och vi sprutade på varandra, skrämde varandra och skrattade mycket.
Jag har aldrig haft så kul tror jag, vi umgicks allihoppa och hade roligt.
''Vit tröja, vit tröja, vit tröja!'' retades Justin och jag hade äntligen fångat honom och draget ner honom på gräsmattan, vi flämtade båda två högt och såg varandra i ögonen.
Han var så sexig.. i blött hår och han hade ingen tröja, vilket var mer upphetsande.
''fick dig'' sa jag och bet mig i läppen, nu skulle jag reta honom. Jag böjde mig ner och kysste hans hals, han stönade lågt och jag reste mig upp fort, och sprutade vatten på honom.
Han skrek och skrattade på samma gång och jag skrattade, jag märkte inte hur fult jag skrattade och bara fortsatte.
''fan vad fint skratt du har!'' sa Justin och jag gjorde en ledsen min.
''reta inte skrattet, det kommer ibland..'' sa jag och Justin, la armen om mig.
''damn.. vad blöt du är'' sa han och jag såg ned på min tröja, japps. Min BH. syntes mycket..
''svart spetsbehå till en vit tröja?'' log Justin och såg ner, jag drog bort hans hand och puttade bort hans huvud.
Nu var han bara äcklig, kunde han inte sluta stirra?
''förlåt..'' skrattade han och la sina händer runt min mage.
''du är bara så jävla snygg, får man inte kolla på dina bröst eller?'' sa han och jag vände mig om och skakade på huvudet.
''det är obekvämt, så sluta titta.'' sa jag och han svarade inte mer på det.
Vi gick in i bussen och jag gick in i duschen, duschade av mig allt svett, gräs och en massa andra saker som var äckligt.
När jag kom ut ur duschen hade jag en handduck om min kropp.
Jag gick in i mitt rum där Justin väntade, han verkade lite ledsen.
''hej..'' sa han och ställde sig upp. Jag log.
''hej, vad gör du här?'' frågade jag samtidigt som jag höll handduken uppe, för jag kände att den höll på att falla.
''ville bara säga förlåt'' sa han, kom närmre mig och kysste mig jag kysste tillbaka och drog mig intill honom, utan någon aning så släppte jag handduken som sakta gled ner lite.
Jag kände att den höll på att glida ner helt när jag drog bort mina händer från hans hår och drog upp handduken utan att han såg.
''handduken.. ramlade'' rodnade jag och han nickade.
''är det okej, att jag sover med dig... inatt?'' frågade han och jag bet mig i läppen, tanken fick mig att bli förväntansfull.
Jag, Justin, tillsammans i en säng. Kunde det bli bättre?
''m, ja jo visst.'' sa jag med min mjuka röst och han log.
''byter om så kommer jag, byt om du också'' sa han och gick ut ur rummet. Jag låste och släpte hannduken, valde att sätta på mig ett svart linne och korta mjukisshorts. Som var rosa, bara för att reta Justin igen tog jag inte lila.
Jag satte upp mitt hår och la mig ned i sängen, brukade sova med toffs ibland.
Det knackade och jag reste mig upp öppnade dörren och in kom Justin.
''stäng dörren! Mamma får inte veta att jag är här!!'' sa han och jag fnittrade.
''smög du?'' frågade jag och han nickade, och kysste mig ömt.
''för dig, går jag till världens ände!'' jag log och vi gick till min säng, la oss bekvämt och sammanflätade våra fingrar.
''det är något jag måste berätta, och jag tror du kommer reagera stort på det. Det kanske förändrar våra liv föralltid, snälla hata inte mig..'' bad han och drog mig närmre sig, jag kramade honom.
''vad är det..?'' frågade jag och kände hur hjärtat satte sig i halsstrupen, kunde detta vara slutet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-08 @ 22:33:29
Postat av: Maddis

Älskar MER!!<333

2011-04-09 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0