Addicted to love - del 22

Justins perspektiv.
''är du okej?'' frågade jag flickan som bråkade med Nellie, de drog i varandras hår och allt. ''mm.. jo det är bra'' sa hon och lutade sig mot min axel igen, jag drog mig lite ifrån och såg på henne. ''kom, så ska du få lite vatten'' sa jag och drog med henne in till köket där jag gav henne lite vatten, hon satte sig ner i soffan och jag satte mig bredvid. Hon andades ut och in, drack vattnet i lugn och ro medans hon såg på mig. Jag sneglade på hennes tröja och det var mitt ansikte på, jag skrattade lågt och hon skrattade hon med. ''ditt gulliga skratt smittar'' log hon och jag log tillbaka. ''jag är Evelyn'' sa hon och räckte ut sin hand mot mig, jag tog i den och skakade den lätt ''jag är Justin, Justin Bieber som du kanske redan vet'' sa jag och hon såg ner på sina lila converse och fnissade. ''så.. hur gammal är du?'' frågade jag och hon suckade. ''jag fyller 14 i december, så jag är bara 13'' suckade hon och jag höjde mina ögonbryn. Bara tretton? Hon såg ut som typ 15-16. ''bara.. 13? du var ung du, jag trodde du var typ 15!'' sa jag med min mun format som ett o, hon skrattade och flyttade sig närmre. Nu började jag bli nervös.. ''uhm, jag gillar.. att sjunga också hehe'' sa jag nervöst och fattade inte riktigt vad jag sa. ''jag vet att du gillar att sjunga Justin'' sa hon och la sin hand på mitt lår. ''eh.. jag'' kom jag fram till och svale hårt, hon la sin ena han på mitt lår och lät en vila där den andra la hon runt min nacke och flyttade sitt ansikte mot mitt. Tillslut fick jag dra mig undan för att inte komma för nära. Så jag ställde mig upp och bara log mot henne, ''drick upp vattnet.. jag hämtar någon anhörig som tar dig hem.'' sa jag och gick ut genom dörren. Jag letade upp Kenny och berättade om Evelyn han nickade och skulle genast hitta den anhöriga, jag tackade honom och gick till min mamma istället. ''Du gjorde det bra där ute!'' log hon och kramade om mig. Jag kramade tillbaka och nickade, min mamma såg att någonting hade hänt och smekte min kind. ''men.. gubben, vad är det som har hänt?'' sa hon och jag suckade. ''jag berättar sen.. måste hitta Evelyn, vet du vart hon är?'' frågade jag henne och hon nickade. ''hon gick in i bussen, hon sa att hon behövde vila.. jag märkte att hon mådde dåligt och hon hade ett blåmärke på armen, och hon blödde på läppen jag försökte hjälpa henne men hon avvisade mig och gick in på bussen, jag tycker du inte borde störa henne.. hon ville ju vara själv'' Jag ignorerade henne och sprang ut, letade upp bussen och öppnade den gick in och låste om mig. Det var mörkt i hela bussen så jag tände ljuset och började leta. ''nell?'' ropade jag men fick inget svar. Jag gick in i hennes rum - vi bodde inte i samma rum för våra mammor gillade inte att vi var tillsammans, såååå mycket - och såg henne ligga på sängen ihopkrupen, hon hade inget täcke över sig och såg ut att frysa. Jag tog av mig mina scenkläder och la mig bakom henne, drog täcket över oss båda och la armen om hennes mage. Hon suckade, jag som trodde att hon sov? ''gå'' sa hon bestämt men jag skakade på huvudet kysste hennes nacke och drog henne närmre mig. ''snälla.. gå bara'' sa hon och jag märkte att hon hade gråten i halsen, stackars.. jag borde inte stött bort henne sådär. ''älskling..'' viskade jag och hon vände sig om. Jag tände lampan och såg att en tår hade runnit nerför hennes kind. Hon satte sig upp i sängen och bara stirrade fram, hon tänkte säkert ''han är en sån jävla idiot, varför sitter han bara där? När han borde gå härifrån'' jag suckade mitt i mina tankar och la händerna framför ansiktet. ''justin.. det var inte jag'' mumlade hon men jag hörde. ''förlåt, för att jag stötte bort dig.. förlåt för allt, jag är så jävla dum ibland.. du borde inte ens vara med en sådan idiot som jag. Du förtjänar bättre'' sa jag med gråten i halsen, ''säg inte så!'' muttrade hon och la sig ned i sängen igen. ''men det är sant'' sa jag ''jag är en kändis, du är helt normal, vi bråkar nästan jämnt.. och allt det andra'' suckade jag och hon stönade. ''det räcker!'' skrek hon och for upp ur sängen.
Nellies perspektiv.
''det räcker!'' skrek jag och for upp ur sängen. ''jag är trött på dig! På ditt tjat om att du vill ha ett normalt liv, vet du vad det här är ditt normala liv! Du gav upp det normala! Så sluta klaga och var en man!'' sa jag och han skulle precis säga något när jag avbröt honom. Tårarna började komma igen men jag kämpade imig igenom dom. ''och ja, jag förtjänar bättre! Men jag vill inte ha någon annan än dig, jag är kär i dig, helt förälskad allt du gör får mig att lé! Så snälla sluta trycka ner dig själv.. du är så underbar, Justin jag älskar dig.. men vi kan inte vara tillsammans om du fortsätter på det här jävla sättet.'' sa jag och brast ut i gråt, jag sprang ut ur rummet och in till det lilla köket, lutade mig över bordet och grät. ''Nellie.. förlåt, klart att vi ska vara tillsammans det är ju jag och du. Vi är som Romeo & Julia, Bonnie & Clyde.. fast en bättre version jag lovar att jag ska sluta för dig. Du är mitt allt.. Förlåt!'' sa han och kramade mig bakifrån, jag vände mig om och vi båda grät i varandras famn. Jag vet inte, men det kändes som om Justin hade förändrats. Inte brytt sig om mig längre, det var inte som förr längre, han hade mognat lite nu, hans röst var mörkare, tryggare och mycket sexigare. ''jag har saknat dig..'' mumlade jag i hans famn och kysste hans kind. ''vad menar du? jag har ju alltid varit med dig'' sa han frågande och jag grät ännu mer. Efter någon minut så hade tårarna slutat falla nerför mina kinder och jag snyftade mot Justins svarta t-shirt. ''jag saknar dig, den gamla Justin'' sa jag och såg in i hans ögon, hans blick var tom, men ändå så betydelsefull. ''är jag inte densamma Justin?'' frågade han och drog mig närmare, kysste mig hårt, jag drog mig undan och torkade mina tårar sedan la jag mina händer runt hans hals. ''du har förändrats bara..'' mumlade jag och snörvlade, han suckade och lutade sin panna mot min. ''men.. du älskar mig fortfarande?'' sa han bekymrat och jag nickade utan tvekan, klart jag älskar Justin!
''du och jag mot världen'' sa han och jag satte mig på bordet, Justin la sina händer runt min midja och jag la mina ben runt hans midja. Jag smekte hans rygg och log mot honom, han såg på mig en stund, sedan såg han på mina läppar och jag sänkte mitt huvud lite och kysste den mest perfekta killen på jorden. Vi gick tillbaka till rummet och sov i samma säng den kvällen. Vi blev väckta av Pattie som skakade oss. ''nellie, sovit gott?'' frågade hon och jag nickade vände mig om och såg på Justin. Hans tröja hade åkt upp så att man såg hans mage och hans hår var en katastrof. Men ändå, var han min och så söt så att man smälte. Jag vände mig mot Pattie och log mot henne ''med Justin sover jag som bäst..'' mumlade jag och kröp närmare honom, pattie gick och han vaknade och mm:ade. ''vakna nu älskling..'' sa jag och naffsade i hans öra, jag la mig på honom och fnissade lågt. Han öppnade sina ögon och såg på mig, gäspade och sa ''godmorgon vackraste..'' viskade han och jag kysste honom, reste mig upp och gick in i toaletten.
En timme senare var vi alla påklädda och var redo att åka till nästa ställe. Alltså, Frankrike..
Jag sov under hela resan i Justins knä medans han var inne på twitter, facebook, och andra saker. Vem vet vad han kollar på? Jag väcktes över att en låt spelades, ''sänk..'' mumlade jag men ingen sänkte. Jag gäspade och satte mig upp, öppnade ögonen och ser att Justin sitter och sjunger. ''vi är snart framme!'' sa han hypat. Jag nickade och såg ut genom fönstret. Där jag fick se massa affärer som jag alltid velat gå in i. ''Oh my gosh!! Jag har alltid velat gå in i den där affären, och den där, och den! Här finns ju allt, herreguud!'' skrek jag och drog i Justin han bara skrattade och nickade. Brydde sig inte alls. Plötsligt så stannade bussen och in kom en tjej med svart lockigt hår tajt vitt linne och ett par jeans, Justin lös upp och reste sig upp. ''Jasmine!'' sa han och kramade om henne hon kramade om honom också, han presenterade Jasmine för mig och tydligen var det hon från baby - videon.. jaha? ''jaha, hej..'' log jag och hon satte sig mitt emot oss, började prata med Justin, de pratade ganska länge och jag såg ut genom fönstret. Hörde inte ett ord, var borta i mina egna tankar. Justin boxade mig löst på armen, men det kändes ändå, ''aj!'' hoppade jag till och Justin skrattade. ''det gjorde ont.. vad vill du?'' frågade jag spydigt och han höjde sina ögonbryn. ''förlåt.. ville bara höra om det var spännande?'' frågade Justin och Jasmine stämmde in. ''Ja, du behöver inte överreagera. Liksom, han ville ju bara veta om det var spännande?'' jag nickade och såg ut genom fönstret igen. Plötsligt känner jag hur Justin tar min hand och sammanflätar våra fingrar, jag ler ut genom fönstret och ser på honom medans han pratar med Jasmine. Justin ser på mig men avbryts när Jasmine knäpper med fingrarna framför hans ansitke. ''hallå! Lyssnar du?'' frågade hon och han nickade och vände blicken till henne igen. Jag såg på Jasmine och märkte att hon försökte få Justins uppmärksamhet med att putta ut brösten och sträcka på sig. Hon var bara för mycket, äcklade mig.. jag såg på Justin och märkte att medans han pratade så stirrade han på hennes bröst ibland. Jag släppte hans hand, flyttade mig lite ifrån honom och såg ner i bordet. Allt kommer förändras nu när Jasmine är här..
Justins perspektiv.
''är du okej?'' frågade jag flickan som bråkade med Nellie, de drog i varandras hår och allt. ''mm.. jo det är bra'' sa hon och lutade sig mot min axel igen, jag drog mig lite ifrån och såg på henne. ''kom, så ska du få lite vatten'' sa jag och drog med henne in till köket där jag gav henne lite vatten, hon satte sig ner i soffan och jag satte mig bredvid. Hon andades ut och in, drack vattnet i lugn och ro medans hon såg på mig. Jag sneglade på hennes tröja och det var mitt ansikte på, jag skrattade lågt och hon skrattade hon med. ''ditt gulliga skratt smittar'' log hon och jag log tillbaka. ''jag är Evelyn'' sa hon och räckte ut sin hand mot mig, jag tog i den och skakade den lätt ''jag är Justin, Justin Bieber som du kanske redan vet'' sa jag och hon såg ner på sina lila converse och fnissade. ''så.. hur gammal är du?'' frågade jag och hon suckade. ''jag fyller 14 i december, så jag är bara 13'' suckade hon och jag höjde mina ögonbryn. Bara tretton? Hon såg ut som typ 15-16. ''bara.. 13? du var ung du, jag trodde du var typ 15!'' sa jag med min mun format som ett o, hon skrattade och flyttade sig närmre. Nu började jag bli nervös.. ''uhm, jag gillar.. att sjunga också hehe'' sa jag nervöst och fattade inte riktigt vad jag sa. ''jag vet att du gillar att sjunga Justin'' sa hon och la sin hand på mitt lår. ''eh.. jag'' kom jag fram till och svale hårt, hon la sin ena han på mitt lår och lät en vila där den andra la hon runt min nacke och flyttade sitt ansikte mot mitt. Tillslut fick jag dra mig undan för att inte komma för nära. Så jag ställde mig upp och bara log mot henne, ''drick upp vattnet.. jag hämtar någon anhörig som tar dig hem.'' sa jag och gick ut genom dörren. Jag letade upp Kenny och berättade om Evelyn han nickade och skulle genast hitta den anhöriga, jag tackade honom och gick till min mamma istället. ''Du gjorde det bra där ute!'' log hon och kramade om mig. Jag kramade tillbaka och nickade, min mamma såg att någonting hade hänt och smekte min kind. ''men.. gubben, vad är det som har hänt?'' sa hon och jag suckade. ''jag berättar sen.. måste hitta Evelyn, vet du vart hon är?'' frågade jag henne och hon nickade. ''hon gick in i bussen, hon sa att hon behövde vila.. jag märkte att hon mådde dåligt och hon hade ett blåmärke på armen, och hon blödde på läppen jag försökte hjälpa henne men hon avvisade mig och gick in på bussen, jag tycker du inte borde störa henne.. hon ville ju vara själv'' Jag ignorerade henne och sprang ut, letade upp bussen och öppnade den gick in och låste om mig. Det var mörkt i hela bussen så jag tände ljuset och började leta. ''nell?'' ropade jag men fick inget svar. Jag gick in i hennes rum - vi bodde inte i samma rum för våra mammor gillade inte att vi var tillsammans, såååå mycket - och såg henne ligga på sängen ihopkrupen, hon hade inget täcke över sig och såg ut att frysa. Jag tog av mig mina scenkläder och la mig bakom henne, drog täcket över oss båda och la armen om hennes mage. Hon suckade, jag som trodde att hon sov? ''gå'' sa hon bestämt men jag skakade på huvudet kysste hennes nacke och drog henne närmre mig. ''snälla.. gå bara'' sa hon och jag märkte att hon hade gråten i halsen, stackars.. jag borde inte stött bort henne sådär. ''älskling..'' viskade jag och hon vände sig om. Jag tände lampan och såg att en tår hade runnit nerför hennes kind. Hon satte sig upp i sängen och bara stirrade fram, hon tänkte säkert ''han är en sån jävla idiot, varför sitter han bara där? När han borde gå härifrån'' jag suckade mitt i mina tankar och la händerna framför ansiktet. ''justin.. det var inte jag'' mumlade hon men jag hörde. ''förlåt, för att jag stötte bort dig.. förlåt för allt, jag är så jävla dum ibland.. du borde inte ens vara med en sådan idiot som jag. Du förtjänar bättre'' sa jag med gråten i halsen, ''säg inte så!'' muttrade hon och la sig ned i sängen igen. ''men det är sant'' sa jag ''jag är en kändis, du är helt normal, vi bråkar nästan jämnt.. och allt det andra'' suckade jag och hon stönade. ''det räcker!'' skrek hon och for upp ur sängen.
Nellies perspektiv.
''det räcker!'' skrek jag och for upp ur sängen. ''jag är trött på dig! På ditt tjat om att du vill ha ett normalt liv, vet du vad, det här är ditt normala liv! Du gav upp det normala! Så sluta klaga och var en man!'' sa jag och han skulle precis säga något när jag avbröt honom. Tårarna började komma igen men jag kämpade imig igenom dom. ''och ja, jag förtjänar bättre! Men jag vill inte ha någon annan än dig, jag är kär i dig, helt förälskad allt du gör får mig att lé! Så snälla sluta trycka ner dig själv.. du är så underbar, Justin jag älskar dig.. men vi kan inte vara tillsammans om du fortsätter på det här jävla sättet.'' sa jag och brast ut i gråt, jag sprang ut ur rummet och in till det lilla köket, lutade mig över bordet och grät. ''Nellie.. förlåt, klart att vi ska vara tillsammans det är ju jag och du. Vi är som Romeo & Julia, Bonnie & Clyde.. fast en bättre version jag lovar att jag ska sluta för dig. Du är mitt allt.. Förlåt!'' sa han och kramade mig bakifrån, jag vände mig om och vi båda grät i varandras famn. Jag vet inte, men det kändes som om Justin hade förändrats. Inte brytt sig om mig längre, det var inte som förr längre, han hade mognat lite nu, hans röst var mörkare, tryggare och mycket sexigare. ''jag har saknat dig..'' mumlade jag i hans famn och kysste hans kind. ''vad menar du? jag har ju alltid varit med dig'' sa han frågande och jag grät ännu mer. Efter någon minut så hade tårarna slutat falla nerför mina kinder och jag snyftade mot Justins svarta t-shirt. ''jag saknar dig, den gamla Justin'' sa jag och såg in i hans ögon, hans blick var tom, men ändå så betydelsefull. ''är jag inte densamma Justin?'' frågade han och drog mig närmare, kysste mig hårt, jag drog mig undan och torkade mina tårar sedan la jag mina händer runt hans hals. ''du har förändrats bara..'' mumlade jag och snörvlade, han suckade och lutade sin panna mot min. ''men.. du älskar mig fortfarande?'' sa han bekymrat och jag nickade utan tvekan, klart jag älskar Justin!
''du och jag mot världen'' sa han och jag satte mig på bordet, Justin la sina händer runt min midja och jag la mina ben runt hans midja. Jag smekte hans rygg och log mot honom, han såg på mig en stund, sedan såg han på mina läppar och jag sänkte mitt huvud lite och kysste den mest perfekta killen på jorden. Vi gick tillbaka till rummet och sov i samma säng den kvällen. Vi blev väckta av Pattie som skakade oss. ''nellie, sovit gott?'' frågade hon och jag nickade vände mig om och såg på Justin. Hans tröja hade åkt upp så att man såg hans mage och hans hår var en katastrof. Men ändå, var han min och så söt så att man smälte. Jag vände mig mot Pattie och log mot henne ''med Justin sover jag som bäst..'' mumlade jag och kröp närmare honom, pattie gick och han vaknade och mm:ade. ''vakna nu älskling..'' sa jag och naffsade i hans öra, jag la mig på honom och fnissade lågt. Han öppnade sina ögon och såg på mig, gäspade och sa ''godmorgon vackraste..'' viskade han och jag kysste honom, reste mig upp och gick in i toaletten.
En timme senare var vi alla påklädda och var redo att åka till nästa ställe. Alltså, Frankrike..
Jag sov under hela resan i Justins knä medans han var inne på twitter, facebook, och andra saker. Vem vet vad han kollar på? Jag väcktes över att en låt spelades, ''sänk..'' mumlade jag men ingen sänkte. Jag gäspade och satte mig upp, öppnade ögonen och ser att Justin sitter och sjunger. ''vi är snart framme!'' sa han hypat. Jag nickade och såg ut genom fönstret. Där jag fick se massa affärer som jag alltid velat gå in i. ''Oh my gosh!! Jag har alltid velat gå in i den där affären, och den där, och den! Här finns ju allt, herreguud!'' skrek jag och drog i Justin han bara skrattade och nickade. Brydde sig inte alls. Plötsligt så stannade bussen och in kom en tjej med svart lockigt hår tajt vitt linne och ett par jeans, Justin lös upp och reste sig upp. ''Jasmine!'' sa han och kramade om henne hon kramade om honom också, han presenterade Jasmine för mig och tydligen var det hon från baby - videon.. jaha? ''jaha, hej..'' log jag och hon satte sig mitt emot oss, började prata med Justin, de pratade ganska länge och jag såg ut genom fönstret. Hörde inte ett ord, var borta i mina egna tankar. Justin boxade mig löst på armen, men det kändes ändå, ''aj!'' hoppade jag till och Justin skrattade. ''det gjorde ont.. vad vill du?'' frågade jag spydigt och han höjde sina ögonbryn. ''förlåt.. ville bara höra om det var spännande?'' frågade Justin och Jasmine stämmde in. ''Ja, du behöver inte överreagera. Liksom, han ville ju bara veta om det var spännande?'' jag nickade och såg ut genom fönstret igen. Plötsligt känner jag hur Justin tar min hand och sammanflätar våra fingrar, jag ler ut genom fönstret och ser på honom medans han pratar med Jasmine. Justin ser på mig men avbryts när Jasmine knäpper med fingrarna framför hans ansitke. ''hallå! Lyssnar du?'' frågade hon och han nickade och vände blicken till henne igen. Jag såg på Jasmine och märkte att hon försökte få Justins uppmärksamhet med att putta ut brösten och sträcka på sig. Hon var bara för mycket, äcklade mig.. jag såg på Justin och märkte att medans han pratade så stirrade han på hennes bröst ibland. Jag släppte hans hand, flyttade mig lite ifrån honom och såg ner i bordet. Allt kommer förändras nu när Jasmine är här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0